جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

رونمایی از دست‌پخت شفر برای استقلالی‌ها

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۴
کد مطلب: 556450
هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از فردا با برگزاری ۲ بازی آغاز خواهد شد و ۶ بازی دیگر هم روز جمعه در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.
رونمایی از دست‌پخت شفر برای استقلالی‌ها
به گزارش جهان نيوز؛ بعد از تعطیلی چند روز لیگ برتر به دلیل اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان از فردا پنج‌شنبه مجدداً قطار لیگ برتر به راه خواهد افتاد و هفته نهم این رقابت‌ها از راه خواهد رسید.
طبق برنامه از پیش مشخص شده پنج‌شنبه ۲۰ مهر دو بازی و جمعه ۲۱ مهر ۶ بازی دیگر در سراسر کشور برگزار خواهد شد تا رقابت‌های لیگ برتر به حساسیت بالایی برسد.
پنج‌شنبه ۲۰ مهر
پیکان - گسترش فولاد
شاگردان مجید جلالی که تا پیش از تطعیلات لیگ برتر چندین دوره برد متوالی را کسب کرده این روزها در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و رتبه چهارم آنها در جدول نشان‌دهنده شرایط این تیم است. شاگردان جلالی که از هشت بازی اخیر خود ۱۴ امتیاز کسب کردند در حالی فردا به مصاف گسترش فولاد می روند که این تیم برخلاف پیکان وضعیت خوبی در جدول ندارد و از هشت بازی گذشته خود تنها ۷ امتیاز به دست آورده و این نتایج ضعیف باعث شد در نهایت لوکا بوناچیچ سرمربی این تیم از کار برکنار شده و به جای او فیروز کریمی جایگزین او شود و فردا این تیم تبریزی برای اولین‌بار با هدایت سرمربی جدیدش وارد مسابقات لیگ برتر می‌شود.
استقلال خوزستان - پرسپولیس
مهم‌ترین بازی روز اول هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز و میان استقلال خوزستان و پرسپولیس برگزار خواهد شد. این دو تیم که دو فصل قبل تا ثانیه‌های پایانی برای قهرمانی در لیگ برتر با یکدیگر رقابت می‌کردند الان شرایطی کاملا متفاوت دارند. پرسپولیس با یک بازی کمتر و ۱۴ امتیاز در رده سوم حضور دارد اما استقلال خوزستان در شرایط خوبی قرار ندارد و از هشت بازی اخیرش تنها ۷ امتیاز کسب کرده تا در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد. برانکو در بازی فردا به احتمال فراوان به جز مهدی طارمی که محروم است سه بازیکن ملی‌پوشش را که مقابل روسیه بازی کرده‌اند در اختیار نخواهد داشت و احتمال غیبت فرشاد احمدزاده که دچار مصدومیت شده هم در این بازی زیاد است. از طرفی سرخ‌پوشان تهرانی بعد از این بازی دیدار حساسی مقابل الهلال در عمان خواهند داشت و آنها بدون شک نیم‌نگاهی به این بازی حساس هم خواهند داشت. اما استقلال خوزستان با عبدالله ویسی چیزی برای از دست دادن ندارد و بدون شک در زمین خود و مقابل هواداران فوتبال هجومی را از آنها خواهیم دید.
جمعه ۲۱ مهر 
سپاهان - سیاه‌جامگان
سپاهان امسال در هشت بازی اخیر خود هنوز ۷ امتیاز به دست آورده و این شرایط مورد پسند مسئولان و هواداران این باشگاه نیست. آنها حتی به کرانچار سرمربی تیم اولتیماتومی هم داده‌اند و باید دید زردپوشان دیار زاینده‌رود در ورزشگاه خود چه عملکردی را مقابل همسایه‌شان در جدول لیگ برتر خواهند داشت چرا که سیاه جامگان هم وضعیتی مشابه سپاهان دارد و از هشت بازی تنها ۷ امتیاز به دست آورد و به لطف تفاضل گل یک پله از سپاهان بالاتر ایستاده است.
سایپا - سپیدرود رشت
شاگردان علی دایی در سایپا امسال جزو تیم‌های خوب لیگ برتر بودند و تا اینجا با ۱۲ امتیازی که از هشت بازی اخیر به دست آوردند این شانس را دارند تا با پیروزی مقابل نماینده رشت به تیم‌های بالای جدول نزدیک شوند. اما سپیدرود هم با علی نظرمحمدی امسال تیم غیرقابل پیش‌بینی نشان داده و این موضوع شاید باعث شود تا برای انتخاب برنده این بازی دچار تردید شویم. شاگردان نظرمحمدی در سپیدرود در هشت بازی خود ۸ امتیاز کسب کردند و برای دو رقمی شدن امتیازات‌شان در لیگ برتر روز جمعه بازی سختی را برای سایپا رقم خواهند زد. 
تراکتورسازی - پارس جنوبی جم
یکی از بازی‌های سخت پارس جنوبی جم که با ۱۸ امتیاز و هشت بازی صدرنشین بی‌رقیب لیگ برتر است بازی روز جمعه در تبریز مقابل تراکتورسازی خواهد بود. شاگردان مهدی تارتار تا اینجای کار تنها تیم بدون باخت لیگ برتر بودند و برای ادامه این روند خوب دوست ندارند در تبریز دست خالی باشند اما از طرفی یحیی گل‌محمدی با شاگردان جوانش در تراکتورسازی امسال روند نسبتاً خوبی داشته و موفق شد از هشت بازی اخیر خود ۱۰ امتیاز به دست بیاورد بدون شک یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نهم لیگ برتر این بازی خواهد بود که در تبریز برگزار می‌شود.
پدیده - ذوب‌آهن
پدیده خراسان که تا اینجای کار جزو پدیده‌های لیگ برتر هم بوده با ۱۵ امتیاز از هشت بازی که به دست آورده از تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال و سایرین بالاتر است و تا اینجا در رده دوم لیگ برتر قرار دارد آنها امسال نتایج خیره‌کننده زیاد کسب کردند و رضا مهاجری تیمی را ساخته و پرداخته کرده که می‌تواند یقیه هر تیمی را بگیرد. این موضوع باعث خواهد شد تا ذوب‌آهن که با هدایت امیر قلعه‌نویی به مشهد خواهد رفت تا در این بازی به میدان برود کار سختی در پیش داشته باشد. هرچند که ذوب‌آهن با ۱۱ امتیازی که از هشت بازی‌اش به دست آورده می‌تواند رقیب سرسختی برای پدیده باشد و شاید این تیم اصفهانی ترمز قطار پرشتاب پدیده را بکشد.
استقلال تهران - فولاد خوزستان
یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته نهم لیگ برتر روز جمعه و در ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی بین تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان برگزار خواهد شد. استقلال که با جدایی علیرضا منصوریان از این تیم حالا روی نیمکتش وینفرد شفر آلمانی را می‌بیند بدون شک حضور پرشور هوادارانش را در ورزشگاه آزادی احساس خواهد کرد چرا که هواداران این تیم پس از چندین بازی ناکامی می‌خواهند دست پخت جدید سرمربی‌شان را ببینند. استقلال از هشت بازی خود ۸ امتیاز به دست آورده و آبی‌های تهران امیدوار هستند با سرمربی جدیدشان روزهای خوبی را ببینند از طرفی دیگر تیم فولاد خوزستان که این فصل با سیروس پورموسوی روند خوبی را آغاز کرده با ۱۴ امتیازی که به دست آورده در رده پنجم قرار دارد و می‌خواهند از بازی با استقلال هم امتیاز دشت کنند.
صنعت نفت آبادان - نفت تهران
شاگردان فراز کمالوند وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی ندارند و با ۷ امتیاز از هفت بازی خود به دست آوردند روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند.  این تیم آبادانی که بازی‌اش مقابل پرسپولیس لغو شده برای راضی نگه داشتن هوادارانش قطعاً نیاز به برد مقابل تیم هم‌نام تهرانی دارد اما حمید درخشان برای دومین بار در فصل اخیر که سرمربی نفت شده قصد دارد تیمش را با امتیاز به تهران برگرداند. نفت تهران از هشت بازی خود ۹ امتیاز به دست آورده و به نظر می‌رسد بازی سختی برای دو تیم در آبادان رقم بخورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *