جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

پاسخ روحانی و ظریف به ملت ایران چیست؟

شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب: 555397
در دوره اول سخنگو و عضو تیم مذاکره کننده هسته ای، یعنی سید حسین موسویان و نیز سیروس ناصری به همین خاطر دستگیر و زندانی شده اند و در این دوره نیز دری اصفهانی محکوم به جاسوسی شده است.
پاسخ روحانی و ظریف به ملت ایران چیست؟
به گزارش جهان نيوز، حجه الاسلام سید محمود نبویان نماینده سابق مردم تهران در مجلس در کانال تلگرامی خود نوشت:

جناب روحانی و جناب ظریف! دوبار مسئول و مذاکره کننده پرونده هسته ای بوديد. بار اول در سال های 1382 تا 1384 و بار دوم نیز از سال 1392 تا الان. نکته خسارت آمیز و تاسفبار در دوران مسئولیت شما عقب نشینی های گسترده از منافع ملت ایران و اعطای امتیازات گوناگون به دشمنان ملت ایران بدون دستیابی به امری مهم و به قول جناب روحانی ( دردوره اول) و جناب سیف (در دوره دوم)؛ تقریبا هیچ بوده است!

و نیز بقای تحریم ها و افزایش گسترده آن و جسارت هرچه بیشتر دشمنان، تعهد های ابدی بیش از 10 مورد، تعطیلی فردو از جهت غنی سازی و دانش غنی سازی، بتن ریزی رآکتور اراک، تعطیلی خط تولید 20 درصد و نابودی موجودی، ممنوعیت استفاده از سانتریفیوژهای بالاتر از نسل اول و ممنوعیت تولید هر نسلی از سانتریفیوژ و البته اخراج صد ها متخصص هسته ای و...

اما همه این ها، تمام خسارت ملت ایران با تدبیر جناب روحانی و ظریف نیست: بلکه خسارت بارتر و تاسف بار تر آن است که در هر 2 دوره مسئولیت جناب روحانی و ظریف، در تیم مذاکره کننده هسته ای افرادی وجود داشته اند که اطلاعات محرمانه کشور را به بیگانگان داده اند!

در دوره اول سخنگو و عضو تیم مذاکره کننده هسته ای، یعنی سید حسین موسویان و نیز سیروس ناصری به همین خاطر دستگیر و زندانی شده اند و در این دوره نیز دری اصفهانی محکوم به جاسوسی شده است.

جناب روحانی و جناب ظریف!
آیا این افراد را می شناختید و در عین حال آن ها را عضو تیم مذاکره کننده قرار دادید، یا آن ها را نمی شناختید؟ در هر 2 صورت پاسخ شما به ملت ایران چیست؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
پاسخ ایشان که کاملا مشخص است .پاسخشان این است که آقایان موضوع را سیاسی نکنید ونیز ایشان معتقد هستند که در این مملکت یک عده بیکار نشسته اند و هر از گاهی برای افرادی پرونده سازی میکنند .فقط باید دعا کرد که مملکت به خیر و سلامتی در طی این دوران مسئولیت قانونی اینها عبور کند .