کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دولت هزینه‌های زیارت اربعین را کاهش دهد

20 مهر 1396 ساعت 20:43

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتظار داریم که دولت هزینه‌های سفر و پیاده‌روی اربعین را ارزان کرده و به دنبال گران کردن آن نباشد.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام جواد مجتهد شبستری در ارومیه اظهار داشت: هزینه‌های سفر اربعین به عراق باید برای تشویق مردم به این عمل حماسی کاهش یافته و شرایط برای مردم تسهیل شود امید داریم که ادعا‌های موجود مبنی بر افزایش هزینه حمل و نقل واقعیت نداشته باشد.
وی افزود: خدمات بسیار خوبی توسط مردم در موکب‌ها و در مرز‌ها ارائه شده و شاهد عملکرد مطلوب شهرداری‌ها  به خصوص قالیباف، شهردار سابق تهران در این زمینه بوده‌ایم؛ هم‌اکنون انتظار یاری و دست‌گیری مسؤولان را به جای سنگ‎‌اندازی در این مسیر داریم.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گ عنوان کرد: اربعین امروزه نه‌ تنها یک عمل عبادی و معنوی است بلکه حماسه و رفراندوم کم‌نظیر برای نشان دادن عظمت فلسفه قیام حسینی به شمار رفته و صحنه‌ای درخشان برای قدرت‌نمایی و به نمایش گذاشتن اقتدار شیعیان ترسیم می‌کند، امید است که همه ارگان‌های دولتی در این تظاهرات عظیم در مقابل یزیدیان زمان همکاری لازم را به عمل آورده و  شرایط را تسهیل کنند.

منبع:فارس


کد مطلب: 557034

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/557034/دولت-هزینه-های-زیارت-اربعین-کاهش-دهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com