جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۳
۱۸

ماجرای تولد نوه رهبری در تهران و دروغ رسانه‌های معاند/ داستان خرید حداد عادل از لندن!

پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب: 556835
حداد عادل گفت: نوه من و رهبری در بیمارستان رسالت به دنیا آمد؛ دکترش خانم دکتر وحید دستجردی بود و خرج بیمارستان 500 هزار تومان شد.
ماجرای تولد نوه رهبری در تهران و دروغ رسانه‌های معاند/ داستان خرید حداد عادل از لندن!
گروه سیاسی جهان نيوز: غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دومین اجلاس از دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد با اشاره به برنامه‌های شبکه انگلیسی بی بی سی اظهار داشت: آنها زمانی، ساده زیستی و پاک دستی رهبری را آماج حمله قرار دهند و بودجه بنیاد مستضعفان و سپاه و دستگاه‌هایی که طبق قانون اساسی زیر نظر رهبری است را جمع زده بودند که بگویند بالاترین ثروت کشور دست رهبری است و او چگونه ساده زیست است در حالی که این سازمان‌ها هزینه بسیاری برای اداره دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به شایعه‌ای که درباره تولد فرزند حجت‌الاسلام سید مجتبی خامنه‌ای که داماد وی است، اشاره کرد و گفت: می‌گفتند آقا مجتبی صاحب اولاد نمی‌شده و همسر و خانواده‌اش به انگلستان رفته‌اند و یک طبقه از یک هتل اجاره کرده‌اند و یک میلیون پوند برای فرزنددار شدن هزینه کرده‌اند و هنوز یک عده‌ای به همسر بنده می‌گویند «دختر شما رفته بود لندن ما خبردار نشدیم!».

حداد عادل افزود: هیچ چیزی از این داستان حقیقت ندارد حتی مراجعه غیرمتعارفی به پزشک نبود و نوه من و رهبری در بیمارستان رسالت به دنیا آمد؛ دکترش خانم دکتر وحید دستجردی بود و خرج بیمارستان 500 هزار تومان شد. این قصه ها را می گویند تا مردم ما را بدبین کنند.

وی عنوان کرد: من در اسفند 87، چند ماه قبل از فتنه 88، از طرف کالج اسلامی لندن سفری به انگلستان داشتم تا در مراسم رونمایی از جلد چهارم اسفار ملاصدرا سخنرانی کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: قبل از اینکه از لندن به تهران بیایم روز آخر از دوستان که دخترش سالهاست در لندن مقیم است خواستم مرا برای خرید سوغاتی به جایی که خیلی گران نباشد، ببرند و با آنها با اتوبوس به یک فروشگاه معمولی رفتیم و آنجا از ما عکس گرفتند.

حداد عادل اضافه کرد: بعد از فتنه 88 و موضع گیری علیه آن، این عکس را چرخاندند که این افراد که چنین موضع می‌گیرند خرید خود را از لندن می‌کنند!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب است که ایشان و چهره های محترمی مانند ایشان درباره سفرهای خارجی و احیانا خریدهای سوغاتی سکوت کنند... دلیلی ندارد همه چیز توضیح داده شود... ضمن اینکه افرادی که با خانواده ایشان ارتباط دارند می دانند که تجربه سفرهای خانوادگی ایشان به اروپا و آمریکا زیاد است
ali
Iran, Islamic Republic of
اقای حداد عادل مدم فهیم تر از ان هستن که هرچی رو باور کنند بلکه فقط می شنون ولی لازم است مسئولین دقت لازم در گفتار و رفتارشون داشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
البته ضمن تایید صحبت های جناب حدادعادل باید گفت ایشان وقتی در انگلستان بودند بهتربود برای خرید سوغاتی به فروشگاهها نمی رفتند چون یک رجل سیاسی دراین سطح که دخترش داماد رهبری است باید آنقدر هشیارباشد که ازاین جریان شایعه می سازند و درزمان مناسب استفاده می کنند
شایعه سازان را نمی توان مهارکرد اما خودمان را که می توانیم!
افشین
Iran, Islamic Republic of
خداوند ایشان را برای خانواده سالم و سلامت نگه دارد
صغری
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا فقط میخواسته کمی سوغاتی بخره لندن رفتن که جرم نیست من هم اگر وضع مالی خوبی داشتم لندن پاریس و......... میرفتم بد که نیس ولی با یارانه گرفتن تهران رفتن هم برایمان ارزوست . از ماست که بر ماست . خود کرده را تدبیرنیست .به امید فرج حضرت مهدی عدل گستر و ظلم ستیز
United Arab Emirates
بد بختیم به خدا .ترامپ میره عربستان زنجیر طلا گردنش می اندازن و هزار گند در گند در میارن پسر شاه ملعون سعودی میره آمریکا واونجا میدوشنش وشرف غیرتش را با دامنش پایین میکشن .ملیاردها دلار میده که مسلمانان را قتل عام کنن.البت نباید یک سلفی را مسلمان خواند .ما اینها را می بینیم ولی خدایی دعای فرج خواندیم .آنوقت کسی که تمام زندگی و ارامش خودش را فدای وطن کرده اگه بره یک سوغاتی بخره دعای فرج میخوانیم..جانم فدای رهبرم و کسانی که دفاع میکنن از ناموس و غیرت شرف ایران وایرانی .خداوکیله یک ریال از این نظام ودولت به من نرسیده و بیکار هستم وزن و بچه دار .ولی .راضیم چون امنیت دارم .
ناتاغذغذ
United Kingdom
....
Iran, Islamic Republic of
تا چشم دشمنان نظام کور شود. درد و بلای آقای حداد عادل و بقیه خدمتگزاران بخورد تو سر بی بی سی و بقیه جوسازان ضد نظام.
Canada
خوب است در این زمینه منویات مقام معظم رهبری سر لوحه کارها و سفرهای خارجی مسئولین قرار گیرد.
Iran, Islamic Republic of
شما چرا لندن ميري ما نميتونيم بريم اگه مرگ خوبه برا همسايه چرا فقط برا شمااااااااهركاري دلت بخواد ميكني هرجا بخواي ميري ما ملت اسير بدنامي دولت شما هستيم كه كسي راهمون نميده بريم دنيارو ببينيم عجب دنيايي داريم. با حكومت ما مخالفن ولي سردمداراشو راه ميدن ولي ملت بدبختو راه نميدن.
Iran, Islamic Republic of
سوغاتی خریدن بد نیست اما سوغاتی خریدن از لندن !درشرایطی که رهبر عزیز انقلاب و امام راحل ره در مورد سوغاتی خریدن از مکه و مدینه اشکال و ان قلت دارند حتما سوغاتی خریدن از لندن حتی سوغاتی ارزونش اون هم از فرهیخته ای مثل جناب حداد حتماکار شایسته و خوبی نیست .
غریبه
Europe
درود خدا بر رهبر عزیزم رهبرم دوست دارم واز خدواند منان واسه نوه عزیز تون سلامتی و عزت وتندرست ی خواهانم ان شاء الله که نوه کوچلو رهبر عزیزم هنیشه سالم باشند و چشم معاندان و بدخواهان رهبر وفرزندان برومندشان کور شه درود بر امام خامنه ای عزیزم و درود بر سید مجتبی خامنه ای عزیز ومحبوب قلب ما لطفاً نظر منو پخش کنید ممنونم
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بنظرم رهبر انقلاب ایران بیشترین وبزرگ ترین سرمایه دار عصر کنونی هستند چرا که اغلب آحاد ملت غیور ایران پشتیبان وگوش به فرمان ایشان هستند
United Arab Emirates
احسنت
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
...
عبدالغنی
Iran, Islamic Republic of
............