شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۲۸

واکنش توئیتری ظریف به سخنرانی ترامپ +عکس

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب: 557195
وزیر خارجه ایران در توئیتر خود به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.
واکنش توئیتری ظریف به سخنرانی ترامپ +عکس
به گزارش جهان نيوز، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در توئیتر خود به سخنرانی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داده و نوشت: برای تعریف سرکش، واژگان ترامپ را با پاسخ روحانی مقایسه کنید.

ظریف تاکید کرد: «همه فهمیدند که ترامپ دوستی‌اش را برای کسانی که بالاترین قیمت پیشنهاد بدهند به معرض فروش گذاشت. الان می‌دانیم که او او با دانش جغرافی‌اش هم همین کار را کرد.»

وی همچنین افزود: « جای شگفتی نیست که حامیان نطق ابلهانه ترامپ درباره ایران، همان دژهای دموکراسی در خلیج فارس هستند: عربستان، امارات و بحرین.»

وزیر خارجه ایران گفت: «ادعاها، تهدیدها و ناسزاها هرگز مردم ایران را مرعوب نخواهد کرد. ترامپ در نهایت این را همانند تمامی پیشینیانش، کشف خواهد کرد.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ابله و احمق و بی شعور را مردم خوب میشناسند .نیاز به بیان شما نیست .محبت کن با عراقچی دو تایی ایمیل را تا صبح بهم بزنید . ما هم میریم میخوابیم . گور پدر امریکایی جماعت و محبانش و اعوان و انصارش و مواجب بگیرانش و همچنین ماموران و جاسوسانش
amir
Iran, Islamic Republic of
" گور پدر امریکایی جماعت و محبانش و اعوان و انصارش و مواجب بگیرانش و همچنین ماموران و جاسوسانش"
هزار تا لایک داری! دمت گرم!
ج
Germany
منفعل تر از این ظریف تا بحال ندیدم . کسی که حسن روحانی را گول زد و او را وادار به نشان دادن کلید کرد همان کلیدی که ریگان با پیشنهاد همین نیورکی ها فرستادیه آن زمان فرستاده ریگان سنگ روی یخ شد چون آن پیر جماران بیدار دل قلبش برای ملت میزد و بار دوم حسن روحانی که با کلید ظریف حیثیت ایران و اقتدار ملت ایران را خدشه دار کرد تا کار بجایی برسد که یک کابوی آمریکایی خوراک لوبیا خور خام خلیج فارس را بنام جعلی آن بخواند . جمهوری اسلامی چند بار باید از سوراخ ظریف گزیده شود کسی که از نوجوانی با آمریکا بزرگ شده نان نمک آنجا را خورد ه انتظار داشتید وطن پرست باشد
Iran, Islamic Republic of
ظریف و روحانی هیچگاه از هم جدا نبوده اند. هردو یکی هستند. و بلکه اگر روحانی فشار نمی آورد و با حضور برادر سرخه ای اش، ظریف را تحت فشار قرار نمی داد چه بسا که ظریف، برجام را چنین احمقانه و شتابزده قبول نمی کرد.
Iran, Islamic Republic of
سرنوشت مملکتی که تو سرخه رقم بخوره نتیجه مذاکرات آقایان همه چی بلد همین میشه !!که رئیس جمهور امریکا هرچی از دهنش درمیاد میگه این طرفی ها به خواب مرگ رفتند!!
Iran, Islamic Republic of
وااااااى عجب اظهارات مشعشعى فرمودند
وزير خارجه ما رو باش
دلواپس
خوب بود جناب ظریف ولی خیلی دور این سخنان را فرمایش مودید زمانی که ما دلواپسان به شما و هم کیشانتان میگفتیم و متهم به هزار انگ و ناسزا میشدیم میدانستیم میدانی چرا
چون پیر و مرادمان حضرت روح الله در مکتب انقلابیش این را به ما آموخت که آمریکا شیطان بزرگ هست
محمدشريف
Iran, Islamic Republic of
خسته نشن يه موقعي؟!؟!؟!؟!؟
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
یکی جلوی این آقای ظریف رو بگیره الان با این فشار توئیتری خون به پا میشه !!!!
Iran, Islamic Republic of
حالم بهم می خوره از هرچی ترسو توئیتی وایمیلی !... بگیرید که ... تایپ نکید ترامپ از ترس ترکید!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
هنوز فکر می کند توییتر مرکز مبادلات جهان هست اونم توئیتری که تو کشور خودش فیلتر هست
میشود یکی بگه اینی که همینجا داره قوانین جمهوری اسلامی را زیر پا می گذاره چه خدمت گذاری به کشور داره
Iran, Islamic Republic of
کاشکی وزیر امور خارجه ای داشتیم که هر گاه حرف حرفی می زد، دشمنان را مشغول تره خرد کردن می کرد.
United States
جناب ظریف هیچ فرقی بین این یکی با قبلی جناب اوباما نیست. در دوران اوباما کشتار مسلمانان شدت بیشتری بخود گرفت. ولی اون قاتل جانی اوباما ی مودب بود که تو دستهای اغشته به خونش رو فشردی، با وزیر خارجه پلیدش قدم زدی و به وندی شرمن صهیونیست سر تا پا کثافتش لبخند زدی و هدیه نثارش کردی. یک کم برای توئیت کردن با این لحن دیر شده.
Iran, Islamic Republic of
واقعا که!
واکنش توئیتری؟!
خسته نباشن!
این کار رو که یک بچه 12 ساله هم می تونه انجام بده!
اقدام عملی پس چی؟!
اقبال مهدوی راد
Iran, Islamic Republic of
بابا رحم کن آقای ظریف تو با این توئیت نوشتن ها مسئولان آمریکا را هلاک کردی جان دری اصفهانی رحمی کن قبرستون آمریکا پر شده جای خالی نداره ....
Iran, Islamic Republic of
این دری اصفهانی رو خوب اومدی...
Iran, Islamic Republic of
فقط همین . خسته نشن یه وقت
amir
Iran, Islamic Republic of
«همه فهمیدند که ترامپ دوستی‌اش را برای کسانی که بالاترین قیمت پیشنهاد بدهند به معرض فروش گذاشت. الان می‌دانیم که او او با دانش جغرافی‌اش هم همین کار را کرد.»
و جنابعالی هم به بالاترین قیمت ممکن دوستی کدخدای شیطان صفت یکی مونده به ترامپو یکجا خریدی! نه ظریف؟!
«جای شگفتی نیست که حامیان نطق ابلهانه ترامپ درباره ایران، همان دژهای دموکراسی در خلیج فارس هستند: عربستان، امارات و بحرین.»
حالا چرا کویت اسم نبردی؟! آها! فهمیدم چون هنوز یادت نرفته که جلوی پای وزیر خارجه کویت چه زانویی زدی بابایی؟! دیدی خیلی ضایع میشه کویتم قاطی کنی! آره؟!
راستی خیلی مواظب باش، این اواخر ترامپه دنبال چسبوندن انگ تروریست به هر کسیه، نکنه یه وقت با این توئیتهای مکش مرگ من، تو رو هم "تروریست توئیتری" لقب بده! خیلی بپا! احتیاط شرط عقله!
یا علی
رعیت زاده
Germany
سلام جواد،
جغرافی خود شما چطوره؟ بهتره؟ شما تابحال خارج از محدوده اشرافیت شمران را دیده ای؟
Iran, Islamic Republic of
ظریف جان لبخند بزن عزیزم؛ لبخند!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهدی
United Kingdom
از دولت انفعالی... بخاری بر نمیآید.
امیدواریم به اقدامات رهبر کشور.
Iran, Islamic Republic of
ابله کسی است که دشمن خونی را دوست بشمارد و به او اعتماد کند.

ترامپ ابله نیست بلکه ادامه همان مسیر اوباما را می رود.
اگر اوباما هم الان رئیس جمهور بود، وظیفه اش ایجاب میکرد بعد از زمینگیر کردن هسته ای ایران (که به مدد اعتماد ابلهانه غیردیپلماتیک این آقایان وزارت خارجه رقم خورد) حالا به پروژ] موشکی بپردازد. ولی آقایان خوابند و آنان را ابله و خود را عاقل می دانند.
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
بابا یکی جلوی اقای ظریف را بگیرد .الان است که خون به پا شود .
جواد
Iran, Islamic Republic of
سلام
خوب اما خیلی دیر.
بعد از حاتم بخشی شما و تیم شما به مدیریت اقای روحانی در قبال ایران و حضور جاسوسان در تیم مذاکره کننده؛ باورمان شده بود که شما هم ...؛ اما الان متوجه شدیم سیاستمدار هم نیستی.
فقط نگرانی ما این است که دوستان شما مثل خوارج عمل می کنند. بعد از فریب خوردن از معاویه سراغ علی(ع) آمدند و گفتند علی(ع) باید توبه کند و حال آنکه شما و ابوموسی صلح و حکمیت را برعلی(ع) تحمیل کردید.
تکرار تاریخ
Iran, Islamic Republic of
یکمی عقل و درایت و یکمی نترس بودن خوبه
چرا اینقدر ذلیل غربید
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد که یواش یواش در حال فهمیدن این موضوع هستند که لبخند را باید کنار بگذارند. اگر قبل از برجام میفهمیدند خیلی بهتر بود
Iran, Islamic Republic of
اقایان گفتند جلیلی در مذاکرات تاریخ اسلام میگفت .زبان انگلیسی بلد نبود و ده ها مورد دیگر .شما که مسلط به زبان بودید وتاریخ اسلام نگفتید چه گلی به سر ملت زدید.
Iran, Islamic Republic of
فقط حرف!!!!