کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از دانشگاه پیام نور

ماساژورها هم گواهینامه‌معتبر‌آموزشی می گیرند!

10 مهر 1396 ساعت 12:44

بر اساس تفاهم نامه ای که میان گروه راما اسپا و دانشگاه پیام نور چندی پیش منعقد گردید، بنا شد علاوه بر مدرک فنی حرفه ای برای هنرجویان این مرکز گواهینامه معتبر آموزشی از این دانشگاه نیز صادر شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تیتر 20 - راما اسپا از سال 1387 به عنوان اولین مجموعه رسمی ماساژ و اسپا، پس از اخذ مجوزهای قانونی در ایران شروع به کار کرد.
 
ارائه خدمات ماساژ تايلندي در آن دوره مرسوم نبود و این مجموعه با نام «تای ماساژ» فعالیت جدی اش را آغاز کرد تا اینکه خیلی زود مورد اقبال و استقبال واقع شد.
 
پس از آن گروه های مختلفی وارد این حوزه از خدمات شدند و رفته رفته شهر پر شد از مراکزی که خدمات ماساژ را ارایه می دادند، اما طبیعتا در این بین بسیاری از این مراکز بدون داشتن تخصص و تجربه لازم صرفا به جنبه مالی و تجاری این حرفه نگاه داشتند و چه بسا افرادی که در حین استفاده از این خدمات به دلیل علمی نبودن آن دچار صدمات جدی شدند.
 
دست اندركاران «تای ماساژ» از سال 1389 به فكر گسترش خدمات و فضاي خود افتادند تا اینكه نام «راما اسپا» را بعنوان برند خود انتخاب نمودند.
 
«راما اسپا» تنها مجموعه ای بود که به دلیل نوع نگاه صاحبانش به این حرفه، توجه ویژه ای به جنبه علمی و تاثیر روانی ماساژ در روحیه و سلامت جامعه و آرامش نشات گرفته از آن بود، لذا با تلاش و پیگیری های زیاد و با همکاری نهادهای مرتبط پا در عرصه فرهنگی و آموزشی این حرفه گذاشت و در قالب دوره های آموزشی و تفریحی فرهنگ ماساژ و اسپا و تاثیر قابل توجه آن را در سلامت افراد رواج داد.
 
چندی پیش بر اساس تفاهم نامه ای که میان گروه راما اسپا و دانشگاه پیام نور منعقد گردید، بنا شد علاوه بر مدرک فنی حرفه ای برای هنرجویان این مرکز گواهینامه معتبر آموزشی از این دانشگاه نیز صادر شود.
 
افرادی که قبلا این دوره ها را گذرانده اند می توانند با یک دوره کوتاه مدت بازآموزی مدرک دانشگاه پیام نور را هم دریافت کنند و طبیعتا این امر نقش به سزایی نیز در مقوله کارآفرینی و تولید شغل در کشور ایران خواهد داشت.
 
،


کد مطلب: 553895

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/553895/ماساژورها-هم-گواهینامه-معتبر-آموزشی-می-گیرند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com