جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

نامه ۷۱ نماینده درباره به جریان افتادن سؤال از رئیس‌جمهور

يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب: 555753
نماینده مردم زنجان در مجلس از نامه ۷۱ نماینده به هیئت‌رئیسه مجلس برای به جریان افتادن سؤال از رئیس‌جمهور خبر داد.
نامه ۷۱ نماینده درباره به جریان افتادن سؤال از رئیس‌جمهور
به گزارش جهان نيوز، علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از نامه جمعی از نمایندگان مجلس برای به جریان افتادن طرح سؤال از  رئیس‌جمهور درباره وضعیت مؤسسات مالی و اعتباری خبر داد و گفت: 71 نماینده تاکنون این نامه را امضا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این نامه خطاب به هیئت‌رئیسه مجلس است، ادامه داد: پیشتر برخی از اعضای طراح سؤال از رئیس‌جمهور با رئیس‌ مجلس دیداری داشتند و جمع‌بندی آن جلسه این بود که فعلاً سؤال از رئیس‌جمهور مسکوت بماند.

نماینده مردم زنجان در مجلس با تأکید بر اینکه با گذشت چند ماه از آن جلسه اقدامی در جهت حل مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات مالی نشده، اظهار داشت: امروز نیز جلسه‌ای با علی لاریجانی رئیس مجلس خواهیم داشت تا این موضوع تعیین تکلیف شود.

وقف‌چی تصریح کرد: در نامه تنظیم‌شده، نمایندگان خواستار ارجاع سؤال از رئیس‌جمهور به کمیسیون اقتصادی برای بررسی بیشتر شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا اینا مارو چی فرض کردن
اون نامه فقط برا گرفتن امتیاز مجلس از رییس جمهور بود
وهیچ وقت به جریان نمی افته
دیگه اینو هرکسی که این فضاها رو میشناسه میدونه