کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تأمین اسکان برای ۷۰ هزار زائر ایرانی

14 مهر 1396 ساعت 11:29

سخنگوی ستاد اربعین استان تهران گفت: طبق دستورالعمل‌های ستاد اربعین کشور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در شهر نجف صورت گرفته و نسبت به خدمات درمان، تغذیه واسکان اقدام خواهد شد.


به گزارش جهان نیوز، حمیدرضا گودرزی در خصوص اقدامات صورت گرفته در ستاد اربعین استان تهران گفت: نهمین جلسه ستاد اربعین استان تهران و شهرستان‌ها به ریاست کریمی معاون عمرانی و جانشین ستاد اربعین استان تهران در استانداری برگزار شد. در این جلسه  همکاری شهرستان‌ها در خصوص مدیریت امور مربوط به ستاد اربعین مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی افزود: بنابر دستورالعمل‌های ستاد اربعین کشور، روانسازی و خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در شهر نجف صورت می‌گیرد.
سخنگوی ستاد اربعین استان تهران خاطر نشان کرد: بنا بر هماهنگی‌های صورت گرفته، ستاد اربعین استان تهران اقدام به خدمات رسانی به زائرین عتبات در شهر نجف اشرف کرده و در این خصوص کلیه خدمات در مکان‌های ثورة العشرین، پارکینگ طبقاتی و صحن حرم حضرت زهرا (س) در قالب اسکان، تغذیه، درمان و سایر خدمات صورت می‌گیرد.
گودرزی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، مقرر شد به تعداد ۵۰ هزار نفر صبحانه، ناهار و شام برای زائران تدارک دیده شود. همچنین برای ۷۰ هزار نفر از زائران امکان بهره مندی از اسکان فراهم شود.
وی یادآور شد: در این جلسه ستاد‌های شهرستانی استان تهران گزارشات خود را نسبت به جمع آوری کمک‌های مردمی و اقدامات بایسته در خصوص پشتیبانی از ستاد اربعین در نجف ارائه کردند. همچنین معاون اقتصادی و "توس" منابع انسانی در خصوص نحوه پشتیبانی و اقدامات مقرر در روز‌های نزدیک به اربعین حسینی و بعد از آن در زمینه پوشش غذایی دارویی و مسائل دیگر توضحیاتی لازم را ارائه کرد.
سخنگوی ستاد اربعین استان تهران گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، تمام کمک‌های جمع آوری شده به حساب ستاد عتبات استان واریز خواهد شد و قرار شده شهرستان‌ها مبالغ جمع آوری شده را به حساب استان واریز کنند.
گودرزی در رابطه با چگونگی هزینه کرد کمک های مردمی جمع آوری شده در ایام اربعین اظهارکرد: برای هزینه کرد مبالغ جمع آوری شده به دقت برنامه ریزی شده و تمام مبالغ صرف هزینه های زائران در کشور عراق می شود. 

منبع:میزان


کد مطلب: 554940

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/554940/تأمین-اسکان-۷۰-هزار-زائر-ایرانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com