جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سخنگوی آتش‌نشانی تهران خبر داد

مهار آتش‌سوزی در بیمارستان «محب یاس»

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب: 557495
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان محب یاس خبر داد و گفت: آتش‌نشانان به سرعت آتش را مهار کردند.
مهار آتش‌سوزی در بیمارستان «محب یاس»
به گزارش جهان نيوز، سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی جزئی در بیمارستان محب یاس درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 16:08 امروز وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان محب یاس به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در خیابان نجات‌اللهی، پایین‌تر از خیابان میرزای شیرازی اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد نمای بیرونی ساختمان بیمارستان در طبقات دوم و سوم به وسعت حدود پنج متر دچار آتش‌سوزی جزئی شده که بر اثر این حادثه، قسمت عقبی محل حریق (قسمت اداری) نیز دچار دودگرفتگی شده بود.
وی تصریح کرد: آتش به سرعت و در کمترین زمان ممکن خاموش و دود حاصله تخلیه شد همچنین حریق به هیچ وجه به بخش درمانی نفوذی نداشت، در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش‌نشانان نیز پس از اتمام عملیات و ایمن‌سازیهای لازم به ایستگاه خود بازگشتند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *