جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بازدید صالحی‌ از یک‌مرکز درمانی‌هسته‌ای در ایتالیا

يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۴۲
کد مطلب: 555081
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان روز جمعه از مرکز درمانی هیدروتراپی 'CNAO' ایتالیا واقع در شهر 'پاویا' در شمال این کشور بازدید کرد.
بازدید صالحی‌ از یک‌مرکز درمانی‌هسته‌ای در ایتالیا
به گزارش جهان نيوز؛ رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان روز جمعه از مرکز درمانی هیدروتراپی 'CNAO' ایتالیا واقع در شهر 'پاویا' در شمال این کشور بازدید و با رئیس، مدیران و پزشکان این مرکز دیدار و گفت و گو کرد.

وی که در صدر هیاتی به دعوت مقامات ایتالیایی برای شرکت در سمینار بین المللی منع گسترش سلاح های هسته ای 'آمالدی' و به این کشور سفر کرده است ، همچنین از بخش های مختلف این مرکز درمانی، از جمله بخش 'سیکلوترون' بازدید کرد. در این بیمارستان روش های پروتن درمانی و کربن درمانی انجام می شود که روشی پیشرفته برای درمان سرطان است.

کربن درمانی روشی پیشرفته است که می تواند 'دی ان ای' غدد سرطانی را هدف قرار دهد و بسیار متفاوت از پروتن درمانی است و میزان تاثیر گذاری بالایی دارد و ۸۵ الی ۹۰ درصد موارد بیمارانی که به آن مراجعه می کنند، درمان می شوند.

کارشناسان این مرکز درمانی ضمن پاسخ به سوالات دکتر صالحی توضیحات کامل را به وی دادند و وی نیز به دقت از مراحل مختلف بازدید کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان که صبح پنجشنبه به ایتالیا سفر کرده است قرار است روز سه شنبه در بیستمین سمینار بین المللی 'ادواردو امالدی' با موضوع 'همکاری بین المللی برای تقویت ایمنی ، امنیت هسته ای و عدم گسترش سلاح های هسته ای' سخنرانی کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان همچنین در سفر به رم با 'والریا فدلی' وزیر علوم، تحقیقات و دانشگاه ها دیدار و گفت وگو می کند.


منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *