کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موسویان و دری اصفهانی جاسوسی کردند و اصولگرایان همسو با آمریکا!

مشرق , 24 مهر 1396 ساعت 8:17

لازم به ذکر است در جریان پروژه برجام و جدای از دستگیری جاسوس هسته‌ای؛ علنی شدن خبر اعطای 70 هزار دلار به حسین موسویان(از چهره‌های حامی برجام) توسط کاخ سفید نیز رسوایی بزرگی را پدید آورد.


به گزارش جهان نیوز؛ غلامعلی رجایی، فعال اصلاح‌طلب و مشاور مرحوم هاشمی اخیراً در بخشی از یک گفت‌وگو که در خبرگزاری دولتی ایرنا منتشر شد، گفته است:

«ما در برجام خوب عمل کردیم چون توانستیم اجماع 6 کشور را داشته باشیم. چون اگر با یک کشور انجام می دادیم شکننده بود و رییس جمهوری بعد از اوباما می توانست آنرا لغو کند. ولی دیدیم کشورهای اروپایی دیگر حضور و پایبندی ایران به برجام را تایید کردند. متاسفانه اصولگراها و رسانه هایشان هم افق با کاخ سفید عمل می کنند. چون برجام نقطه قوت دولت است اصولگراها می‌خواهند آنرا به نقطه ضعف تغییر دهند.»

او همچنین می‌افزاید: البته که مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی به حق می‌گفت و من خود شاهد آن بودم – که دولت - در ارائه عملکرد و دستاوردهای خود به مردم موفق نبوده است. ایشان گفتند تیم رسانه ای دولت با دولت هماهنگ نیست و حتما باید در آن تجدید نظر شود. ولی متاسفانه دولت این اخطار را جدی نگرفت.

رجایی در صحبت‌های خود همچنین اینطور گفته است که اصولگرایان برای خنثی‌سازی عملکرد دولت «کلاس‌های توجیهی» برگزار می‌کنند.[1]

*قبل از رجایی و چند سال قبل بود که اسحاق جهانگیری نیز در یک مناظره با الیاس نادران (از چهره‌های اصولگرا) اینطور گفت که اصولگرایان به جورج بوش برای حمایت از اصلاح‌طلبان پول داده‌اند![2]

لازم به ذکر است در جریان پروژه برجام و جدای از دستگیری جاسوس هسته‌ای؛ علنی شدن خبر اعطای 70 هزار دلار به حسین موسویان(از چهره‌های حامی برجام) توسط کاخ سفید نیز رسوایی بزرگی را پدید آورد.

اظهارات چهره‌های جریان چپ مبنی بر نقطه قوت بودن برجام برای آقای روحانی در حالی است که برجام برای مردم ایران دستاورد ملموسی نداشت و امروز تمام پیش‌بینی‌های منتقدان درباره این توافق محقق شده است...

1_ http://www.irna.ir/fa/News/82696620
2_ http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8702030383


کد مطلب: 557956

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/557956/موسویان-دری-اصفهانی-جاسوسی-کردند-اصولگرایان-همسو-آمریکا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com