جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیام‌سردار غیب‌پرور به‌مناسبت هفته نیروی‌انتظامی

يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 555615
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.
پیام‌سردار غیب‌پرور به‌مناسبت هفته نیروی‌انتظامی
به گزارش جهان نيوز؛ سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی هفته نیرو انتظامی را به سرتیپ پاسدار حسین اشتری تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سلام‌علیکم
هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های فرماندهان و آحاد کارکنان مؤمن، متعهد و شجاع این نیرو و قدردانی از خدمات بی‌منت و ماندگار آنان در تأمین امنیت میهن اسلامی تجلیل گردد. بی‌تردید احساس امنیت بالای مردم عزیز ایران مرهون تلاش‌های مجاهدانه و هوشمندانه نیروهای انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی و بسیج مردمی میهن اسلامی است. اینجانب ضمن درود بی‌کران به مقام شامخ شهدای گرانقدر ناجا در دوران هشت سال دفاع مقدس و در صحنه‌‌های حراست از امنیت و آرامش کشور، هفته نیروی انتظامی را به جنابعالی و آحاد همکاران و همرزمانتان تبریک عرض می کنم. امید آنکه در سایه الطاف بی‌کران الهی و عنایات قائم آل محمد (عج) و رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و در مأموریت‌های مشترک بسیج و نیروی انتظامی، بتوانیم رضایت خداوند متعال را در خدمت به مردم و حفاظت از بزرگترین نعمت الهی که همانا نظام مقدس اسلامی می‌باشد، کسب نماییم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *