جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

عشق‌عجیب این سارقان به اموال مسروقه سنگین!

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 556557
پدر و پسری که شبانه به خودروهای سنگین در مشهد دستبرد می زدند با صدور دستورات ویژه ای از سوی معاون دادستان مشهد و تلاش ماموران تجسس کلانتری سپاد دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند.
به گزارش جهان نيوز به نقل از رکنا، پدر و پسری که شبانه به خودروهای سنگین در مشهد دستبرد می زدند با صدور دستورات ویژه ای از سوی معاون دادستان مشهد و تلاش ماموران تجسس کلانتری سپاد دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند.


 
در پی سرقت  های متعدد قطعات خودروهای سنگین در مشهد، گروهی از ماموران تجسس کلانتری سپاد با صدور دستوری از سوی قاضی  سید جواد حسینی (معاون دادستان و بازپرس ویژه جرایم خاص) وارد عمل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.

آنان پس از مدتی تحقیق و استفاده از منابع و مخبران محلی، به سرنخ هایی دست یافتند که نقش مردی به نام احمد را در سرقت های مذکور نشان می داد.
 
بنابراین ماموران انتظامی با کسب مجوزهای قضایی، مخفی‌گاه این فرد را در منطقه مهرآباد مشهد بازرسی و او را دستگیر کردند.

تاکنون اموال زیادی از مخفی‌گاه این فرد کشف شده که هنوز مقداری از این اموال سرقتی شناسایی نشده است.

ماموران در ادامه به نقش پسر این فرد نیز در سرقت های مذکور پی بردند و او را هم دستگیر کردند.متهم اصلی پرونده در اعترافات خود بیان کرد: تاکنون به 10 خودروی سنگین - تریلی و کامیون -دستبرد زده ام و به دلیل این که آشنایی کاملی با خودروهای سنگین دارم قطعات آن را به راحتی باز می کردم.

بررسی های بیشتر در این باره درحالی ادامه دارد که مقام قضایی از شهروندان خواست برای شناسایی اموال مسروقه به کلانتری سپاد مشهد واقع در منطقه تجاری و گردشگری الماس شرق مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *