چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱
دختر رئیس جمهور آپارتمانش را به فروش گذاشت

او هم "آپارتمان نشین" است ما هم اما...+عکس

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 554423
ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور امریکا که از او با عنوان چهره ای با نفوذ در کاخ سفید نام برده می شود پیش از این در صنعت جواهرسازی و نیز مدیریت اجرایی در امور توسعه شرکت ترامپ، مشغول به کار بود.
به گزارش جهان نيوز به نقل از فرادید، ایوانکا ترامپ پس از نقل مکان به کاخ سفید به تازگی یکی از آپارتمان های خود در بلوار پارک واقع در منهتن را با قیمت 4.1 میلیون دلار برای فروش گذاشته است.

ترامپ این آپارتمان را در سال 2004 میلادی به قیمت 1.5 میلیون دلار خریداری کرده بود.

این آپارتمان 150 متر مربع مساحت داشته و دارای 2 اتاق خواب، دو سرویس بهداشتی، یک اتاق نشیمن، یک اتاق غذاخوری و آشپزخانه مجهز است.

در آگهی این آپارتمان نوشته شده که بدون واسطه به فروش می رسد.

آپارتمان ایوانکا به طور اختصاصی در لیست فروش و اجاره ی سایت Trump International Reality قرار گرفته است! آپارتمان در خیابان "ترامپ پارک " واقع شده ، ساختمان به همراه نگهبان در بالا محله شرقی منهتن هستند.

















 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگه نمی گن تو آمریکا تورم خیلی خیلی کمه؟ پس چه جوریه که سال 2004 آپارتمان 1/5 میلیون دلاری می خرند و سال 2018 می فروشند 4/1 میلیون دلار . یعنی تو 14 سال 300 درصد تورم بهش خورده!!
البته با ایران قیاس نشه ها؛ اینجا همه چی فرق می کنه!!