چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

الیاس حضرتی: اقتدار سپاه خار چشم آمریکایی‌ها شده

جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 557075
عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید گفت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا برای مهار ايران سپاه را به عنوان یک دستاورد بزرگ این نظام محصور و محدود کنند.
الیاس حضرتی: اقتدار سپاه خار چشم آمریکایی‌ها شده
به گزارش جهان نيوز، الیاس حضرتی عضو هیئت رئیسه فراکسیون امیددر واکنش به اظهارات ترامپ مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی گفت: فلسفه تشکیل سپاه پاسداران و طول عمر آن تماما در حوزه کمک به مستضعفان، تمامیت ارضی کشورمان و نجات انقلاب اسلامی از دست چهره‌ها و رنگ‌های ضد انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در حقیقت سپر دفاعی در برابر توطئه‌های آمریکایی‌ها و دشمنان نظام بوده است، اظهار کرد: سپاه در ابتدای انقلاب با دست خالی جان بر کف از نوامیس ملت و اقتدار کشورمان در تمام کوه‌ها، دشت‌ها و دریا‌ها با دشمنان درگیر بود و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تأکید براینکه سپاه پاسداران اکنون مجهز به موشک‌ها و قوی‌ترین سلاح‌ها در سطح منطقه شده و با اقتدار می‌غرد، افزود: این نهاد قدرتمند، اعتقادی، نظامی و منسجم در سطح منطقه و هرجایی که مظلومی حضور دارد، همانند یک عقاب تیرپرواز فرود آمده و دست کمک به آنها دراز می‌کند لذا طبیعی است که خاری در چشمان آمریکایی‌ها، منافقین و دشمنان بشریت باشد.

حضرتی اظهار کرد: حال آمریکایی‌ها در صدد تضعیف و اقدام علیه سپاه پاسداران برآمده‌اند و اگر روزی آنها و مجاهدین خلق بخواهند از سپاه تعریف کنند باید در وجود سپاه شک کرد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا برای مهار نظام جمهوری اسلامی ایران سپاه را به عنوان یک دستاورد بزرگ این نظام محصور و محدود کنند، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها همچنان در فکر مهار سقوط نظام هستند و در این راه ارگان‌ها و نهاد‌هایی که مانند سپاه پاسداران نقش اصلی در این راه دارند، برایشان اهمیت بیشتری دارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


افشین
Iran, Islamic Republic of
اقای حضرتی مردم سپاه را بخاطر اسلحه و موشکها و هواپیماهیش دوست ندارند این سلاح ها که شما نام میبرید سرمایه های ریالی مردم ایران است که بصورت اسلحه در امده و در دستان این نیروی نظامی است .امریکایها هم از ما سلاح بیشتر دارند و هم موشک و هواپیما و کشتیهای جنگی بیشتری دارند .بله انچه سپاه را قوی میکندو باعث ترس دشمنان میشود فقط ولایت فقیه است که رهبری این ارگان نظامی را بر عهده دارد وبا تکیه بر اموزه های دینی ائمه انرا هدایت میکند
حسین
Iran, Islamic Republic of
چطور شده سپاه اینقدر برای شما عزیز شده است؟!!
Iran, Islamic Republic of
من سپاهی بازنشسته لباس مقدس پاسداری ام را با افتخار برتن خواهم کرد و در هر عرصه ای که مسئولان نیاز داشته باشند آماده خدمتم و تردید ندارم همه عزیزان سپاهی و بسیجی پیشکسوت همین اعتقاد را دارند .