سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲۰
۱۹
این خبر دروغ را با دقت بخوانید

قتل کارمند نهاد ریاست جمهوری به دست پسر روحانی

پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 554735
طی چند روز گذشت یک مطلب قابل تامل در کانال های اجتماعی منتشر شده و بازتاب زیادی نیز پیدا کرده است است.
قتل کارمند نهاد ریاست جمهوری به دست پسر روحانی
گروه سیاسی جهان نيوز: طی چند روز گذشت یک مطلب قابل تامل در کانال های اجتماعی منتشر شده و بازتاب زیادی نیز پیدا کرده است است. متن کامل این مطلب پرمعنا به شرح ذیل است:

حوالی ساعت ۱۴ سه شنبه مورخ ۹۶/۰۷/۱۱، مجید روحانی، پسر حسن روحانی که مسول تشریفات نهاد ریاست جمهوری است، در اثر جر و بحث با یکی از کارمندان نهاد ریاست جمهوری (رضا همتی)، وی را هول میدهد که شخص نامبرده که لب پله بوده، پرت میشود و در اثر ضربه به سر به کما میرود.

بلافاصله فرد مضروب به بیمارستان منتقل میشود و دو نفر از ۳نفری که شاهد ماجرا بوده اند هم به دستور شخص روحانی در یکی از اتاق ها حبس میشوند. شخص سوم (احمد نجفی) از نزدیکان مجید عمرانی بوده که بعلت اطمینانی که به وی وجود داشته، حبس نمیشود.

شخص مضروب سرانجام در ساعت ۱۶ روز گذشته در بیمارستان فوت میکند.

احمد نجفی که از عاملان یک نهاد نظامی و تحت پوشش، در نهاد ریاست جمهوری مشغول بکار بوده مراتب را در اولین فرصت به سازمان خود اطلاع میدهد.

سازمان مذکور هم مراتب را به اطلاع دادستان کل کشور میرساند و منتظری شخصا با روحانی تماس گرفته و قضیه را جویا میشود.

روحانی درخواست جلسه حضوری دوطرفه میکند و درخواست دیگر وی عدم اطلاع دیگران از موضوع مطروحه بوده. منتظری هم محل جلسه را ساختمانی در فرمانیه عنوان میکند.

(ساختمان مذکور یکی از ۵ محل امنی است که جهت انجام جلسات اضطراری بین مسولین در نظر گرفته شده است)

حوالی ساعت ۲۲ روحانی وارد ساختمان فرمانیه میشود و در کمال ناباوری در زمان ورود به اتاق جلسات علاوه بر منتظری با رئیس قوه قضائیه، فرمانده کل سپاه و مسول سازمان اط سپاه مواجه میشود.

وی که به شدت از این دیدار عصبانی بوده در جلسه تهدید میکند چنانچه اتفاق نهاد ریاست جمهوری به بیرون درز کند و یا با فرزند وی برخوردی صورت بگیرد، مواردی که از پشت پرده قوه قضائیه و سپاه اطلاع دارد را به اطلاع مردم خواهد رساند.

سرانجام پس از دو ساعت جلسه به اتمام میرسد و حاضرین توافق میکنند که مرگ کارمند نهاد ریاست جمهوری، صرفا یک اتفاق تلقی و اعلام گردد.

لازم به ذکر است دو کارمند نهاد نیز با هماهنگی و دستور دادستان کل کشور در اختیار سپاه قرار میگیرند تا فعلا تحت نظر باشند و در فرصت بعدی تصمیمات نهایی در این مورد گرفته شود.

👈 توضیح: تمامی موارد ذکر شده ساخته و پرداخته ذهن نویسنده بوده، تخیلی است و در زمانی کمتر از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه نگاشته شده.

صرفا نمونه ای خیالی مطرح شده تا نحوه داستان سرایی های اخیر #آمد_نیوز بیشتر قابل درک باشد.

قطعا متون این کانال مزدور با کمک اشخاص دیگری تهیه شده و در اختیار روح الله زم قرار میگیرد.

یکی دیگر از روش های اخیر این اشخاص، زمینه سازی در طول زمان است. به این صورت که از یک یا دو ماه قبل زمینه چینی میکنند و قطعات این پازل را به مرور زمان به هم متصل میکنند تا در ذهن مخاطبین، تاثیر بیشتری داشته باشد. قطعه آخر هم چنان سنگین است که خوانندگان کانال را واقعا دچار گمراهی میکند. مثل مطلبی که در مورد دختر رئیس قوه قضائیه مطرح شده. خبری که خواننده را در شوک فرو میبرد و چنین دروغ بزرگی را مخالف واقعیت نمیپندارد و در ذهن خود مرور میکند که دختر رئیس قوه اگر بازداشت نشده باشد مشخص خواهد شد، فرد عادی که نیست... پس ۱۰۰% حقیقت است.

البته آمدنیوز پس از خبر نهایی اقدام به درج موارد تکمیلی هم میکند و دروغ های جدیدی با استناد به دروغ قبلی منتشر میکند تا ذهن مخاطبین فرصت تحلیل مطلب قبلی را نداشته باشد! به همین سادگی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
اکنون شایعات است ولی در اینده باید منتظر حوادث ناگوار از این ژنهای الوده و خون اشام که مثل زالو در جامعه گسترش یافته باشیم
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا بعضیا اینقدر به خودشون توهین میکنن که مغزشون رو توی فاضلاب سعودیها شستشو میدن..... مدتهاست اسنادش رو شده همه دنیا فهمیدن که آمدنیوز پولش و خط و ربطش از کجا میاد، چطور کسی میتونه خودشو ایرانی بدونه و هنوز عضور این کانال باشه؟
سعید110
Iran, Islamic Republic of
از تابستان 2006 در بهبوهه جنگ 33 روزه به بعد، جنگ سخت از دستور کار استکبار خارج شد. جوانانی که در آن روزها به فرودگاه مهرآباد رفته بودند تا به کمک سید حسن نصرالله اضافه شوند، بسم الله! اگر مرد میدان هستند اینهم عرصه اصلی جنگ بین انقلاب اسلامی و استکبار جهانی
البته جوانان امروز و دیروز، خوشا به سعادت جوانانی همچون حججی که خوب، هل من ناصر ینصرونی را درک کردند و در هر دو عرصه پا به رکاب بودند.
United Kingdom
وقتی می بینم که رسانه های انقلابی داخلی این بچه مذهبی های انقلابی با بصیرت کامل و اقدام به موقع حال این امد نیوز و بی بی سی و زنجیره ای های داخلی را می گیرند و دستشان را رو می کنند و انهارا در خماری می گذارند واقعا کیف می کنم
Iran, Islamic Republic of
حالا واقعا نکشته؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سلام زیرکانه خبر را پخش کردید
Iran, Islamic Republic of
مطلب جالبی بود
Iran, Islamic Republic of
این اتفاق نتیجه عمل دروغ بستن به رقبا در انتخابات و منتقدین مصلح بود آقای محترم
Iran, Islamic Republic of
سلام
به این کار شما می گویند یک کار هوشمندانه ،نمایش قدرت ، و ایجاد همان جو ولی در چارچوب قانون
نشون میده می تونید.
France
خوبه که خبرهای آمد نیوز را همه مردم بخوانند تا دروغ هایشان بیشتر رو شود.
Iran, Islamic Republic of
مردم را خر فرض کرده اند و برخی هم هرچی امثال آمد نیوز بگه نشخوار میکنند
برخی هوای زیردست شدن به سرشون هست
یک بندهخدایی که الان به آلاف و الوفی رسیده است اما پدرو مادرش مانند خیللی از مردم ایران در زمان قبل از انقلاب در فلاکت بودند خیلی از زمان شاهی دم میزد یکروز پیش خودش به مادرش که الان پیرزنی هست گفتم از ایام قدیم تعریف کن گفت پسرم به الان نگاه نکن که راحت نشستیم کنار پکیج و بخاری و راحت حرف میزنیم. میگفت من و خواهر برادرانم در آنزمان برای گرم شدن به طویله میرفتیم تا با استفاده از گرمای طویله از سرمای بیرون در امان باشیم-خدا شاهده عین واقعیت رامینویسم- ومیگفت پدرم برای یک گالن نفت پیاده از شهرخودمان به شهر مجاور در استان زنجان-معذورم اسم شهر را بگویم-میرفت و با هزار مصیبت یک گالن نفت در دستش میگرفت و می آمد-حدود سال 1345 که زنده بود- برای اینکه آتش زنه ای برای سوزاندن هیزم داشته باشیم.
اونوقت این پسرش والبته نوه های اون پیرزن چنان دم از آزادی و زمان شاهنشاهی میزنند که بیا وببین حتی اسم بچه هاشون رو اجق وجق هایی از زمان شاهنشاهی قدیم که الان اسمشون یادم نیست ! میذارن .بقول ما زنجانی ها: دده باباسون گورمین شاهلوخ ادعاسی الیر.
Iran, Islamic Republic of
چرا روح اله زم ول داره میگرده و با توجه به تهمتهای که میزنه واینقدر گستاخانه عمل میکنه کسی دستگیرشون نمی کنه
چرا
مسئولین پاسخ بدن
علی
Iran, Islamic Republic of
شما تصورات خود را با حقیقت قاطی نکنید
Iran, Islamic Republic of
مواظب این شایعه سازی ها باشید میخوان سر ملت رو گرم کنند تا از پیگیری اخبار مهمتر غافل بشن!!!!
Iran, Islamic Republic of
قتل محمد روحانی بدست پدرش در سال ۱۳۶۷ هم شایعه بود ؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مردم شک ندارند که از این اتفاقات حتما افتاده و می افتد و صد درصد یا دختر یا پسرش یکیشون بوده چون حرکات غیر طبیعی نهاد ریاست جمهوری گویای واقعه ناجور و مبهمی بوده مردم دیدند رفت آمد آمبولانس و نظامیان غیر عادی را . حتما اتفاقی افتاده حالا جزئیاتش نامعلوم است.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
سلام پسر آقای روحانی اگر قتل یک کارمند به قتل رسونده باشد باید مجازات بشه