پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بیمه نامه زائرین اربعین چیست؟

جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 557052
موضوع بیمه نامه اربعین عبارت است از پوشش بیمه ای عمر زمانی (فوت به هر علت)، فوت یا نقص عضو و از کارافتادگی دایم کلی یا جزیی ناشی از حوادث و درمان کلیه بیمه شدگانی که از طریق سامانه سماح ثبت نام نموده و از مرزهای قانونی کشور به قصد شرکت در زیارت اربعین حسینی به کشور عراق مسافرت می‌نمایند.
بیمه نامه زائرین اربعین چیست؟
به گزارش جهان نيوز، موضوع بیمه نامه اربعین عبارتست از پوشش بیمه ای عمر زمانی (فوت به هر علت)، فوت یا نقص عضو و از کارافتادگی دایم کلی یا جزیی ناشی از حوادث و درمان کلیه بیمه شدگانی که از طریق سامانه سماح ثبت نام نموده و از مرزهای قانونی کشور به قصد شرکت در زیارت اربعین حسینی به کشور عراق مسافرت می‌نمایند.
تعریف حادثه: منظور از حوادث موضوع این بیمه نامه، هر واقعه ناگهانی ناشی از عامل خارجی است که بدون قصد و اراده بیمه شده در مدت بیمه رخ دهد و منجر به جرح، نقص عضو، از کارافتادگی یا فوت بیمه شده گردد. با توجه به شرایط کشور عراق خطرات ناشی از اقدامات تروریستی و درگیری های داخلی در کشور عراق نیز مشمول پوشش های این بیمه نامه می‌باشد.
منظور از نقص عضو یا از کارافتادگی دایم کلی یا جزیی عبارتست از: قطع، تغییر شکل یا از دست دادن توانایی انجام کار عضوی از اعضای بدن که به علت حوادث تحت پوشش بیمه نامه به وجود آید و وضعیت دایم و قطعی داشته باشد.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *