سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

بررسی آخرین تحولات اقلیم کردستان در مجلس

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۹
کد مطلب: 555788
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مروری بر آخرین تحولات اقلیم کردستان در جلسه امروز کمیسیون متبوعش، گفت: «تجزیه عراق» خط قرمز سه کشور ایران، ترکیه و عراق است.
بررسی آخرین تحولات اقلیم کردستان در مجلس
به گزارش جهان نيوز؛ علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توضیح جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون متبوعش اظهار داشت: چهارمین جلسه مربوط به تحولات اقلیم کردستان با حضور ارگان‌های ذی‌ربط در محل کمیسیون برگزار شد و مروری بر آخرین تحولات صورت گرفت.
وی افزود: گزارشی از مراسم بزرگداشت خاکسپاری آقای جلال طالبانی در سلیمانیه با توجه به حضور وزیر امور خارجه کشورمان، نیز ارائه شد.
بروجردی تصریح کرد: همچنین در ارتباط با گام‌های تصمیم‌گیری شده برای حل مشکل ایجاد شده در اقلیم کردستان عراق بحث و بررسی شد، در حقیقت «تجزیه عراق» خط قرمز سه کشور جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و عراق است لذا هماهنگی‌های لازم بین سه کشور برای حل مشکلات به وجود آمده ادامه دارد.
بروجردی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان رفراندوم را به رسمیت نمی‌شناسد و با همکاری دو کشور مذکور وضعیت سابق در اقلیم کردستان باید در راستای منفعت مردم اقلیم و عراق بازگردد.
رئیس کمیسیون امینت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جلسات به منظور آگاهی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس و ارائه نظرات آنها به مجموعه برگزار شد که در آینده هم ادامه خواهد داشت.
منبع: خانه ملت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *