شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تأمین اسکان برای ۷۰ هزار زائر ایرانی

جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 554940
سخنگوی ستاد اربعین استان تهران گفت: طبق دستورالعمل‌های ستاد اربعین کشور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در شهر نجف صورت گرفته و نسبت به خدمات درمان، تغذیه واسکان اقدام خواهد شد.
تأمین اسکان برای ۷۰ هزار زائر ایرانی
به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا گودرزی در خصوص اقدامات صورت گرفته در ستاد اربعین استان تهران گفت: نهمین جلسه ستاد اربعین استان تهران و شهرستان‌ها به ریاست کریمی معاون عمرانی و جانشین ستاد اربعین استان تهران در استانداری برگزار شد. در این جلسه  همکاری شهرستان‌ها در خصوص مدیریت امور مربوط به ستاد اربعین مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی افزود: بنابر دستورالعمل‌های ستاد اربعین کشور، روانسازی و خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در شهر نجف صورت می‌گیرد.
سخنگوی ستاد اربعین استان تهران خاطر نشان کرد: بنا بر هماهنگی‌های صورت گرفته، ستاد اربعین استان تهران اقدام به خدمات رسانی به زائرین عتبات در شهر نجف اشرف کرده و در این خصوص کلیه خدمات در مکان‌های ثورة العشرین، پارکینگ طبقاتی و صحن حرم حضرت زهرا (س) در قالب اسکان، تغذیه، درمان و سایر خدمات صورت می‌گیرد.
گودرزی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، مقرر شد به تعداد ۵۰ هزار نفر صبحانه، ناهار و شام برای زائران تدارک دیده شود. همچنین برای ۷۰ هزار نفر از زائران امکان بهره مندی از اسکان فراهم شود.
وی یادآور شد: در این جلسه ستاد‌های شهرستانی استان تهران گزارشات خود را نسبت به جمع آوری کمک‌های مردمی و اقدامات بایسته در خصوص پشتیبانی از ستاد اربعین در نجف ارائه کردند. همچنین معاون اقتصادی و "توس" منابع انسانی در خصوص نحوه پشتیبانی و اقدامات مقرر در روز‌های نزدیک به اربعین حسینی و بعد از آن در زمینه پوشش غذایی دارویی و مسائل دیگر توضحیاتی لازم را ارائه کرد.
سخنگوی ستاد اربعین استان تهران گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، تمام کمک‌های جمع آوری شده به حساب ستاد عتبات استان واریز خواهد شد و قرار شده شهرستان‌ها مبالغ جمع آوری شده را به حساب استان واریز کنند.
گودرزی در رابطه با چگونگی هزینه کرد کمک های مردمی جمع آوری شده در ایام اربعین اظهارکرد: برای هزینه کرد مبالغ جمع آوری شده به دقت برنامه ریزی شده و تمام مبالغ صرف هزینه های زائران در کشور عراق می شود. 

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *