شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تصادف بامدادی در اتوبان تهران-کرج

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 556539
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه تصادف بامدادی در اتوبان تهران-کرج خبر داد و گفت: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند.
تصادف بامدادی در اتوبان تهران-کرج
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۶.۲۵ دقیقه صبح امروز وقوع حادثه تصادف بین دو دستگاه سواری پراید در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران-کرج بعد از خروجی حکیم به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران دو ایستگاه در محل حادثه حاضر شدند.

ملکی با اعلام اینکه در محل حادثه دو دستگاه سواری پراید به شدت با یکدیگر برخورد کرده و ترافیک سنگینی در این مسیر اتفاق افتاده بود، افزود: قبل از رسیدن ماموران آتش نشانی سه نفر از سرنشینان هر دو خودرو که همگی مرد بودند موفق به خروج از داخل خودروی سواری شده بودند، نجاتگران رانندگان هر دو پراید را که دو مرد ۶۲  و۳۲ ساله بودند را با استفاده از دستگاه های هیدرولیکی از داخل آهن پاره های خودروی سواری بیرون آورده و هر پنج مصدوم را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

ملکی افزود: آتش نشانان با انتقال هر دو خودرو به حاشیه اتوبان مسیر را پاکسازی کرده و محل حادثه را برای بررسی علت وقوع آن تحویل عوامل راهور دادند. ماموریت آتش نشانان در ساعت ۷.۵۹ دقیقه به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *