سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

هاشمی: فالگیرها را بیاورید فال اعضا را بگیرند

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 556266
هاشمی خطاب به مسجد جامعی گفت: شما همیشه فعالیت‌های ابتکاری دارید و بهتر است فالگیرهای سر چهارراه‌ها را بیاورید و فال همه اعضا را بگیرد.
هاشمی: فالگیرها را بیاورید فال اعضا را بگیرند
به گزارش جهان نيوز؛ احمد مسجدجامعی در تذکرات پیش از دستور دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: در آستانه روز حافظ قرار داریم و بهتر است کاری برای حافظ انجام دهیم.
 
وی ادامه داد: در خیابان حافظ نمادی از حافظ دیده نمی‌شود و درخواست می‌شود سازمان زیباسازی طرحی را برای این خیابان در نظر داشته باشد.
مسجدجامعی ادامه داد: در کنار نمادهای عزاداری تبلیغات اقتصادی نیز صورت می‌گیرد و نام شرکتی در کنار اسامی ائمه می‌آید و نباید تبلیغاتی با این ابزارها صورت بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش بیان داشت:‌گاهی اوقات نیز نام ائمه بر روی صندوق‌های مالی قرار می‌گیرد که بعضاً بعضی از آنها ورشکسته می‌شود و این موارد مشکلات ایجاد کرده است.
وی خاطرنشان کرد: عکاسی تهامی 90 است که در میدان بهارستان وجود دارد و تبدیل به یک سرمایه ملی و تاریخی شده است و 40 روز بعد از فوت صاحب آن تعطیل شد.
مسجدجامعی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران درباره عکس‌های تهامی تعهداتی داشته است که باید به آن تعهدات پیشین عمل شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش خاطرنشان کرد: عکاسی تهامی آرشیوی از عکس‌های تهران داشته است و قرار بود آنجا تبدیل به کافه‌عکس شود.
وی گفت: قرار بود عکس‌های قدیمی تهران در مقابل عکس‌های جدید تهران نیز در کنار یکدیگر به نمایش گذاشته شود و باید این تعهدات مورد پیگیری قرار گیرد و نماد عکس تهران مجددا به فعالیتش ادامه دهد.
در ادامه محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش درباره تذکر مسجدجامعی در خصوص نماد حافظ اظهار داشت: شما همیشه فعالیت‌های ابتکاری دارید و بهتر است فالگیرهای سر چهارراه‌ها را بیاورید و فال همه اعضا را بگیرد.
هاشمی رفسنجانی گفت: من از کسانی هستم که همیشه این فال‌ها را می‌خرم حتی فال را به صورت دسته ای می خرم و به جای گل، به خانواده فال می دهم.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *