پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

روی اعصاب برانکو رژه نروید!

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 556042
برانكو ايوانكوويچ سرمربي پرسپوليس دو سال است كه مي‌خواهد يكي از بازيكنان اين تيم را اخراج كند اما بازيكن مزبور به قدري خوش‌شانس است كه هر بار از خطر اخراج فرار مي‌كند.
روی اعصاب برانکو رژه نروید!
به گزارش جهان نيوز، اين بازيكن دو سال قبل در تمرينات پرسپوليس رفتاري را انجام داد كه باعث عصبانيت برانكو شد. آن‌طور كه يكي از مسئولان باشگاه همان زمان به ما خبر داد، برانكو فوراً دست به قلم شد و نامه‌اي به باشگاه نوشت تا اين بازيكن را هرچه زودتر از ليست خارج كنند اما پادرمياني يكي از نزديكان طاهري، مانع از اخراج اين بازيكن شد.
ماه‌ها گذشت و بازيكني كه بايد اخراج مي‌شد، توانست با افزايش رفاقت با دو بازيكن ديگر، پيشرفت قابل توجهي در تركيب سرخپوشان داشته باشد و به طور كلي از حواشي فاصله گرفت. اين بازيكن به حدي از پيشرفت رسيد كه نزد هواداران محبوب شد و در نظرسنجي‌ها، جزو بهترين‌هاي پرسپوليس لقب گرفت. اين شرايط به برانكو كمك كرد تا تيم بهتري داشته باشد و...
برانكو در طول اين مدت تلاش كرد تا رفاقت بين بازيكنان را چند برابر بيشتر كند و تصور مي‌كرد اين اتفاق نيز رخ داده است. او خوشحال بود كه بازيكنانش با هم رفيق و صميمي هستند زيرا مي‌ديد اين رفاقت در نتيجه‌‌گيري پرسپوليس نيز تأثير مثبتي دارد. او اما به تازگي شاهد يك ماجراي ديگر شد. ماجرايي كه براي پرسپوليس نيز مضر است.
شنيده‌هاي ما از اطراف پرسپوليس حكايت از اين دارد كه آن بازيكن اين روزها حسابي روي ذهن برانكو رژه مي‌رود و در بازي‌ها، يا اصلاً در تركيب اصلي قرار نمي‌گيرد و يا هر وقت در تركيب باشد، به سرعت تعويض مي‌شود. به خصوص در بازي با الهلال، اين بازيكن به قدري ضعيف عمل كرد كه باعث عصبانيت شديد برانكو شد و آن‌طور كه شنيديم، سرمربي پرسپوليس ديگر نمي‌خواهد به اين بازيكن به اندازه گذشته بازي بدهد.
البته خوش‌شانسي‌هاي بازيكن مورد اشاره باز هم ادامه يافت تا باشگاه با محروميت از دو پنجره نقل و انتقالاتي مواجه شود و در اين شرايط، پرسپوليسي‌ها براي حفظ بازيكناني كه دارند بايد تلاش كنند چون در صورت از دست دادن آنها، توانايي جذب بازيكن جديدي را ندارند اما برانكو از رفتارهاي اين بازيكن خسته شده و شايد آخرين فرصت را به او بدهد. برانكو نشان داده اهل كار كردن با بازيكنان پرحاشيه نيست و آنها را به سادگي كنار مي‌گذارد و شايد در همين مدت محروميت اين خبر را شنيديد كه يك بازيكن سرشناس از پرسپوليس اخراج شد!

منبع:جام نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *