جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بزک‌کنندگان آمریکا با سانسور و تحریف مشغولند!

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب: 556468
رسانه‌های زنجیره‌ای بزک‌کننده آمریکا و توافق او، همچنان مشغول سانسور یا تحریف اخبار مهم هستند.
به گزارش جهان نيوز؛ روزنامه «کیهان» در ویژه های خود نوشت:
این روزنامه‌ها خبر مهم محکومیت عضو و مشاور ارشد تیم مذاکره‌کننده در حوزه مالی و بانکی و اقتصادی  به جرم جاسوسی را سانسور کردند و جای آن، عناوین رده چندمی مانند تعلیق عضویت منتخب زرتشتی شورای شهر یزد را در تیتر اول خود گنجاندند.
این روزنامه‌ها همچنین با تحریف واقعیت، مدعی فشار اروپا و غرب به آمریکا برای حفظ واقعیت شده‌اند بدون اینکه توضیح دهند کشورهای اروپایی کدام گام عملی را برای احقاق حقوق تضییع شده و نقض شده ایران در برجام بردارند یا کدام فشار و اعتراض عملی را متوجه آمریکا کرده‌اند؟
به تیتر برخی از این روزنامه‌ها نگاه کنید:
- شرق: هشدار شرکای برجام به آمریکا
- قانون: جهان در تکاپوی ]؟![ حفظ برجام
- ایران: هشدار برجامی جهان به ترامپ
- بهار: با تعامل می‌توان برجام را تحکیم کرد
اما خوشمزه‌تر از همه تیتر فانتزی روزنامه آرمان است که نوشت: «۵-۱ را جایگزین ۵+۱ می‌کنیم»!  این در حالی است که ۵+۱ شامل آلمان به علاوه ۵ عضو دارای حق وتو در شورای امنیت (آمریکا و انگلیس و فرانسه و روسیه و چین) می‌شود. و در صورت کم کردن آمریکا از این ۶ کشور (۵+۱) در واقع باید ۵ کشور بماند و نه ۵-۱ که می‌شود ۴!!
یادآور می‌شود مقامات ۳ کشور فرانسه، انگلیس و آلمان طی هفته‌های اخیر در کنار تأکید حفظ برجام - و بدون اعتراض عملی به عهدشکنی‌های آمریکا - با شانتاژهای آمریکا درباره توان موشکی و نفوذ منطقه‌ای ایران اعلام همراهی کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *