شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۲۰
نامه خودم به خودم محرمانه بود!

پافشاری مدیر جنجالی اهل رشت بر اشتباه خبرسازش + تصویر

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 556087
نامه مذکور دسته‌گل یکی از مدیران شهری شهرداری رشت است که با نهایت احترام برای خودش نامه‌ای نوشته و درخواست خانه‌ای برای اقامت داشته است.
پافشاری مدیر جنجالی اهل رشت بر اشتباه خبرسازش + تصویر
گروه سیاسی جهان نيوز، مینا افسریان: چند روز پیش تصویر نامه‌ای در فضای مجازی دست به دست شد که در ابتدا یک شوخی به نظر می‌رسید که دستمایه طنز کاربران فضای مجازی شده است؛ اما با کمی دقت بیشتر می‌شد به رسمی و اداری بودن نامه پی برد. نامه‌ای از طرف یک مسوول به خود که چیزی را طلب کرده است.
 
نامه مذکور دسته‌گل یکی از مدیران شهری شهرداری رشت است که با نهایت احترام برای خودش نامه‌ای نوشته و درخواست خانه‌ای برای اقامت داشته است. درخواستی که خودش از خودش داشته و خودش هم آن را تأیید و دستور پیگیری داده است! ماجرا کمی پیچیده اما درعین‌حال نشانه‌ای از ذکاوت و هوش سرشار این مدیر محترم را دارد که نخواسته کسی را به زحمت بیاندازد و خودش دست به کار شده تا مشکلش را بدون استفاده از امکانات دولتیبرطرف کند، مثلاً!

اتفاقی که افتاده ما را یاد آن فیلمی از مستربین می‌اندازد که در روز کریسمس برای خود کارت‌پستال می‌فرستاد و بعد از دیدن آن ذوق می‌کرد! داستان آقای فرامز جمشیدپور معاون حمل‌ونقل و امور دریایی شهرداری رشت، دست کمی از این فیلم ندارد. جمشیدپور در این نامه از خودش محترمانه درخواست کرده که «احتراماً اینجاب فرامزر جمشیدپور معاون حمل‌ونقل و امور دریایی شهرداری رشت خواستار استفاده از یک باب منزل مسکونی به آدرس منظریه روبه‌روی فاطمیه بالای فروشگاه 361 درجه که طی مبایعه‌نامه شماره 202298ر-ش در اختیار شهرداری منطقه چهار می‌باشد، هستم خواهشمندم دستور مساعدت را صادر نمایید.» جالب است که این نامه توسط خودش هم تأیید و به امضا رسیده و برای ثبت به دبیرخانه نیز رفته و شماره اداری خورده است.

برخی معتقدند سوء‌استفاده از مقام و منصب اداری در شهرداری رشت مرزهای سوء استفاده را به حدی جابه‌جا کرده است که تا سال‌ها کسی نمی‌تواند به آن برسد.

البته گفتنی است که جمشیدپور برای اینکه کسی دسترسی به این افتضاح مدیریتی نداشته باشد، وضعیت طبقه‌بندی این نامه را در رده محرمانه قرار داده بود اما از قضا کسانی که از خواندن این نامه روده‌بر شده بودند، حیفشان آمد سایر هموطنانشان را از این میزان هوش و ذکاوت مدیر شهری بی‌نصیب بگذارند و بدین ترتیب نامه به دست کاربران فضای مجازی رسید.

اگر این اتفاق در یکی از کشورهای اروپایی یا حتی کشورهای آسیای شرقی مانند کره‌شمالی، چین و ژاپن رخ می‌داد، حتماً این مدیر را ضمن عزل از کار مورد بازخواست نیز قرار می‌دادند و همچنین خود شخص خاطی نیز از شرم نگاه مردم و رسانه‌ها شروع به عذرخواهی می‌کرد اما در کشور ما معمولاً کسی که اشتباه می‌کند نه تنها عذرخواهی نمی‌کند و از سمت خود استعفا نمی‌دهد بلکه با کمال آرامش در رسانه‌های تصویری ظاهر شده و درباره کار خود توجیه‌ها و قول برخورد با خاطیان انتشار اسناد رسمی را می‌دهد تا با جوسازی رسانه‌ای اذهان را از موضوع اصلی دور کند.

جمشیدپور علاوه‌بر اینکه معاون حمل‌و‌نقل و امور دریایی است، سرپرستی شهرداری رشت را نیز برعهده دارد و درپاسخ به سوالی درباره این اقدام خود گفته است: «براساس ماده سه قانون شهرداری‌ها، شهرداری موظف است برای شهردار یا سرپرست شهرداری در طول دوران خدمت مسکن تهیه کند و اگر مسکن مناسب نداشت 20‌درصد مبنای شغل را برای اجاره‌بها به حقوق آنها اضافه کند. با حفظ سمت معاونت و دو پست حقوقی مجزا؛ دوستان من پیشنهاد کردند که این حق را با درخواست به بالاترین مقام دستگاه اجرایی -که سرپرست است- بگیرم.»

وی ادامه می‌دهد: «بنده به‌عنوان معاون حمل‌و‌نقل و امور دریایی برای نامه‌ای که امور مالی تنظیم کرده بود، دستور اقدام قانونی صادر کردم. در‌حال‌حاضر نه مسکنی داده شده و نه پولی و آتش نخورده و دهان سوخته برای ما مانده است. این نامه محرمانه بوده و از سایت‌های شهرداری برداشته شده و به‌صورت وسیع در کشور پخش شده تا یکی را خراب کنند.» نتیجه‌گیری بر عهده مخاطبان است.
مرجع : صبح نو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سروش
Iran, Islamic Republic of
پس با ظریف و روحانی که روزی نیست که از برجام نگویند چه می کنید، انگار مذاکره خیلی دشواری است کلی امتیاز بدهی کمی امتیاز بگیریدر برجام، بعد آنقدر ذوق کنی که دوباره طرف را به طمعه بی اندازی.
Iran, Islamic Republic of
مث اینکه حالت خوش نیست؛ اصلا متن خبر رو خوندی که راجع به چی هست؟؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
برجام هم یه شاهکاری تو همین مایه ها بوده
Iran, Islamic Republic of
کلک رشتی که میگن همینه
Iran, Islamic Republic of
یعنی کارمندان دیگه در این کشور هیچ حقی ندارنند
حالو این اقا شده سرپرست باید خونه بگیره
ما کارمندان چی یه عمر اجاره نشین هستیم با حقوق و مزایای کم
شما مدیران از هر سو بهتون پول میدن
حق جلسه،حق مامورسی، حق اضافه کار ، پاداش ، رفاهیات و.........
کمتر از 10میلیون هم که نیس
Iran, Islamic Republic of
توی کشور ما یک نفر میشه رئیس یا مدیر و ده برابر بقیه کارمندان حقوق می گیره و هیچ کاری هم نمکینه و در واقع کارها را دیگران انجام می دهند. و این روند تا سالها ادامه دارد و کسی نمی پرسد که روی چه حساب باید یک نفر سالها ده برابر بقیه کارمندان حقوق بگیرد.
Iran, Islamic Republic of
یعنی کارمندان دیگه در این کشور هیچ حقی ندارنند
حالو این اقا شده سرپرست باید خونه بگیره
ما کارمندان چی یه عمر اجاره نشین هستیم با حقوق و مزایای کم
شما مدیران از هر سو بهتون پول میدن
حق جلسه،حق مامورسی، حق اضافه کار ، پاداش ، رفاهیات و.........
کمتر از 10میلیون هم که نیس
Iran, Islamic Republic of
کارمندان چه عرض کنم بردگان صنعتی فقط اقایان و اقوام وژن خوبها دماغشان چاق شود بقیه هم باید فقط موقع انتخابات و بی پولی و .. ملت وفادار باشند
amir
Iran, Islamic Republic of
چشم همشهري ايشان آقاي نوبخت روشن.
محمد
Iran, Islamic Republic of
چی بگم قدیما یه چیزهایی می گفتند ظاهرا بی حساب و کتاب نبوده
علی
Iran, Islamic Republic of
وقتی یک مشت نادان و احمق سر کار هستند همین است
عــلی
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها دنبال این هستند که با جان و مال و خونشان بیت المال مُسلمین را حفظ کُنند و برای اینکه این بیت المال در امنیت باشه کیلومترها دورتر از خاک ایران میروند و میجنگند و به شهادت میرسند. در مُقابل بعضی ها برای تصاحب بیت المال مُسلمین به نفع خودشان به رقابت حریصانه و طمع کارانه میپردازند.اسم هردو اینها انسان است.
میان ماه من تا مــــاه گردون
تفاوت از زمین تا آسمان است....

شرم از خون شهـــــدا کنیـــم. فـــردا با آنها روبرو خواهیم شد. فردائی که برای مـا شرمندگی و برای شهدا سرافرازی را در پی دارد.
Iran, Islamic Republic of
اگه برادر حسن بود یا دادشش اسحاق بود اشکال نداشت ولی ...
Iran, Islamic Republic of
قضاوت بر عهده خدا، است. خدا هم، از ستم، نهی کرده است. ستم یعنی حقی که برای شما نیست رو صاحب شی. مصداقش میشه حق امضایی که چون خودت خونه میخوای، دیگه برای شما نبوده و باید یکی دیگه، برات تصمیم میگرفته رو، به ناحق تصاحب کردی و خودت، خودت رو تأیید کردی.
بنابراین، به جای توجیه، استعفا بده ای ستمکار.
Iran, Islamic Republic of
در‌حال‌حاضر نه مسکنی داده شده و نه پولی و آتش نخورده و دهان سوخته برای ما مانده است عجب تازه نامه رو زدی دو روز دیگه تحویل میگرفتی عوض عذر خواهی طلبکارم شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
راستی تخلف این آقا فراتر از این حرفها است مگر چند شغلی جرم نیست یک سوال نامبرده پاسخ دهند به کجا وصل هستند که چنین شجاعانه در روز روشن از اموال بیت المال و شهروندان برای خود بذل و بخشش می کنند
Iran, Islamic Republic of
اگر قانونیه مهم نیست به خودش نوشته، به کی بنویسه؟
اصغر
Mozambique
بنام خدا . این کار تازگی ندارد . چندسال پیش هم مدیران همزاد ایشان ، توافقنامه ای را امضاء کردند که نخوانده بودند و مملکت رو به قهقرا بردند .
اسم آن فتح الفتوح ، برجام بود .
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم. استهزاء نکنیم. توافقنامه رو قطعا خونده بودن. اما شل گرفته بودن و رویکرد غلطی رو در برابر آمریکا، انتخاب کردن. رویکرد ترس و اعتماد.
رودباری
Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیری با رابطه بازی پست بگیرد باید سوتی بده این جمشید پور برای نماینده اصلاح طلب رودبار در انتخابات کار کرد و نماینده اصلاح طلب رودبار که الان در فضای مجازی با برادر خود در گیر هست برای جبران کار های جمشید پور ایشون را از طریق رابطه وارد شهرداری رشت کرد در عرض چند ماه به سرپرستی رسید چون هزینه زیادی در ایام انتخابات متحمل شده بود چاره نداره تا از بیت المال به مقصد خود برسد وجهت یاد اوری نماینده اصلاح طلب رودبار قبلا عضو شورای رشت بوده