پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

حرف‌های رئیس کمیته اخلاق علیه قلیان

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب: 557864
رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به بازیکنان فوتبال هشدار داد استعمال قلیان و هر گونه مواد مخدر یا دخانیات توسط اهالی فوتبال با محرومیت سنگین روبه‌رو خواهد شد.
حرف‌های رئیس کمیته اخلاق علیه قلیان
به گزارش جهان نيوز، مرتضی تورک اظهار کرد: رفتارهایی مانند کشیدن قلیان، استعمال دخانیات و مواد مخدر، چاقوکشی که توسط اراذل و اوباش، مجرمان و زندانیان خطرناک مشاهده می‌شود به هیچ عنوان در شان و زیبنده بازیکنان حرفه‌ای فوتبال نیست.

وی افزود: بنابراین به بازیکنان فوتبال و اهالی ورزش توصیه می‌کنم از این قبیل رفتار و شب زنده‌داری‌ها در قهوه‌خانه‌ها و پاتوق‌هایی که دام شیطان است، پرهیز کنند. رفتار غیر حرفه‌ای نظیر استعمال قلیان و مواد مخدر به دور از شان یک فوتبالیست حرفه‌ای است و در فوتبال کشور به هیچ وجه جایگاهی ندارد و در صورت مشاهده این گونه رفتارهای خلاف و غیر حرفه‌ای، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بدون هر گونه مماشات، به شدت با خاطیان برخورد کرده و  محرومیت‌های سنگینی را اعمال خواهد کرد.
همچنین عارف آغاسی، مدافع تراکتورسازی امروز به خاطر درگیری هفته گذشته با مهدی کیانی با دست بانداژ شده در کمیته اخلاق فدراسیون حاضر شد و مورد تحقیق قرار گرفت. مهدی کیانی هم که ضارب آغاسی است روز سه‌شنبه در کمیته اخلاق حاضر خواهد شد.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *