پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

خاتمی: اظهارات ضدایرانی ترامپ نشان داد مردم در انتخاب شعار «مرگ برآمریکا» اشتباه نکردند

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 557645
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌: اظهارات سخیف و غیرخردمندانه رئیس جمهور تازه به دوران رسیده امریکا نشان داد ملت ایران در انتخاب شعار«مرگ برآمریکا و اسرائیل» اشتباه نکرده است.
خاتمی: اظهارات ضدایرانی ترامپ نشان داد مردم در انتخاب شعار «مرگ برآمریکا» اشتباه نکردند
به گزارش جهان نيوز؛ حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری درخصوص اظهارات ضد ایرانی ترامپ گفت: در خصوص اظهارات سخیف و غیرخردمندانه رئیس‌جمهور تازه به دوران رسیده امریکا گفتنی زیاد است. رئیس‌جمهور امریکا به خوبی معترف است که در عرصه مسائل تاریخی بی‌اطلاع است و در تبلیغات انتخاباتی خود نیز صراحتاً گفت که جز «انجیل» کتاب دیگری نخوانده است. 
 
وی ادامه داد: بنابراین وی از شناخت ملت ایران ناتوان است. ملت ایران ملتی دشمن‌ستیز و این اظهارات گستخانه ملت ما را متحدتر خواهد کرد، به قول معروف «عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد.»
 
خاتمی با اشاره به حمایت اخیرجناح‌ها و گروه‌های مختلف از سپاه پاسداران گفت: حمایتی که این روز‌ها جناح‌ها، گروه‌ها و سلایق مختلف از سپاه به عمل آوردند کم نظیر است. نمی‌گویم بی نظیر، چون زمانی که سپاه در انتقام جنایات داعش در مرقد امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی مقابله به مثل کرد و موشک به دیرالزور مقرداعش فرستاد همین تجلیل از این نهاد انقلابی به عمل آمد.
 
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: اظهارات سخیف رئیس‌جمهور امریکا دوباره این وحدت را بین اقشار مختلف نظام به وجود آورد و نشان داد هر چه فشار‌ها علیه ملت ایران بیشتر می‌شود این ملت منسجم‌تر خواهند شد.
 
خاتمی با اشاره به نعمت بزرگ رهبری بصیر، شجاع و آینده نگر که ملت ایران از آن برخوردارند گفت: این ملت همراه رهبر خود هستند و با یک اشاره به همراهی با نظام، ولایت و انقلاب اسلامی می‌پردازند. 
 
وی با اشاره به اینکه مردم ایران منتظر وفای به عهد مسئولین هستند، گفت: این درست است که سرکشی امریکا جواب کوبنده می‌طلبد و مسئولین مطمئن باشند که مردم با آن‌ها همراه خواهند بود و بعد از اعتماد به خدا به مردم متکی باشند تا دست عنایت خدا را ببینند.
 
خاتمی ادامه داد: اظهارات دروغ و اتهام افکنانه ترامپ نشان داد که امریکا در درماندگی به سر می‌برد و ملت ایران تاکنون درست و در چارچوب اهداف خود عمل کرده است و شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل را سرلوحه شعارهای خود قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *