پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۷

اسرائیل: نبرد با ایران در سوریه قطعی است

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 555963
مقامات صهیونیست با توجه به افزایش شمار نیروهای جبهه مقاومت در سوریه، حضور متحدین تهران در همسایگی اسرائیل را غیرقابل تحمل خوانده و گفتند جنگ در سوریه با ایران حتمی و اجتناب‌ناپذیر است.
اسرائیل: نبرد با ایران در سوریه قطعی است
به گزارش جهان نيوز؛ سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در سفر به فلسطین اشغالی با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار کرد. در این سفر، مقامات اسرائیلی بر حتمی بودن مقابله با ایران در سوریه تأکید کردند!
 
مقامات صهیونیست در این دیدار با اشاره به افزایش شمار نیروهای جبهه مقاومت در سوریه، حضور متحدین تهران در همسایگی اسرائیل را غیرقابل تحمل خوانده و گفتند جنگ در سوریه با ایران حتمی و اجتناب‌ناپذیر است.

در این سفر، طرفین بر افزایش همگرایی و اتحاد میان مسکو و تل آویو تأکید کردند. مقامات اسرائیلی به وزیر دفاع روسیه گفتند تل آویو حاضر است «سیادت» مسکو بر دمشق را بپذیرد تا سوریه از این پس تحت الحمایه روسیه قرار گیرد؛ اما انتظار دارند در این زمینه مصالح اسرائیل و خط قرمزهای آنان مورد توجه قرار گیرد! اشغالگران جولان گفته‌اند تل‌آویو نسبت به خط قرمزها اهمال نخواهد کرد.

منبع:اعلام الحربی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسافر
Iran, Islamic Republic of
باید مواظب این روسیه بود. هر جا که منافعش رو تضمین کنه پای تعهداتش نمیمونه این بارها ثابت شده .
Germany
تو زیاد حرص نخور ایران و حزب الله در مقابل اسراییل نیازی به روسیه ندارند چه الان که ارتش سوریه در عین خستگی اما پر تجربه و نیروهای مقاومت اگر قرار برهنگی علیه اسراییل باشد مطمئن باشید ظرف 6 روز بساط اسراییل جمع خواهد شد . تا امریکا بخواهد نیرو جابجا کند کار رژیم اشغالگر تمام است زیرا به هزارو یک دلیل تمام منطقه سر اسرا ییل خراب خواهند شد و آنوقت از عربستان جز دود و بیابان نخواهد ماند
Iran, Islamic Republic of
رژیم صهیونیستی غلط می کند که از جنگ با ایران سخن می گوید
شما که توانایی مقابله با راکت های دست ساز گردان های حماس را ندارید چطور می خواهید در برابر موشک های بالستیک سوخت جامد ما دفاع کنید

اسرائیل زمانی با سودای نیل تا فرات آمد به منطقه درحالی که الان از ترس دور خود دیوار حائل می کشد ،بله که باید نگران نباشید فرزندان خمینی به دم دروازه های غصبی شما رسیده اند و تا قدس را از شر دشمن نجس کودک کش آزاد نکنند از پای نخواهند نشست ...
هر کسی از جنگ با ایران سخن می گوید بگويد اما اسرائیل نگوید که با اقتدار امروز ما اسرائیل دیگر تهدید برای ما نیست ...
شما هم در مقبال بمب اتم کاری نمیتونی بکنی..البته شما اون موقع سواحل قناری تشریف دارید
Iran, Islamic Republic of
حذف غده سرطانی از منطقه حتمی است.
برای شروع کار از آزاد سازی بلندی های جولان و مزارع شبعا شروع می کنیم
United Kingdom
منتظریم بیا تا برویم
شهروند
Romania
دو سال گذشته جمله معروف جوانان ایرانی در فضای مجازی این بود
ما عاشق جنگ با اسرائیلیم