شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵
۴۵

انتقاد یک چهره اصلاح‌طلب از نصب روزشمار محو اسرائیل

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۳
کد مطلب: 557631
اظهارات دکتر نقیب‌زاده در حالی است که تبلیغات نظامی از اصول بایسته تمام نظامات حکومتی در دنیا و تضمین‌کننده راهبردی امنیت مردم در یک کشور نیز محسوب می‌شود.
انتقاد یک چهره اصلاح‌طلب از نصب روزشمار محو اسرائیل
به گزارش جهان نيوز؛ احمد نقیب‌زاده،‌ از استادان اصلاح‌طلب به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه آرمان امروز در اشاره به قضایای برجام و مذاکرات هسته‌ای گفته است:

«بنده از اول به تبلیغات نظامی ایران انتقاد داشتم چون این تجارب تاریخی را در مقابل خود می‌دیدم. می‌شد همه برنامه موشکی و نظامی و هسته‌ای را پیش برد، بدون ایجاد سر و صدا و حساسیت، چیزی شبیه برزیل در غنی‌سازی اورانیوم و آلمان در ساخت زیردریایی در دوره تحریم ساخت تسلیحات!»

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز می‌گوید: اروپایی‌ها به‌خوبی می‌دانند که ایران هرگز موشک‌هایش را به سوی اروپا نشانه نمی‌گیرد. اقدامات برخی تندروهای داخلی فقط در این زمینه به سود دشمنان شناخته‌شده ایران تمام می‌شود و آنها از این موارد نظیر نصب روزشمار و یا شعار به زبان عبری، حداکثر بهره‌برداری را علیه ایران انجام می‌دهند.[۱]

*اظهارات دکتر نقیب‌زاده در حالی است که تبلیغات نظامی از اصول بایسته تمام نظامات حکومتی در دنیا و تضمین‌کننده راهبردی امنیت مردم در یک کشور نیز محسوب می‌شود.

ایشان حکماً بهتر از هرکسی می‌داند که مسئله نظام سلطه با ایران اسلامی نیز بر سر تبلیغات نظامی یا مقولاتی از این دست نیست بلکه آنها با جمهوری اسلامی مشکل ذاتی دارند و این مشکل نیز تا زمان اضمحلال نظام سلطه تمام نخواهد شد.

از طرفی بخش‌های عمده فعالیت‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران نیز بدون هیچگونه قصدی برای ایجاد حساسیت، لاجرم بزرگ و فراگیر بوده است و ربطی به کندروی و تندروی هم ندارد.

کما اینکه هم اصلاح‌طلبان و هم آقای دکتر نقیب‌زاده می‌دانند که هدف قرار دادن مقرّ تروریست‌ها در دیرالزور سوریه، تسخیر پهپاد RQ170 آمریکا در آسمان ایران و یا دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در سواحل جزیره فارسی هیچیک اقداماتی نبوده‌اند که آغازگر آنها ایران اسلامی باشد.

ضمن اینکه آقای نقیب‌زاده و همفکرانشان بایستی دورنمای ذهنی خود را از ایرانی که رزمایش موشکی ندارد و تروریست‌ها را هم در فرامرز زیر ضربه نمی‌برد و ساختاری مثل ژاپن اشغال شده، ایران زمان طاغوت و یا عربستان وابسته دارد را نیز به وضوح و صراحت برای مخاطبان شرح بدهند.

لازم به ذکر است، صحبت دکتر نقیب‌زاده در حالتی صحیح خواهد بود که مدلی مثل کره شمالی مد نظر باشد! اما ایران اسلامی یک هژمون برتر جهانی و در حال زورآزمایی با رقبای خویش در جنگ‌های نیابتی و مستقیم است و فعالیت‌هایش نیز مبانی عقلانی سیاسی و ایدئولوژیک دارد.

در اشاره به ماجرای نصب روزشمار برای محو اسرائیل و یا نوشتن شعار به زبان عبری هم باید دانست که رجزخوانی یک ملت برای دشمنانش در هیچ دوره‌ای از تاریخ و در هیچ شهر و دیاری مذموم نبوده است جز در نزد اصلاح‌طلبان ایرانی! و هیچ فیلسوف سیاسی هم در تاریخ نبوده است که خط و نشان کشیدن معقولانه برای دشمن را امری مذمت‌شده تلقی کند.

البته زمستان تمام خواهد شد و روسیاهی‌ها باقی می‌ماند کما اینکه جنگ هشت‌ساله، حضور نظامی ایران در بوسنی و هرزگوین، ماجرای قهر سفرای اروپایی از تهران در دهه 70 و حضور نظامی ایران در کشور سوریه نیز جملگی با درایت ولی فقیه به عاقبت‌بخیری ایران اسلامی و امنیت مردم ایران انجامیدند اما روسیاهی‌شان برای عده‌ای باقی ماند...

گفتنیست، زمانی قبل‌تر و پیش از نقیب‌زاده،‌ «علی مطهری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز رزمایش‌های موشکی کشورمان را «کم‌عقلی» خطاب کرده بود.[۲]

بایستی اشاره کرد که تأکیدات مداوم اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه رزمایش‌های موشکی موجب بی‌دستاورد شدن برجام بوده است، حرف صحیحی نبود و نیست. چه اینکه هنگامی که اوباما در صبح روز اجرایی شدن برجام، ایران اسلامی را تحریم کرد، هیچ رزمایشی انجام نشده بود و از طرفی تحلیلگران از سال‌ها قبل به ستاد برجام هشدار داده بودند که آمریکا تنها در صورتی حاضر به لغو تحریم‌های تأثیرگذار خود خواهد بود که عقلش را از دست داده باشد و بخواهد تنها ابزار فشار خود در مقابل ایران اسلامی را بر زمین بگذارد!

مسئله‌ای که البته در حالت خوشبینانه باید گفت هیچ گوشی در ستاد برجام و در اردوگاه اصلاح‌طلبان برای شنیدن آن وجود نداشت...

۱_ http://www.armandaily.ir/fa/news/main/200676
۲_ mshrgh.ir/678446
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بیائید دعا کنیم خدا به اندازه یک دانه جو به این عقققققققلللللا عقل بدهد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدایا ما را از شر این افساد طلبان به ظاهر ساده لوح نجات بده
Iran, Islamic Republic of
اولا مسئله هسته ای، نظامی نیست بلکه علمی و صنعتی است که اتفاقا پنهانی پیش می رفت تا اینکه اصلاح طلبان مجلس ششم اسرار نظام را پشت تریبون مجلس فریاد زدند و علیه صنعت هسته ای کشور اعلام جرم کردند و دشمن هم همان را مورد استناد قرار داد و رسیدیم به این نقطه خجالت آور که در برجام بدست اصلاح طلبان شد!

اما در باب ادوات نظامی بسیاری از توانمندیهای ما پنهان است و باید جزو اسرار نظامی باشد تا دشمن نتواند پیش بینی کند ولی برخی از توانمندیها را باید به دشمن نشان دهیم تا به خیال خام اینکه ما ضعیف هستیم حمله نکند و کشور را مشغول درگیری و جنگ نکند. چرا که حتی اگر در جنگ پیروز هم شویم بازهم خسارات جنگ برجاست. این دستور قرآنی است که دشمن باید از ما بترسد. ترهبون به عدوالله...
Iran, Islamic Republic of
مقام معظم رهبری می فرمایند:
"اینکه قرآن به ما امر میکند: وَ اَعِدّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعتُم مِّن قُوَّةٍ وَ مِن رِّباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه‌ عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم، بایست حضور شما، وضعیّت شما، حرکت شما جوری باشد که دشمن را دچار رعب کند. دشمن متجاوزِ بالطّبع است؛ طبیعت جهان‌خواران تجاوز است، جلو آمدن است، تصرّف است، پنجه انداختن است، طبیعت اینها است؛ اگر خاک‌ریز شما قابل نفوذ باشد، نفوذ میکند؛ باید جوری حرکت کنید که او احساس کند نمیتواند نفوذ کند."

"ملاک، «تُرهِبونَ بِه‌ عَدُوَّ الله» است. دشمن اگر نترسد، تعرّض میکند؛ اگر نترسد، به خود جرئت میدهد که تجاوز بکند."
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که به این فرموده منفی دادی واقعا استدلالت در مورد این حرف منطقی چیه که منفی میدی واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اینها به خدا منفی می دهند، مساله شان خود خداست.
Iran, Islamic Republic of
در مقابل گرگ صفتان زمان که چنگ و دندان نشان میدهند لبخند کار احمقانه ایی به نظر میرسد.
اگر نشان ندهیم که ما چگونه میجنگیم هوا برشان میدارد. البته غرب و شرق بیشتر از (بعضی) داخلی ها به قدرت و ایمان نیروهای سپاهی و ارتشی اعتقاد دارند.
وقتی که پاهایمان سمت اسرائیل و غرب بچرخد فقط خدا و امام زمان و معصومین و یا نائب بر حقش میتوانند جلو ما را بگیرند.
منتظر یک اشاره رهبری هستیم تا از هست و نیست اسرائیل و غرب پشته ها از کشته ها بسازیم.
محسن
Iran, Islamic Republic of
اینها فکر می کنند که مثلا اگر اینگونه نظر بدهند و جبهه بگیرند به آنها آدمهای دانا خواهند گفت و متاسفانه حسن روحانی هم آبشخور فکری اش همین است که در مباحثات و مناظرات این موضوع را پیش کشید وطیفی از مردم هم متاسفانه از این قماش هستند عافیت طلبانی که عافیت خود را به هر قیمت حتی درتحقیر شدن هم می دانند و از قضا این طیف در همه تریبونها قار قارشان بیشتر از همه است
رامین
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان پیاده نظام آمریکا و اسرائیل هستند.
Iran, Islamic Republic of
هزینه سر و صدار شما از جیب من و مردم عادی مثل من میره . شما که املاک نجومی می گیرید و یا حقوق نجومی اون کسی که باید هزینه دور زدن تحریم را بده ما مردم عادی هستیم . بله بیاید جلو رشد دلار را بگیرید وضع اقتصاد را برای مردم عادی درست کنید . بعد برید داد بزنید و فریاد بزنید و هر کاری می خواهید بکنید . همه این کارها را میشه در خفا انجام داد که هیچ کسی ضربه ای نخوره
Iran, Islamic Republic of
البته اگر افساد طلبانی مثل مجلس ششم چیزی برای اخفا بگذارند
Iran, Islamic Republic of
همه بد هستند همه دشمنان فقط شماها خوبید . این توهم همه دشمنان و بد مملکت را امروز به این روز انداخته
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا برعکس!!
توهم شما که دشمن را دوست می پندارید و باهوش و بادب می نامید و امضایش را تضمین می دانید؛ کشور را به این روز انداخته!
سعید
Iran, Islamic Republic of
سلام
باید به این آقای دکتر نقیب زاده گفت که اگر در این کشور همگی بخوابیم دشمنان با بوق های تبلیغاتی خود خواهند گفت که (اینها خوابیدند و خواب کشتن ما را می بینند و وقتی بیدار شدن به ما حمله کنند).
پس هر کاری که ما انجام دهیم مورد شانتاژ رسانه ای دنیا قرار می گیریم که البته نقش برخی از دوستان اصلاح (جنگ)طلب را در انتشار اخبار محرمانه و جهت دار به دشمن صهیونیستی را نباید نادیده گرفت که هر بار موفقیتی کسب کردیم، خیلی زود راپورت آن را تقدیم کرده اند.
پس ما باید کار خودمان را بکنیم.
2- در ضمن اگر این رشادت ها و این گونه رفتارها و رجز خوانی ها از طرف سپاه و مسئولین دلسوز نظام نبود که تا حالا با پوتین هایشان مرتب روی سنگ قبرهایمان رژه می رفتند.
Iran, Islamic Republic of
این آقا گفته بی سر صدا کارهای نظامی و هسته ای رو انجام میدادیم تا . . . حتما یادش رفته یا خودش رو به فراموشی زده که اولین کسانی که برنامه ی هسته ای ایران رو در بوق کردن و گزارش مکتوب به اروپا دادن هم کیشان سیاسی خود این آقا در مجلس ششم بودند
Iran, Islamic Republic of
اگر اقتصاد اولویت اول کشور باشد ایشان درست میگویند و اگر مساپل سیاسی در اولویت باشد شما راست میگویید. هر چند مسپولین اعلام میکنند که مسپله اقتصاد اولویت اول است ولی در عمل راه دیگری را میروند.
حسین
United States
واقعا جای تعجب است که یک عده بظاهر روشنفکر اصلا از اخبار و اخر عاقبت نتیجه مذاکره با امریکای صهیونیستی مسیحی درس نمی‌گیرند. جناب با هوش با غرب نمیشود از در مصالحه و گفتگو درامد مگر از موضع قدرت. اتفاقا باید دائما به پاشنه اشیلشان که رژیم صهیونیستی است زد. این مزخرفات چیست که دائما در مورد تندرو ها نشخوار میکنید. اگر بخاطر این تندروها نبود معلوم نبود که تو کدوم سوراخ موشی قایم بودی از دست داعش.
افشین
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اقای حسین از پرچمی که برای خود انتخاب کرده ای معلوم است در کدام سوراخ موش قایم بودی لطفا کمی با نزاکت بیشتری نظرتان را بنویسد
M.sh
Iran, Islamic Republic of
جناب افشین که همیشه زود قضاوت کردنت رو مخ واعصاب من هست. یه مدت من هم که کامنت میفرستادم به جهان نیوز ومشرق نیوز با پرچم امریکا منتشر میشد! در صورتی که بنده در ایران هستم. پس یه جای قضاوت بیجا اتدکی تامل لطفا.
Iran, Islamic Republic of
بخاطر این که شما از فیلتر شکن استفاده می کردید . استفاده از فیلتر شکن هم ممنوع هست و شما کار ممنوع انجام دادید
Iran, Islamic Republic of
افشین خان حسین جان به وطن فروشان ودولتهای قاصب وقاتل آمریکا واسراییل و وطن فروش های داخلی تودهنی زد شما یا اشناهاتون ازکدوم اینا هستین که سریع برخورد بهتون.امثال شما با افکارشان میتونستن کشور مارو الان مثل سوریه کنند وناموس مملکتمون توشب نشینی این وهابی ها حراج میشد واگه این اتفاق میوفتاد که شما درس عبرت نمیگیرید وعذرخواهی که نمیکند باز شروع میکنید به حرفهای مفت ومحکوم کردن اینو اون.یادت باشه دشمن حمله کنه خونه تو هم توی مختصات جنگیشه نمیتونی بری بالای خونه بگی من همیشه ازشما دفاع کردم چون نمیشنوه حالا یکم تخیلیش کنم فرض کنیم بشنوه میگه اول این آدم رو بزنید که به وطن خودش رحم نکرده وفروختش حالا میخواداز وطن ما دفاع کنه.بیدارشووووووووووو
Iran, Islamic Republic of
بنده نیز با اصل این حرف معقول و منطقی موافقم که ما کار مان را باید بدون هزینه های بیهوده انجام دهیم چه ضرورتی است در تحریک احساسات ؟ من یک اصولکرا هستم ولی با یک رشته کارهای صرفا سبک و پر هزینه موافق نیستم
Iran, Islamic Republic of
همه برنامه موشکی و نظامی و هسته‌ای را پیش برد، بدون ایجاد سر و صدا و حساسیت، چیزی شبیه برزیل در غنی‌سازی اورانیوم و آلمان در ساخت زیردریایی در دوره تحریم ساخت تسلیحات!».....به نظر شما با این ماهواره که در اسمان است میشه موشک ازمایش کرد ولی هیچ کشور ی نفهمه دوره صد سال پیش نیست که داری این حرف می زنی چند وقت پیش بود که امریکا وغرب واسراییل یه هوچی گری رسانه ای به راه انداختن که ایران مخفیانه موشک ازمایش کرده علنی کنه گیر بهش میدید مخفیانه ازمایش کنه گیر می دید باید چکار کند نوچه امریکا
افشین
Iran, Islamic Republic of
اظهارات ایشان درست است میشود همه این کارها را انجام داد بدون آنکه حساسیت های جهانی را برانگیزیم و مثال درستی هم آورده اند یادم می آید در مساجد رو حانیت برای ترغیب ما برای رفتن به تظاهرات بر عیله شاه میگفتند این شاه خاعن تمام پول نفت کشور را خرج سلاح میکند ما احتیاج به این همه اسلحه و سلاح نداریم اما الان میبینیم بسیاری از کارهای ایشان درست بوده است الان هم بهمین صورت است ما وقتی میتوانیم برای رسیدن به هدف آهسته و پیوسته حرکت کنیم چرا باید هر کاری را در بوق و کرنا کنیم تا هزینه آن برایمان آنقدر زیاد شود باید مسولین بداند این هزینه ها را مردم دارند پرداخت میکنند نه آنها که دغه دغه ای جز گرفتن حقوق های نجومی ندارند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
شما قیاس مع الفارق می کنید افشین خان، خیانت شاه به این دلیل بود که غلام حلقه به گوش استکبار بود و با این حال از آبادانی و رفع فقر خبری نبود اما برای خرید تسلیحات از غرب هزینه های گزافی می کرد. در انقلاب اسلامی تسلیحات پیشرفته به دست غیورمردان ایران اسلامی تولید می شود تا در مقابل زیاده خواهی شیطان بزرگ و اعوان و انصارش، به کشور قدرت بازدارندگی بدهد. ظاهرا فراموش کردید که در دوره شاه خائن، ملت شما را وحشی می خواندند و حق توحش می گرفتند در حالی که خود مانند حیوانات وحشی به جان ملتها افتاده بودند و به تمام دنیا لشکرکشی می کردند و اگر حضرت روح الله و افشاگری ها و مبارزاتش نبود همچنان می بایست حق توحش پرداخت کنید. لطفا از شاه و خیانتهایش دفاع نکنید
احمدی جونم
Iran, Islamic Republic of
این ... همان کسی است که در برنامه زاویه و در مناظره با آقای خسروپناه و به بهانه کرسی آزاد اندیشی (که از تراواشات عفونی مدیران صدا و سیما بطرز غلطی نشأت می گیرد) از فرصت استفاده بهینه را برد و فحشی نبود که نثار اسلام و پیغمبر نکند و گفته بود که اسلام اساساً تمدن ساز نبوده و حکم شرعی رجم، آبروی ایران را در برابر کشور های متمدن! می برد و چند اتهام دیگر.
منوچهر
ترسوی وطن فروش
محمد
Iran, Islamic Republic of
وطن فروش به شما میگند که دریای خزر را به روسیه واگذار کردید حتما اونهم کار اصلاح طلبها بود
افشین
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا ما حق 50 درصدی خود را واگذار کردیم ولی روس ها همان حق 50 درصدی خود را دارا میباشند ان کشورها جز ایالتهای روسیه بودند نه ایران پس روسها باید از سهم 50 درصدیشان به ان کشورها میدادند این اتفاق فکر میکنم در دولت اقای خاتمی افتاد ولی خیلی جالب است که کسی اعتراضی نکرد و نمیکند شاید هم من اشتباه میکنم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا کار اصلاح طلبان بود!
در دوره خاتمی همه کشورهای تازه به استقلال رسیده رفتن با هم سر دریای خزر توافق یکجانبه کردن ولی خاتمی و دولتش که مملکت را به دعوای سیاسی کشانده بودند از دریای خزر و اجلاسش غفلت کردن و شد آنچه که می بینید.
Iran, Islamic Republic of
بله کار خاتمی جونتون بود برو اون گزارش وامضای ایشان را پای کنفرانس کشورهای دریای کاسپین را ببین !!!اون موقع تو احتمالا تو دبستان شیر وکیک می خوردی !
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبه دیگه. دست خودش نیست با هرچیکه باعث تقویت نظام و جایگاه اون بشه مخالفت میکنه!
Iran, Islamic Republic of
وقتی ما هنوز نتوانستیم وزارت خارجه کشوری را که جوانهای کشورمان برایش می جنگند قانع کنیم که خلیج فارس خلیج فارس است .
آنگاه از کنار هم قرار دادن اصلاح طلبان وضد انقلابان نتیجه می گیریم همه اینها برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات کشور است .
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی آقای نقیب زاده دشمن از وزرای فاسدی بهره برداری می کند که خود شما راجع به یکی از آنها گفتید به همان دلیلی برکنار شد که مهاجرانی برکنار شد (یعنی ارتباط با خانم ...) نه اقتدار سپاه که شما چشم دیدن آن را ندارید همان طور که شما و هم پالکیهایتان چشم دیدن مدافعان حرم را ندارید. تا حالا دشمن از فساد اخلاقی و مالی و نفوذ در حزبتان بهره برداری کرده است نگاهی به دوستانتان که الان در اروپا و امریکا دارند بر علیه نظام فعالیت می کنند بیندازید و از ژستهای به ظاهر دلسوزانه خجالت بکشید
Iran, Islamic Republic of
ما باید رژیم صهیونبستی را محو کنیم. البته، این هدف، یکبار اعلام شده و الان، باید با قدرت پیگیری شود.
لذا، اعلام متعدد آن، گرچه چیز پنهانی نیست، فرصت سوء استفاده به رژیم اشغالگر قدس را، با ایجاد موج منفی میدهد. از طرفی، این مسأله، یکبار اعلام شده و دیگر، رعب ایجاد نمیکند در سران آن ها.
در این میان، تبلیغات هدفمند، مطرح میشود. یعنی تبلیغ ناامن بودن سرزمین های اشغالی و محو قریب الوقوع آن برای صهیونیست های در معرض مهاجرت به این سرزمین از بک سو و ساکنان در معرض مهاجرت از سوی دیگر.
لذا،با این هدف، نباید عجولانه و احساسی برخورد کرد.
نه اینطور است که هر جور شعاری مؤثر است. نه اینجور است که تبلیغات هدفمند، در ضعف بافت اجتماعی و هواداری این رژیم، بی اثر باشد. بلکه باید با پژوهش هایی قوی، میزان تأثیر تبلیغات محو رژیم صهیونیستی بر آمار مهاجرت را سنجید و در صورت اثربخشی قابل توجه و هزینه قابل پرداخت، به اینگونه تبلیغات پرداخت. در غیر اینصورت، این شیوه تبلیغی، غیر مؤثر شناخته میشود.
بابد با خواستن از خدای متعال برای کمک علمی، مسایل را حل کرد، نه برخورد احساسی.
Iran, Islamic Republic of
بابا این ادم آنقدر بزرگ‌ نکنید حالا دو‌تا حرف نامربوطی میگه ولش کنید
Iran, Islamic Republic of
کی اینها را بر ملا کرد فساد طلبان
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
چون استاد از قران بی بهره هستند نمیدانند که در قران اشاره دارد وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِب ..قدرت وتجهیزات خود را به رخ دشمن بکشید تا هم برای شما هزینه ایجاد ننماید وهم جرات فکر کردن به ایجاد مزاحمت در سر نداشته باشدوالی اخر
Iran, Islamic Republic of
ما هر روز نتیجه عقب نشینی و به قول خودشان تعامل با جهان را مشاهده می کنیم.اینان در اعلا درجه پر رویی قرار دارند و با عوامفریبی می گویند چون شعار روی موشک نوشته شده بود تحریم شدیم.مشکل این آقایان استقلال طلبی ایران است.اتفاقا امریکا و نظام سلطه جهانی هم با استقلال سیاسی ایران مشکل دارد.. این آقایان اگر در دوران قاجار و دول بی کفایت هم بودند بخشهایی از کشور را به اجنبی تقدیم می کردند.
Iran, Islamic Republic of
شاید رگ حیاتش به رگ حیات اسراییل گره خورده
ببخشید اشتباهی منفی شد
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینا چیز دیگه اییه
اینا واقعا دوست ندارند اسراییل از بین بره
Iran, Islamic Republic of
این ها خائن به کشور هستند
United States
هر کس به اندازه عقلش حرف میزنه
کارگرزاده
Iran, Islamic Republic of
مشکل آدم ابوالبشر ازآنجا آغاز شدکه در مقابل شیطان به طمع جاودان شدن در بهشت؛ سلاح عقل را زمین گذاشت؛ وفرمانبر دلش شد، پس شیطان بر او مسلط گردید وآدم را بیچاره کرد ؛این داستان تا ابد برای همه فرزندان آدم در حال تکرار شدن است ؛ پس هرکس از عقل وتجربه استفاه کند از سقوط در امان است؛ و هرکس دل به شیطان بسپارد ؛ جایگاهش قعر جهنم است؛ و افساد طلبان بدین راه میروند.