جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
آیت‌الله نوری همدانی:

ایران صدها قاسم سلیمانی ‌دارد‌

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب: 557556
مرجع تقلید شیعیان گفت: ما به صراحت اعلام می‌کنیم که حرف‌های ترامپ هیچ اثری ندارد چرا که ایران اسلامی کشوری عزتمند و قدرتمند است و سخنان دیشب ترامپ مردم را بیدارتر و متحدتر می‌کند.
ایران صدها قاسم سلیمانی ‌دارد‌
به گزارش جهان نيوز،  آیت‌الله نوری همدانی در درس خارج خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا اظهار داشت: امروز یک روز خاصی است، چرا که جریانی درباره برجام، آمریکا و عداوت آمریکا به وجود آمده که این سخنان مورد استقبال نوکران آمریکا قرار گرفته است.

وی بهترین معرفی درباره آمریکا را مربوط به امام راحل دانست و افزود: کسی که با فرهنگ امام راحل آشنا باشد می‌داند که آمریکا چگونه کشوری است و امام خمینی (ره) صد عبارت در صحیفه نور درباره آمریکا بیان کرده است.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: از تفکر امام فهمیدیم که هیچ‌وقت دولت آمریکا برای ما قابل‌اعتماد نخواهد بود و در این باره قرآن می‌فرماید "ولاترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار (سوره هود آیه ۱۱۳) "، و هم‌اکنون از آمریکا ظالم‌تر نیست.

وی با اشاره به توافق برجام و خوشحالی برخی افراد از این توافق ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا گفته بودند که به آمریکا اعتمادی نیست و امروز بار دیگر این موضوع ثابت شد و آمریکا از همان روز‌هایی که نظام اسلامی شکل گرفت عداوت خود را ادامه داد و از بوش امروز به ترامپ رسیدیم و ترامپ آدمی است که می‌خواهد از خود چهره ترسناک‌تری نشان دهد، اما غافل از آن است که ملت ایران را به‌خوبی نشناخته است.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به توطئه افکنی‌های دشمنان در دوران قبل و بعد از انقلاب گفت: ایران کشوری است که محمدرضا پهلوی را بیرون کرد، اما دشمنان به دنبال برگرداندن مجدد او به ایران بودند همچنین با راه انداختن جنگ تحمیلی هشت‌ساله به دنبال خاموش کردن چراغ انقلاب بودید، اما نتوانستید.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تأکید بر قدرتمندی و عزتمندی ایران اسلامی تصریح کرد: در رأس نظام اسلامی ایران فقیه شجاع، دانا، قدرتمند و با تجربه است که چندین سال است که این کشتی را مقام معظم رهبری کشتی‌بانی کرده است بنابراین با داشتن چنین سکان‌داری از یک‌طرف و داشتن مردم آگاه و بیدار از طرف دیگر که امتحان خود را پس داده‌اند و همچنین با داشتن قدرتی مانند سپاه پاسداران روزبه‌روز بر قدرت نظام اسلامی افزوده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه همه مردم به سپاه علاقه‌مند هستند، خاطرنشان کرد: منافقان، رژیم آل سعود و بهایی‌ها بدانند که آمریکا از آنان پشتیبانی نخواهد کرد چرا که همان آمریکایی که از صدام پشتیبانی کرد همان آمریکا صدام را کشت، از این‌رو صهیونیست‌ها باید بدانند نظام قدرتمند اسلامی ایران یک قاسم سلیمانی دارد که در عراق و سوریه آن‌ها را به ستوه آورده و باید بداند که ایران صد‌ها قاسم سلیمانی در داخل مملکت و سپاه دارد.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه چشم امید تمام مظلومان و محرومان جهان به ایران اسلامی دوخته است، ادامه داد: آمریکا و هم‌پیمانانش بدانند که در برابر قدرت و عزت ما آن‌ها چیزی نیستند و در آیات قرآن خداوند فرمود: ه که "وقتی آن‌ها خلوت می‌کنند انگشت کینه را به دندان می‌گزند این‌که شما قدرت و عزت دارید می‌فرماید: "قل موت بغیظکم" شما ساکت نباشید به آن‌ها بگویید از خشم خود بمیرید از عصبانیت خود بمیرید.

وی اظهار داشت: ما به صراحت اعلام می‌کنیم که حرف‌های ترامپ هیچ اثر ندارد چرا که ایران اسلامی کشوری عزتمند و قدرتمند است و سخنان دیشب ترامپ مردم را بیدارتر و متحدتر می‌کند و همه علما، غیر علما به رهبری مقام معظم رهبری در برابر آمریکا و نوکران آمریکا ایستاده است.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *