جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
ظریف:

درباره اظهارات ترامپ به کمیسیون مشترک برجام نامه‌ای خواهم نوشت

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 557675
کوتاهی‌ها و موارد نقض در نامه‌ها ذکر شده که یکی از آنها نامه‌ای بوده که در ماه مارس ۲۰۱۷ بوده که برای خانم موگرینی نوشته شده بود و ظرف فردا و پس فردا هم نامه‌ای در رد صحبت‌های ترامپ خواهم نوشت.
درباره اظهارات ترامپ به کمیسیون مشترک برجام نامه‌ای خواهم نوشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در برنامه نگاه یک که شامگاه شنبه از شبکه یک صدا و سیما پخش شد، در خصوص نامه‌هایی که به فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام گفت: نامه‌ای که در میدل ایست آی منتشر شده به تمام اعضا نوشته شده بود. ما از تابستان سال گذشته تا دو هفته قبل 9 نامه درباره مواردی که آمریکا در اجرای تعهدات برجامی کوتاهی کرده یا تاخیر داشته، نوشته‌ایم.

وی افزود: کوتاهی‌ها و موارد نقض در نامه‌ها ذکر شده که یکی از آنها نامه‌ای بوده که در ماه مارس 2017 بوده که برای خانم موگرینی نوشته شده بود و ظرف فردا و پس فردا هم نامه‌ای در رد صحبت‌های ترامپ خواهم نوشت. البته بیانیه دیشب ایران به عنوان سند در سازمان ملل ثبت شد. بر خلاف ادعای دیشب (جمعه شب) ترامپ که ایران برجام را نقض کرده این ما بودیم که موارد متعدد کوتاهی آمریکا را ثبت کردیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *