پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

جزئیات‌ دیدار پسر کروبی‌ با ضرغامی اینبار به روایت کروبی

پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 556954
عمده نگرانی ایشان به اتفاقات بعد از حصر بازمی‌گشت که من مفصل صحبت کردم که نگرانی‌ای وجود ندارد و اتفاق خاصی بعد از حصر رخ نخواهد داد.
جزئیات‌ دیدار پسر کروبی‌ با ضرغامی اینبار به روایت کروبی
به گزارش جهان نيوز؛ حسین کروبی به شرق گفت: من در جریان مصاحبه ایشان با شبکه افق نبودم. فردا که به دیدار ایشان رفتم، متوجه شدم. صحبت‌ها همان‌طور که ایشان گفتند دوستانه بود و درباره رخدادهای ٨٨ و حصر هم به صورت جدی صحبت شد. ایشان مواضع خودشان را داشتند و من هم با توجه به مواضع آقای کروبی، مطالبی را به اطلاع ایشان رساندم. دو نکته‌ای که از صحبت‌های ایشان متوجه شدم این بود که برخلاف نظر بعضی از اصولگرایان، محاکمه آقایان کروبی و موسوی را به صلاح نظام نمی‌دانستند و معتقد بودند با محاکمه چیزی عاید نظام نخواهد شد. دوم اینکه حس کردم ایشان تمایل دارند برای حل مسئله حصر کاری بکنند و با ادامه حصر مخالف بودند، اما عمده نگرانی ایشان به اتفاقات بعد از حصر بازمی‌گشت که من مفصل صحبت کردم که نگرانی‌ای وجود ندارد و اتفاق خاصی بعد از حصر رخ نخواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با هم دیگه روضه میخونند باهم چایی میرن بعدش چهار جوون بدبخت و هیچی ندار تو زندگی باید برن از حصر حرف بزنن ...تف به تو روزگار