جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

جاسوس بودن دری‌اصفهانی ضعف عجیب درکشور

پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 556886
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی گفت: جاسوس بودن دری‌اصفهانی ضعف عجیب در کشور بوده و وزارت اطلاعات باید پاسخگو باشد.
جاسوس بودن دری‌اصفهانی ضعف عجیب درکشور
به گزارش جهان نيوز،محمدابراهیم رضایی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ؛ با بیان اینکه متولی اصلی رسيدگي به اتهامات دری‌اصفهانی قوه قضاییه بوده است، گفت: مرکز اطلاعاتی اخبار، مدارک و مستندات را به این قوه ارسال کرده و بعد از آن محاکمه صورت گرفت.
وی ادامه داد: بانک مرکزی با وجود رابط‌هایی دری اصفهانی را به عنوان کارشناس به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای معرفی کرد.
نماینده مردم خمین با اشاره به اینکه جاسوس بودن یک کارشناس در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بیانگر وجود نقطه ضعف و آسیب در کشور است، گفت: وزارت اطلاعات به صورت خاص باید این نقیصه را جبران کرده و موضوع را جدی بگیرد.
رضایی با بیان اینکه وزارت اطلاعات نباید به صورت سفارشی شخصی را پذیرفته و درباره آن پیگیری نکند، اذعان کرد: در حیاتی‌ترین جلسات که موضوعات سری بررسی می‌شود، باید افراد از فیلتر امنیتی عبور کرده باشند تا به راحتی به عنوان جاسوس اطلاعات را دیگران انتقال ندهند.
دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه این موضوع یک ضعف عجیب و غریب را در کشور نشان می‌دهد، گفت: وزارت اطلاعات باید در این مورد پاسخگو باشد، البته این موضوع در کمیسیون امنیت ملی هم با جنجال بسیار بررسی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *