سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۳
۱۲

پاسخ جالب مجری سیما به اظهارات ترامپ + عکس

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 557312
فضه سادات حسینی نوشت: رییس جمهور یک کشور چند ده ساله، حق حرف زدن اضافه در مورد یک تمدن چندهزارساله را ندارد!
پاسخ جالب مجری سیما به اظهارات ترامپ + عکس
به گزارش جهان نيوز، فضه سادات حسینی مجری و گوینده سیما با انتشار تصویری از ملوانان دستگیر شده آمریکایی در ایران طی یادداشتی در اینستاگرام نوشت:

مستر پرزیدنت !
جناب گاوچران اعظم!
آاااقایترامپ !

یکبار دیگر اگر خواستی غلط اضافی کنی و تاریخ و جغرافیا را تحریف کنی!
هر وقت عصبانیت داشت خفه ات میکرد!


لطفا به این عکس خووووب نگاه کن!
آن وقت زبانت باز میشود!
عقلت می آید سر جایش!

میفهمی که رییس جمهور یک کشور چند ده ساله، حق حرف زدن اضافه در مورد یک تمدنچندهزارساله را ندارد!
یادت باشد از این به بعد هر وقت خواستی برای دلخوشی اربابان سعودی و صهیونیست ت، نام خلیج_همیشه_فارس را جعل کنی! این عکس را برایت ارسال میکنیم، تا یادت نرود ملوانان شجاعت!! چطور در برابر غیور مردان ارتش و سپاه ما زانو زدند؟!

آقای خرپول خرفت، مطمئن باش تمام تقسیم بندی های سیاسی ما در ایران، مصرفش داخلیست! پای خاک و آب و ناموس که وسط بیاید، همه مان یک روح میشویم! اصلاحطلب و اصولگرا هم ندارد! همه مان میشویم ایراااان!
این آخرین تذکر بود! گرچه حماقتهایت بساط عیش و تفریحمان را فراهم کرده!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
با سلام
باید علاوه بر غیرت نسبت به نام خلیج همیشگی فارس نسبت به سایر صحبت های بی پایه و اساس رئیس جمهوری آمریکا غیرت نشان داد و نباید مقابله با آقای ترامپ معطوف به بحث خلیج فارس بشود و نتیجه برجام باید درسی باشد برای آیندگان
مصطفی
احسنت خانم سادات حسینی- زنده باد ایران - زنده باد ایرانی
Iran, Islamic Republic of
ترامپ احمق
Iran, Islamic Republic of
اگرکسی به برجام اشاره کرد که باید از آن خارج شد، ایرانیست. وگرنه خلیج فارس که دیگه مسأله عادیست و او گفته تا شما رو بسوزونه!
گاوچران هم، خودش بحثیست. اولا اوباما، بوش، کلینتون، و...، همه شان گاوچران بوده اند. نمیشه سیستم حاکم آمریکا را در نظر نگرفت و گفت فلان رییس جمهور آمریکا خوبه، فلانی گاوچران. اگر گاوچرانی هست، سیستم حاکم آمریکاست.
ثانیا، اگر اون ها خبیث هستن و به گاوچران تعبیر میشن، کسانیکه پشت سر هم، در رأی دادن خطا میکنن، یا ملتی که وایسادن یکی بیاد براشون کارشون رو درست کنه، چی خطاب کنیم؟! ماست بند چطوره؟ بلانسبت ماست بندهای عزیز. اشاره به روحیه شل و تنبل و ترسو مثل ماست رو داشتم.
به هر حال، جواب آمریکا، فقط این حرف ها نیست. جواب اصلی، بهبود و اصلاح کشور، و زیر و رو شدن شخصیت خودمونه. وقتی دشمن به ما میپره که ضعیف باشیم. باید قوی شیم. هر نفر، برای اسلام. باید، بجنگیم با دشمن، پول حرام، اسراف، بی حجابی، بی غیرتی تنبلی، مفت خوری، مدرک گرایی، کار نکردن، کار با کیفیت نکردن. باید، مسؤولیت بپذیریم، نه اینکه از مسؤولیت، فرار کنیم.
راهکار این است: "جهاد فی سبیل الله"
شریف
Iran, Islamic Republic of
ایشان نماینده شیرزنان این سرزمین آسمانی است!
amir
Iran, Islamic Republic of
احسنت، آفرین.
مجری واقعی به شما میگن. نکته سنج، دقیق و دوستدار وطن.
فقط در تایید تمامی فرمایشات سرکار خانم حسینی، پیشنهاد میکنم خوانندگان محترم، عبارت " گاوچران اعظم" را به معنی "گاوچران بزرگ" برای ترامپه در نظر نگیرند چون مایه مباهات ایشان در میان گاوچرانهای دیگر است!
شاید منظور خانم حسینی از این عبارت، بمعنای چراندن گاوهای "اعظم خانم"! بدست بی کفایت ترامپ باشد، که آنهم زیادیست و آق ترامپ فقط اجازه تمیز کردن طویله را دارد!
مجید آقا
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
باید از خانم حسینی تشکر کرد .
مسئولین کشور متاسفانه در دولت فعلی بیشتر به دنبال منافع آمریکا هستند تا مردم ایران و اطلاح طلبها نیز اطلاعات کشور را در اختیار غربیها گذاشتند تا آنها کشور را تحریم کنند و اصولگرایان هم در چند دقیقه برجام را تصویب کردند تا خدمتی به دولت فعلی کرده باشند و در انتخابات رای بیاورند که رای هم نیاوردند. رئیس دولت فعلی تنها افکار خودش برایش مهم است که آن هم تنها و تنها برقرای مناسبات با آمریکاست و هیچ برنامه و تفکری هم وجود ندارد. کانه میخواهن تسلیم شوند ولی راهش را بلد نیستند و با مشکلات داخلی مواجهند و مردم را کم کم برای این ذلت و خواری و بدبختی و تهاجم دشمن دارند اماده می کنند.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
کلا ما حسینی ها همه مون خوبیم
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
اي ول....اينو ميگن صاحب بصيرت...صلوات
Iran, Islamic Republic of
احسنت
نابودش کردی
آفرین
مهران تراختورچي
Iran, Islamic Republic of
نوشته هاي خانم سادات حسيني ( مستر پرزیدنت !جناب گاوچران اعظم!آاااقایترامپ !) در شان يك ايراني نبود . الفاظ كاربردي هر كس ويترين فرهنگ خانوادگي ايشانه . پس بهتره بهنگام اعتراض از فحش و الفاظ ركيك استفاده نكنيم . البته شايد اين واژه هاي بي ادبانه براي محكم سازي كارشون لازم باشه . اميدوارم روزي برسه كه برا گرفتن حق و حقوقمون و برا درخواست مطالبات قانوني مان و برا اعتراض زبان به فحش نگشاييم و ياد بگيريم راههاي ديگري هم هست . ياد بگيريم ايراني صاحب تمدن چندين هزار ساله است و متمدنه و جواب هاي رو با هوي نميده . در كل الفاظ ايشون دور از شان يك زن ايرانيست .