سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

طنز/ کیوی!

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۳۹
کد مطلب: 555801
مشاور رئیس‌جمهور به تیتر دیروز کیهان اعتراض کرده و نوشته است «چرا وقتی ترامپ در بن‌بست قرار می‌گیرد، کیهان تیتر می‌زند برجام در بن‌بست است»؟!
به گزارش جهان نيوز؛ «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:
گفت: مشاور رئیس‌جمهور به تیتر دیروز کیهان اعتراض کرده و نوشته است «چرا وقتی ترامپ در بن‌بست قرار می‌گیرد، کیهان تیتر می‌زند برجام در بن‌بست است»؟!
گفتم: یعنی ترامپ که برجام را زیر پا له کرده، به تعهداتش عمل نکرده، تحریم‌ها را لغو نکرده، دهها تحریم‌ جدید هم اضافه کرده، تحریم‌های موسوم به مادر تحریم‌ها را هم آماده کرده و... در
بن‌بست است؟!  و برجام که دستاوردش برای ملت هیچ بوده است در بن‌بست نیست؟

گفت: کاش آقای آشنا به یک نمونه و فقط یک نمونه از گشایش‌های برجام اشاره می‌کرد و بعد ادعا می‌کرد که برجام در بن‌بست نیست!
گفتم: تازه مدعی هستند که سر آمریکا را هم کلاه گذاشته‌اند!

گفت: یعنی بعد از اینهمه سر و صدا و اعتراف صریح دست‌اندرکاران مذاکره به بی‌حاصل بودن برجام و کلاهبرداری آمریکا و از دست دادن امتیازات کشورمان و... هنوز این آقایان متوجه قضیه نشده‌اند یا اصلا موضوع را نمی‌شناسند و...!
گفتم: چه عرض کنم؟!‍ یارو می‌خواست از دوستش تعریف کند خطاب به او نوشت؛ تو توت‌فرنگی کدام بوته پرتقالی که دانه‌های انارت درشت‌تر از گیلاس‌های درخت موز است، ای‌کیوی من!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *