جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

محور کرج -چالوس یک‌طرفه می‌شود

پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 554775
رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان البرز لغزنده است، گفت: فردا از ساعت ۱۵ تا ۲۴ محور کرج ـ چالوس به سمت کرج یک طرفه می‌شود.
محور کرج -چالوس یک‌طرفه می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به وضعیت جوی هوا در استان البرز اظهار داشت: از دیروز به سبب اینکه نخستین باران سال جاری نازل شد، سطح جاده‌ها تا حدودی لغزنده است.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه از دیروز بعداز ظهر در ارتفاعات جاده چالوس برف وجود داشته است، ادامه داد: بارش برف در ارتفاعات ادامه دارد و با توجه به اینکه محور هراز هم به صورت مقطعی باز و بسته می‌شود، احتمال اینکه مسافران مسیر جاده چالوس را برای جایگزین انتخاب کنند، وجود دارد.

وی با تاکید بر بارانی و لغزنده بودن محور کرج ـ چالوس و وجود خطرات احتمالی، تصریح کرد: حتی‌المقدور مسافران از جاده‌های کوهستانی استفاده نکنند و از سفرهای غیر ضروری به صورت جدی خودداری کنند.

گودرزی با بیان اینکه در حال حاضر راه‌های مواصلاتی استان به سبب لغزنده بودن با کندی حرکت روبه‌رو است، اضافه کرد: فردا از ساعت 15 الی 24 محور کرج ـ چالوس به سمت کرج یک طرفه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *