جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

پاسخ موسس‌تلگرام به‌توئیت وزیر ارتباطات +عکس

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۲۰
کد مطلب: 555767
پاول دورف در پستی توییتری، پاسخ آذری جهرمی را داد. وزیر ارتباطات پیشتر در توئیتی از انتشار تنفر و دروغ در فضای تلگرام انتقاد کرده بود.
پاسخ موسس‌تلگرام به‌توئیت وزیر ارتباطات +عکس
به گزارش جهان نيوز؛ بعد از توئیت منتقدانه آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات خطاب به موسس تلگرام، پاول دورف ؛ موسس تلگرام نیز در توئیتی به این انتقاد پاسخ داد. موسس تلگرام در پاسخ به توییت وزیر ارتباطات در صفحه توئیتر خود نوشت:

" با تکیه بر گزارش کاربران، مصادیق خشونت بار و تنفر برانگیز را متوقف می‌کنیم."

گفتنی است؛ وزیر ارتباطات در توئیت انتقادی خود خطاب به دورف گفته بود که حامی گردش آزاد اطلاعات هستیم ،اما انتشار تنفر و دروغ رامحکوم می‌کنیم.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اس و اساس کارکرد نرم افزارهای پیام رسان در فضای مجازی تحقق سیاستهای کثیف جزیره انگلیس و استعمار غرب است و سلده لوحیست بواسطه سه خط آقای وزیر کارها سامان یابد
Iran, Islamic Republic of
آقاي وزير اگه توئيت مي کني حداقل کلمه ها رو درست بنويس تا نگن وزير مملکت غلط املايي داشته!!!! اون کلمه اي که شما نوشتي(‌محکوم کردن) condem نيست درست کلمه condemn هست. شما يه حرف n يادت رفت!!!!!!