سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۸
۳۷

احمدی‌نژاد به سخنان ترامپ واکنش نشان داد

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 557413
رییس‌جمهور پیشین کشورمان با صدور پیامی به سخنان شب گذشته دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.
احمدی‌نژاد به سخنان ترامپ واکنش نشان داد
به گزارش جهان نيوز؛ در بخش‌هایی از این پیام  آمده است:مواضع دولت آمریکا بار دیگر نشان داد که آنان نسبت به عظمت، توانایی و اقتدار ذاتی ملت ایران جاهل و در کسب معرفت نسبت به شایستگی های الهی- انسانی ایرانیان کاهل اند. آنان گمان می برند که با جنگ روانی و ارعاب عده‌ای اندک، راه را برای تسلیم ملّت، اخذ امتیازات تاریخی و محدود کردن همیشگی سقف پرواز و رشد ایرانیان باز کنند، لکن اگر بنا بود با این رفتارها تغییری در جغرافیا، فرهنگ، مواضع و جایگاه کشور و ملت ایران به وجود آید، چه بسا قبل از آنان، قدرت‌های چپاولگر بزرگتری در تاریخ بودند که همین آرزو ها را داشتند اما با خود به گور بردند.

تردید ندارم که ملت بزرگ و هوشمند ایران با بهره مندی از عنایت ها، هدایت ها و ادعیه خاصه حضرت ولی عصر (ع) ، با وحدت و همدلی و اتکاء به ذخایر عظیم مادی، معنوی و انسانی خود این مقطع تاریخی را با عزت و موفقیت پشت سر می گذارد و همه تهدید‌ها را به فرصت های بی بدیل برای ادامه حرکت در مسیر پیشرفت و سرافرازی تبدیل خواهد کرد.

از حضرت احدیت سلامتی و عزت و موفقیت ملت گرانقدر ایران و رهبری معظم انقلاب را مسئلت دارم.
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
دکتر جون حاضر باش هشت سال جنگ تحمیلی را نفهمیدیم کجا بودی تو جبهه جنوب یا غرب اما ایندفعه دیگه حاضر باشه قراربه امریکا ضربه شست محکم نشون بدیم تو میدان عمل نه با شعار و نوشتن نامه بلکه با فشار دادن ماشه
Romania
سلام اول اطلاعات خودت را زیاد کن بعد مطلب بنویسید دکتر درزمان دفاع مقدس رزمند بوده بهتراست که بیشتر دقت کنید.
Iran, Islamic Republic of
خوشم می اد امریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه رییس جمهورش داره از عصبانیت می ترکه .
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت پیروزی با ماست ملت ایران پیروزه و باتمام تحریمها و فشار ها توانستیم قدرت منطقه را در بدست بگیریم خدا یا شکرت ترامپ هم داره از ناراحتی و عصبانیت میمیره .
Iran, Islamic Republic of
آنان گمان می برند که با جنگ روانی و ارعاب عده‌ای اندک، راه را برای تسلیم ملّت، اخذ امتیازات تاریخی و محدود کردن همیشگی سقف پرواز و رشد ایرانیان باز کنند، ...
Iran, Islamic Republic of
خداوند تمامی خدمتگذاران و خادمان واقعی و دلاورمردان صادق این مملکت را محافظت فرماید.
Iran, Islamic Republic of
جات خالیه دکتر
که جواب یاوه گویی های ترامپ رو می دادی
به قول دکتر احمدی نژاد: گنده تر از تو هم هیچ غلطی نتونست بکنه آقای ترامپ،تو که جای خود داری
Iran, Islamic Republic of
درسته که در دوره دوم (دولت دهم) هزار و یک خطا داشتی اما ایستادگی ات در برابر استکبار و گردنکشان عالم باعث افتخار ایران و ملت های مسلمان بود.
بچه دهاتی(منتشر نکردی مهم نیست)
Iran, Islamic Republic of
فقط یکی اش رو بگید ؛ ممنون میشیم . البته از اونجا که دوز ولایتمداری شما خیلی بالاست ، خوبه که مستند به سخنان حضرت آقای خامنه ای باشه . اگرهم ولی فقیهتون مرحوم ... است که هیچ ؛ همون حرفهای اوشان رو تکرار بفرمایید ، کافی است .
منتظر
Iran, Islamic Republic of
با قسمت اول (هزارو یک اشتباه)بینهایت مخالفم چون اقتدای شما به گروه از ما بهترانرا نشان میدهد !!هرچند مثبت زدم.قسمت دوم هم که از بدیهیات است:ایستادگی ات........
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
iهمیشه خوب سخن بگویید تا محبوب باشید
ناصحی
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه ای چراغی روشن در مسیر اسلام وهدایتگری با بصیرت و اگاه برای ملت است ....اما همین احمدی نزاددر دوره ریاستش فقط حرفهای حلقه منحرف و گمراه را قبول داشت و به فرامین امام خامنه ای بی توجه بود
Iran, Islamic Republic of
چرا بدون داشتن اطلاعات کافی حرف میزنید اکثریت مردم ایران احمدی نژاد را دوست دارند
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله محمود
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم

«اللّهمّ عجّل لوليّك الفرج والعافيه والنّصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يديه»

ملت شریف و بزرگوار ایران
سلام و درود خداوند منان بر یکایک شما مردان و زنان ایران زمین ، از شمال سبز اندیشه تا جنوب گرم مهر و خلیج همیشه فارس و از شرق طراوت عشق تا غرب صلابت غیرت و همه انسانهای آزادی خواه ، مهرورز ، صلح جو و عدالت طلب در سراسر جهان باد! که دل در گرو عشق و سر به مهر عقل دارند.
یک بار دیگر آقای ترامپ با بیان سخنان زیاده طلبانه ، تفرقه جویانه و از سر تکبر و نفرت ، عمق روحیه برتری جویی و استکباری خود و هم قطارانش را به نمایش گذاشت.
ملت تمدن آفرین ایران بر اساس آموزه های آسمانی و تجربیات تاریخی خود دریافته است که تکبر در برابر متکبر عین تواضع است زیرا نرمش و خشوع در برابر دشمنان متکبّر و خودخواه ، موجب گستاخی و جری شدن و توسعه دایره ادعاهای ناعادلانه و غیر قانونی آنان خواهد شد.
بر همین اساس فرزندان خدوم شما در دولت های نهم و دهم ، با اتکاء به حمایت های بی نظیر مردمی ، در دفاع از حقوق مسلّم ملت با استحکام و اقتدار در برابر مستکبران جهانی ایستادند و با تدبیر و هوشمندی ، آنان را از دست اندازی به حقوق ملت ایران بازداشتند.
مواضع دولت آمریکا بار دیگر نشان داد که آنان نسبت به عظمت ، توانایی و اقتدار ذاتی ملت ایران جاهل و در کسب معرفت نسبت به شایستگی های الهی- انسانی ایرانیان کاهل اند. آنان گمان می برند که با جنگ روانی و ارعاب عده‌ای اندک ، راه را برای تسلیم ملّت ، اخذ امتیازات تاریخی و محدود کردن همیشگی سقف پرواز و رشد ایرانیان باز کنند، لکن اگر بنا بود با این رفتارها تغییری در جغرافیا ، فرهنگ ، مواضع و جایگاه کشور و ملت ایران به وجود آید ، چه بسا قبل از آنان ، قدرت‌های چپاولگر بزرگتری در تاریخ بودند که همین آرزو ها را داشتند اما با خود به گور بردند.
تردید ندارم که ملت بزرگ و هوشمند ایران با بهره مندی از عنایت ها ، هدایت ها و ادعیه خاصه حضرت ولی عصر (ع)‌، با وحدت و همدلی و اتکاء به ذخایر عظیم مادی ، معنوی و انسانی خود این مقطع تاریخی را با عزت و موفقیت پشت سر می گذارد و همه تهدید‌ها را به فرصت های بی بدیل برای ادامه حرکت در مسیر پیشرفت و سرافرازی تبدیل خواهد کرد.
از حضرت احدیت سلامتی و عزت و موفقیت ملت گرانقدر ایران و رهبری معظم انقلاب را مسئلت دارم.

خادم ملت ایران
محمود احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد کجایی ....... یادت بخیر در زمان شما سر شار از غرور بودیم
Iran, Islamic Republic of
شما تازه از راه رسيده‌ايد يك مقدار صبر كنيد تا سرد و گرم را بچشيد؛ دليلي ندارد كه هر حرفي به شما گفتند آن را تكرار كنيد و بدان گنده‌تر و گردن كلفت‌تر از تو نيز نتوانستند هيچ غلطي بكنند.
Romania
ما ملت ایران فقط از هدایت های رهبری رهنمون میشویم چون دسترسی به امام زمان نداریم واز نایبشون رهنمون میشویم...تو هم وقت ما رو نگیر به انحرافاتت مشغول باش
حسن
Iran, Islamic Republic of
خدا شما را هم شفا دهد !!!!!!!!!!!!!!!
amir
Iran, Islamic Republic of
شما را هم همینطور!
بچه دهاتی
Iran, Islamic Republic of
"جریان انحرافی هم از من یادگار ماند"!!!
رحمان
Iran, Islamic Republic of
سلام
حالا من هم یک سپاهی هستم.
مرگ بر آمریکا و اسرائیل
Iran, Islamic Republic of
جناب احمدی نژاد بعنوان کسی که ۳ بار بهت رای دادم دوبار ۸۴ و یه بار ۸۸ میگم نتایج تصمیمات غلط تو بود که کار و به پیروزی روحانی رسوند ضمنا بجای شعار باید زیرساختها رو بسازیم با نامه نگاری و شعار به روش حضرتعالی و روحانی کشور درست نمیشه یادمون نمیره چطور واردات میشد در زمان رکود و تحریم دولت شما و بدبختانه دولت بعد شما هم ادامه داد قضاوت کارهایی که نکردید و میذارم به عهده وجدان خووتون چند تا از بچه های هم دوره من که ۸۴ فقط ۲۳ سالشون بود بعد فارغ التحصیلی به مشکل خوردن
Iran, Islamic Republic of
از دروغ و شانتاژ ... غفلت نكن كه امثال تو را به انتخاب روحاني كشاندند.
Iran, Islamic Republic of
هنوز هم به حدی از بلوغ نرسیده‌اید که از جفاهایی که در حق "آن مرد" ستیزنده با استکبار و راحت‌کننده خیال امام خامنه‌ای از جانب اجانب، عذرخواهی کنید.
متولد 37
Iran, Islamic Republic of
بنده مطالب و تذکرات دوستان را خواندم و می خواستم نظر ندهم ولی دیدم حیف است چون اکثرا به نظرم جوان آمدند که بیش تر بر اساس احساسات نظر داده اند تا بینش مکتبی و با خود گفتم مطلبی را به اطلاعشان برسانم شاید کمی تامل کنند. می خواهم دوستان را این جا به ملاک و معیار حق ارجاع دهم و نه ساختن ساختمان و جاده و جواب فلان فرد امریکایی را دادن یا ندادن و... بنده از سال 58 و آقای احمدی نژاد که بهش می گفتم آقا محمود دوست بودیم و این ارتباط خیلی دوستانه تا سال 82 که ایشان شهردار شد ادامه داشت. فقط برای این که بدانید ایشان هر وقت نمی توانست سخنرانی برود از بنده خواهش می کرد بجای ایشان بروم و سخنرانی کنم هم تهران هم شهرستان ها. رفت و آمد خانوادگی هم داشتیم. البته چون روحیه حقیر این گونه بود که اگر دوستانم مسوولیتی می یافتند دیگر سراغشان نمی رفتم دیندن ایشان به حداقل کاهش یافت اما در همان دیدن ها بنده از همان سال 90 متوجه تغییراتی در روحیات ایشان شدم که البته اعتنایی نکردم ولی بر اساس تجربه می دانستم در آینده مشکلزا خواهد بود. البته این را بنده که بسیار با هم نزدیک بودیم می فهمید نه اشخاص دیگر. به هر حال گذشت و سال 84 ایشان رییس جمهور شد و بنده کلا دیگر سراغ ایشان نرفتم. سال اول را خیلی خوب در مجموع خود و دولتش کار کردند و ازطرف حضرت ولی فقیه دولت نهم نیز بسیار مورد تشویق قرار گرفت و این افتخار بزرگی برای نیروهای ارزشی در برابر افراد غربگرا و لیبرال بود. اما ایشان تمام وزرایش افراد سلام الله علیهی نبودند و بنده بعضی از آن ها را می شناختم و بنده احساس قوی تری یافته بودم که ایشان دیگر آقا محمود قبلی از حیث اخلاقی و رفتاری و ...نیست. علتش هم افرادی بودند که بکار گرفته و دور خودش جمع کرده بود. مثلا مشایی را بنده در این مدت رفاقت اصلا نه اسمش را شنیده بودم و نه دیده بودم! در هر صورت 4 سال دوم با فتنه فتنه گرها شروع شد و متاسفانه ایشان تغییر جهت داد و ادبیات و ... عوض شد و نهایتا با دو فاجعه نصب مشایی و عزل جناب مصلحی و قهرش و خانه نشینی خود، دیگر آن چه بنده حدس زده بودم به وقوع پیوست. قبل از این اتفاق برای بنده هم برای یکی از وزارتخانه های مهم و کلیدی کشور درخواست کرده بود که بنده رد کردم (این را برای این ذکر کردم که دوستان ممکن است ذهنشان جای دیگری رود و بدنبال علتی دیگر برای این سخنان بنده باشند). در هر صورت این آقا محمود دیگر فرد قبلی نبود. به هر حال عزیزان جوان من دل به شخص نبندید دل به حق بندید. مصداق و معیار حق هم حضرت آقا هستند. مطالبی هست که نمی شود اینجا در مورد حرف ها و رفتار آقای احمدی نژاد در مورد حضرت آقا در دوران خانه نشینیش گفت. فقط بدانید به ایشان دیگر دل نبندید. ایشان 4 سال خیلی خوب کرد و 4 سال دیگر به خصوص 2 سال آخر متاسفانه کمر حزب الله را شکست و ثمره شیرین آن 4 سال را از بین برد. البته زحمات دولت نهم منحصر به فرد در حداقل قرن حاضر است ولی ملاک برای شیعه این ها نیست ملاک فرمانبرداری از امام حاضر است. ایشان دیگر آن نیست و دوستان به یاد خدمات دولت نهم به ریاست آقای احمدی نژاد باشند ولی دیگر بدنبال برگشتن ایشان نباشند چون شکست خورده در آزمون ولایتمداری را دیگر نباید آزمود. آن چه بنده می گویم بر اساس اطلاعات خودم است که بسیار بیش تر از دوستان جوان است و شما نمی دانید. مطالب زیاد است ولی به همین بسنده می کنم فقط همیشه این ذکر را داشته باشید که اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا و چشم و گوشتان به ولی باشد و نه هیچ کس دیگر. به هیچ فردی غیر از ایشان دل نبندید. اگر کسی را دوست دارید برای این دوست بدارید که سرباز ایشان است یعنی سرباز جانشین امام زمان (عج). آن چه برای آقای احمدی نژاد به عنوان کسی که بنده از نزدیک از دوران جوانیش روحیات و اخلاقیات و اعتقادات و فعالیت ها و فداکاری هایش را دیده بودم رخ داد و روح ولایت را از دست داد برای تک تک ما هم ممکن است رخ دهد اگر خودسازی درست نکرده باشیم و بین خودمان و ولی بتی قرار دهیم. موفق باشید.
منتظر 51 ساله از بصیرت آباد
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران خود میبینند و خود قضاوت میکنند وبه رهنمودهای امثال شما نیاز ندارند ! هاشمی هم میگفت احمدی نژاداستاندار زمان پادشاهی من بود.
وچند نفر هم که احمدی نزاد در دور اول وزیرشان نکرد میگفتند ما در خاکریز اول مقابله با احمدی نژاد در مجلس هستیم ولی وقتی در دولت دهم وزارت گرفتند خاکریزشان را جمع کردند!
جسارتا عرض میکنم شما هم با این سابقه دوستی دیرینه که عنوان فرمودید ،آیا انتظار نداشتیدآقای احمدی نژادوزیرتان کند ونکرد؟!
متولد 37
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت عزیز و جوان خودم دستتان از نوع استدلال و جوابتان درد نکند.
Iran, Islamic Republic of
اگر سخنرانی هایت مثل این مطلبت بوده خدا نکند جای هیچ بنده خدایی سخنرانی کنید . ولایت مداریت هم جا ی شک است . چون به گفته خودتان حداقل پنج شش سال از ولایت جلو تر هستید . راستی نگفتی رفت آمد خا نوادگیتان ادامه دارد شما چطور دوستی هستی یک بار به فکر دوستت نبودی نرفتی باهش صحبت کنید و نجاتش بدهید . فکر کنم مواظب خودت باشید خیلی بهتر است
Iran, Islamic Republic of
حب الشی یعمی و یصم.
متولد 37
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر از این که منعکس کردید ولی اشتباه از بنده بوده است سال 90 غلط است سال 82 درست است اگر ممکن است در متن اصلاح کنید ممنون می شوم.
Iran, Islamic Republic of
جور د نمی آید برادرم با اصلاح 90 متن شما بطور کلی راب شد پیشنهاد می کنم کل متن را عوض کن خدا به داد سخنرانیهایت برسد........ این قسمت از متنت بخوان.................... بنده از همان سال 90 متوجه تغییراتی در روحیات ایشان شدم که البته اعتنایی نکردم ولی بر اساس تجربه می دانستم در آینده مشکلزا خواهد بود. البته این را بنده که بسیار با هم نزدیک بودیم می فهمید نه اشخاص دیگر. به هر حال گذشت و سال 84 ایشان رییس جمهور شد و بنده کلا دیگر سراغ ایشان نرفتم.
متولد 37
Iran, Islamic Republic of
عزیزم قبل از شهردار شدن، ایشان به شهرهای مختلف می رفتند و سخنرانی می کردند و افشاگری علیه دولت منحط اصلاحات می کردند لذا این موضوع مربوط به آن زمان است. البته این مطالب مهم نیست مغز و اصل مطلب را بگیرید. موفق باشید.
Iran, Islamic Republic of
دوست باید آیینه دوست می شدی نه که ولش کنی ...اون داستان را تو قرآن خوانده ایی که توبهشت یکی به کناریش می گوید در دنیا دوستی داشتم که اگر با او مانده بودم الان منهم اهل جهنم می شدم وپرده کنار می رود واورا در جهنم می بیندووووووو (نقل به مضمون آ/یه ش یادم نیست ...پس اگر واقعا دوستش بودی وهستی به جای وب گردی برو نجاتش بده !
Iran, Islamic Republic of
کاش یکی از اون سخنرانی هایت می گذاشتی ... ما تا حالا معاون و قائم مقام دیده بودیم در امور اجرایی و غیره یا وکیل ولی نشنیده بودیم کسی به جای کس دیگر سخنرانی بکند . شما که مسئول نبودی به قول خودتان چجور به جای دیگران صحبت می کردی . حداقل می گفتی در دانشگاه علم و صنعت به جایش می رفتم درس دانشجو ها می دادم