جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بازداشت داماد «نواز شریف» در فرودگاه

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 555918
داماد نواز شریف به محض ورود به فرودگاه اسلام‌آباد با حکم سازمان بازرسی پاکستان دستگیر و برای بازجویی به دفتر این سازمان انتقال یافت.
بازداشت داماد «نواز شریف» در فرودگاه
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، کاپیتان صفدر داماد نواز شریف و همسر مریم نواز به محض ورود به فرودگاه اسلام‌آباد با حکم سازمان بازرسی پاکستان دستگیر و برای بازجویی به دفتر این سازمان انتقال یافت.

مریم نواز و همسرش کاپیتان صفدر با پرواز دوحه از لندن وارد فرودگاه اسلام‌آباد شدند.

تعدادی از اعضای حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف با دراز کشیدن در مقابل خودروی سازمان بازرسی تلاش کردند مانع انتقال کاپیتان صفدر شوند اما وی از آنها درخواست کرد ممانعت نکنند.

کاپیتان صفدر در دفتر سازمان حسابرسی واقع در منطقه میلودی شهر اسلام‌آباد تحت نظر است و به زودی در دادگاه حضور پیدا می‌کند.

به گزارش دیلی اکسپرس، مریم نواز دختر نواز شریف تلاش کرد با حضور در دادگاه از خود و شوهرش دفاع کند اما دفاعیات وی پذیرفته نشد.

محمد بشیر مسئول رسیدگی به پرونده فساد مالی خاندان شریف مریم نواز را به پرداخت وثیقه نقدی محکوم کرد.

بشیر اعلام کرد سایر متهمان از جمله نواز شریف و فرزندانش در دادگاه حضور پیدا نکرده‌اند بنابراین هنوز نمی‌توان رأی نهایی درباره فساد مالی این افراد را صادر کرد.

«خواجه حارث» وکیل نواز شریف با حضور در دادگاه گفت: موکلش به علت بیماری همسرش در لندن به سر می‌برد بنابراین دادگاه 15 روز مهلت به وی داده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *