جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

طنین‌ شعار لبیک یا زینب(س)در امامزادگان کشور

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب: 553969
مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف از برگزاری همایش رهروان زینبی در ۵۳۰ امامزاده و بقعه متبرکه کشور خبرداد و گفت: در این همایش که به منظور الگوسازی از سیره پیام آور عاشورا برگزار می شود ،ندای لبیک یا زینب (س)در بقاع متبرکه کشور طنین‌انداز می‌شود.
طنین‌ شعار لبیک یا زینب(س)در امامزادگان کشور
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد  کاظم موسوی متقی با بیان اینکه همایش رهروان زینبی عصر فردا سه‌شنبه دوازدهم محرم در 530 امامزاده و بقعه متبرکه کشور برگزار می‌شود، گفت: در این همایش که به منظور الگوسازی از سیره پیام آور عاشورا برگزار می‌شود، ندای لبیک یا زینب (س)در بقاع متبرکه کشور طنین‌انداز می‌شود.
وی با اشاره ضرورت الگو سازی لازم  برای بانوان با بهره گیری از  سیره وسنت این بانوی بزرگ اسلام تاکید کرد: همایش رهروان زینبی عصر فردا  سه‌شنبه  مهر ماه مصادف با دوازدهمین روز از  محرم دو ساعت پیش از اذان مغرب با حضور بانوان ودختران و همسران و مادران شهداء برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف با بیان اینکه شعار لبیک یا زینب (س) در همایش رهروان زینبی در امامزادگان و بقاع متبرکه طنین‌انداز می‌شود، تصریح کرد: این برنامه با همکاری بسیج جامعه زنان کشور ، حوزه علمیه خواهران و دیگر نهادهای متولی امور بانوان برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی متقی با اشاره به اینکه همایش رهروان زینبی، به‌صورت ویژه برای بانوان برگزار می‌شود و مادران و همسران شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس در این برنامه حضور می‌یابند، گفت: این برنامه را بانوان مدیریت می‌کنند وبرنامه‌ریزی شده در صحن و سرای بقاع متبرکه، خیمه‌های معرفت با حضور مبلغین برپا شود تا به سوالات دینی واجتماعی بانوان پاسخ داده شود .
وی با بیان اینکه در همایش رهروان زینبی، بانوان میثاق‌نامه‌ای را امضا می‌کنند، تاکید کرد: همایش رهروان زینبی، تجدید میثاق با حضرت زینب (س) وحضرت سید الشهدا(ع)ویاران با وفایش است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *