پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۲۱

دفاع خانم کارگردان از خیانت زن شوهردار! +عکس

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 557771
ظاهرا کار سینمای ایران به جایی رسیده که امری به شدت مذموم در همه فرهنگ ها و آیین ها و سنت های کره زمین را توجیه و تئوریزه می کند.
دفاع خانم کارگردان از خیانت زن شوهردار! +عکس
به گزارش جهان نيوز؛ کارگردان سوپر-فمینیست سینمای ایران که مدیوم سینما را به ابزار تسویه حساب با جنس «مرد» تبدیل کرده، در تازه ترین فیلم خود از خیانت یک زن شوهردار پرده برداری می کند.

در تازه ترین فیلم «تهمینه میلانی»، با عنوان «ملی و راه های نرفته اش»، شخصیتی به نام «نیّر» که دوست صمیمی شخصیت اصلی فیلم و خواهرشوهر اوست، با شوهر خواهر همسر خود وارد رابطه می شود. نکته بسیار قابل تامل این که در سرتاسر فیلم هیچ نوع نگاه منفی یا سرزنشگرانه نسبت به این رابطه شوم از جانب فیلمساز نمی بینیم تا با توجیه این که فیلمساز تنها بیان یک مساله تلخ اجتماعی کرده، از آن سرسری رد شویم.

نکته تلخ ماجرا این است که تقریبا تمام شخصیت های مردی که در این فیلم معرفی می شوند به نوعی زن آزار و سادیستیک هستند و تنها سه مردی که ظاهرا دچار سادیسم نیستند، یکی فروشنده ای ترنسکچوال، یکی برادر هیپی وار ملی با ظاهر ترنسکچوال ها و آخری «مسعود»، همان مردی است که با نیّر رابطه نامشروع دارد (از شخصیت «رییسی» که تنها صدای او را از تلفن می شنویم هم می گذریم، چون هیچ شناختی از او نداریم). به واقع تنها مردی که نسبت به زنی لطف می کند و با خریدن هدیه او را شاد می کند و به نیازهایش توجه دارد، همین مرد خیانتکار و دزد ناموس است!

اما اوج فضاحت آن جاست که خانم میلانی، در مصاحبه ای با خبرگزاری ایلنا، دقیقا عمل خیانتکارانه نیّر (زن شوهرداری که فسق دارد) را توجیه می کند و کار او را خیانت نمی داند:


و بدتر این که فیلمساز در مصاحبه روز شنبه(22 مهرماه) با فریدون جیرانی در برنامه «35» دقیقا بر حرف هایش در این مصاحبه صحّه می گذارد و بدون این که هیچ کار آمار یا فکت علمی(مبتنی بر مطالعه میدانی) در دست داشته باشد، خانواده های «بسته»(اسم رمز روشنفکر نمایان برای خانواده های سنتی و مذهبی) را به داشتن آمار بالاتر خیانت زنان شوهردار نسبت به خانواده های «باز»(غربزده و فمینیست پرور!) متهم کرد.

ظاهرا سینمای ایران که عمده محصولات آن به ساخت فیلم های سیاه شبه روشنفکری ضدسنت، ضدخانواده، ضد اصول اخلاقی و پوچ، اختصاص پیدا کرده، در وقاحت به جایی رسیده که امری مذموم به وسعت کل کره زمین(در هر دین و آیین و مسلکی) را تئوریزه می کند و تازه قلم به دستانی هم هستند که به فرموده خانم کارگردان بساط مصاحبه های رپرتاژگونه با ایشان را برای تبلیغ کردن چنین سیاهنامه‌هایی  فراهم می کنند.
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله
Iran, Islamic Republic of
چرا این خانم میلانی حجاب نداره!!!
مگه به حجاب اسلامی اعتقادی نداره؟
اصلا مگه اونایی که به خانم میلانی مجوز ساخت فیلم میدن از اعتقادات خانم میلانی بی خبرند ؟؟
مگه اونایی که به مجوز دهندگان حکم می دهند . . .
متولد 37
Iran, Islamic Republic of
ایشان دانشجوی دانشکده معماری علم وصنعت بود و بنده هم همان جا درس خواندم. نخیر ایشان به حجاب و اسلام و... اعتقادی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
وزارت ارشاد ابا زتده هستی ؟؟؟؟
سروش
Iran, Islamic Republic of
اونایی که به حجاب اعتقاد دارند بجز سخنرانی چیکار کردند برای محجبه هاکه مورد شماتت قرار می گیرند؟
2.بعد بیان افکار اینجور خانم هارو مورد نقد قرار بدین؟
3.گاهی بعضی ها انقدر بد از حجاب دفاع می کنند، که آدم شک می کند نکنه آنها به گونه ای دیگر دارن حمله می کنند. به حجاب
Iran, Islamic Republic of
گربهاران وارد ایران شد از برجام بود/ابرها سرشار از باران شد از برجام بود
Iran, Islamic Republic of
به به. ادامه اش ...
گر هوا آبی بود، رودها جریانی بود / قلبها احساسی بود بازارها طولانی بود ..
Iran, Islamic Republic of
از کوزه همان برون طراود که در اوست
حقگو
Iran, Islamic Republic of
"جفا در عرف به معنی خیانت است" واعجبا
Iran, Islamic Republic of
این افراد معمولا مسائل شخصی خودشان را به جامعه نسبت می دهند و سینماگر بصورت فیلم در می آورد. قضیه مخملباف، صیغه و زندگی شخصی اش را فراموش نکنید
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
دست به کار شیم یه کاری کنیم جلوی اینا رو بگیریم
Iran, Islamic Republic of
به خانم تهمینه میلانی توصیه می کنم توصیف شهدا را از زبان همسرانشان بشنود تا متوجه بشود که چه زندگیهای عاشقانه ای داشتند
به نظر من تنها مردان با ایمان واقعی هستند که می توانند یک رابطه ی خوب را در زندگی زناشویی شان ایجاد کنند نه مردان فاسد و نه مردانی که درون فاسد و پوسته موجه برای خود ایجاد کردند
Iran, Islamic Republic of
من بازم میگم که کافر همه را به کیش خود پندارد!!!! اینها خودشون رو کسایی دیگه ... آره !!! بعد به خانواده ما نسبت میدن تف تو ذاتت
م
Romania
رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون؟!


شاگردی از معلمش پرسید مادرم راست میگویید ما از نسل میمون هستیم
معلم گفت بحث خانوادگیتون به ما ادما ربطی نداره
Iran, Islamic Republic of
خانم تهمینه میلانی تشریف ببرن کارمند تلویزیون بی بی سی بشن
حمید
United States
بعضی از این جنس، اشغالهای سالهای ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ فمینیست های امریکائی را بعد از ۴۰ سال تاخیر نشخوار میکنند. غافل از اینکه اون موج امد و رفت.
البته ایشان که سابقه درخشانی در اینگونه موارد دارد و معلومالخال هست ولی مسئولین این مملکت کجایند؟ البته یادم نبود دوره روحانیه و وزارت ارشاد روحانی باید هم از این جنس را راحت از فیلتر رد کنه. غیر از این بود بایستی شک میکردیم.
خورشیدفام
Iran, Islamic Republic of
سه چیز همیشه انسان را تعقیب مکنند 1- رزق و روزی 2- نتیجه اعمال 3-مرگ ؛ از همینجا به خانم میلانی میگویم یقین داشته باش نتیجه ترویج فحشا ومنکرات به زودی دامن تو و عزیزانت را خواهد گرفت و انتقام طبیعت در راه است؛ دیر و زود دارد ولی سوخت وسوز ندارد.
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
مگه این بظاهر روشنفکران غربزده به فحشا ومنکر اعتقادی هم دارند؟
این افراد ارتباط با نامحرم را کلاس کار و آزادی و افتخار می دانند.
Iran, Islamic Republic of
البته خانم میلانی اولین فبلمش نیست که این چنین برشرف وغیرت ومردانگی مردان غیرتمند این مرز بوم می تازد ایشان وهمکارانشان در یک مسیر ی هستند که واقغیت های زندگی خانواده گی خودشون را به تصویر می کشند رابطه عشقی تن فروشی و وطن فروشی ووو...این ها مواردی است که خانم میلانی قطعا" تجربه کردند ویا شبیه همین موارد را در روز مره گی خانواده خود داشته اند و الا چگونه یک زن اصیل و پاک با توجه به شرم وحیا ی زنانه گی اینگونه شرم اور وبا لبخند یک موضوع اجتماعی را که نادر است بعنوان مو ضوع روز طرح می کند اینها حیا وشرف وغیرت را بلعیده و یک لیوان اب هم جهت فرو بردن ان نوش رده اند
سیداحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام، ایشان مصداق کلام امیرالمومنین امام علی سلام الله علیه که در جواب سخنی فرمودند:کلمه حق یراد بها باطل. کلمه حقی گفته ای واراده باطلی از آن داری ،میباشد.آمال وآرزوی وکعبه مقصود این خانم فمنیسم وتحقق وترویج آن ودین ستیزی زنان وبه تبع آن همه جامعه میباشد.به نظرم این خانم بخاطر سقط عمدی فرزندش درجریان تهیه فیلم سینمایی باوقاحت تمام گفته بود من مادر شهیدم.این خانم وامثال او در سینما وسایر عرصه های فرهنگی پیاده نظام ومزدور فرهنگی لشگر دشمن در داخل میباشند که بایستی محکم وهشیارانه جلوی آنها ایستاد.
Iran, Islamic Republic of
همین تیتر خبر و خوندم حس کردم این تیتر به میلانی میخوره از این زن چه توقعی دارید نظرات قبلیش نشون میده کیه و چیه برای نهادهایی که پول میدن تا همچین کارگردانی براشون فیلم بسازه باید گریست
Iran, Islamic Republic of
...