جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۱۴
وحدت ایرانیان معاندین را به اهانت به ملت وادار کرد؛

عصبانیت ضدانقلاب از «غوغای» شهید حججی + تصاویر

مدافعان حرم چند جوان بیکار هستند که برای پول به سوریه می روند!
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۳۷
کد مطلب: 553738
معاندین با شبهه پراکنی‌ها و توهین‌های متعدد سعی دارند رویش نسل جدید جوانان انقلابی را منکر شوند.
عصبانیت ضدانقلاب از «غوغای» شهید حججی + تصاویر
به گزارش جهان نيوز؛ سی و هشت سال از انقلاب اسلامی می گذرد و در این سال ها یک روز نبوده که دشمنان علیه این کشور توطئه و دسیسه جدیدی را انجام ندهند و هر لحظه در حال نقشه جدیدی برای این کشور هستند.
 
چیزی که اما در این میان دشمنان را عصبانی کرده رویش های جدید انقلاب بعد از سی و هشت سال است و جوانانی که سرعهد خویش با خدای خویش حاضرند جان و تمام زندگی خود را فدای دفاع از اهل بیت و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) کنند.

جوانانی که ندای هل من ناصر ینصرنی را شنیده اند و در این راه حاضر نیستند کوچکترین آسیبی به حرم های مقدس امامان برسد.

 شهیدمحسن حججی تازه ترین نمونه این جوانان است، در وصف این شهید بزرگوار بسیار شنیده ایم که خداوند متعال او را به شخصیتی شهیر در ایران تبدیل کرد، اما چرا معاندین و دشمنان این ملت حاضر نیستند او را به رسمیت بشناسند و مانند یزیدیان در شام بلا هدف او را زیر سوال می برند.
کانال معاند آمد نیوز که از درک این پدیده عاجز است بارها سعی کرده مدافعان حرم را زیر سوال برده و با عبارت جعلی و خودساخته «مدافعان اسد» سعی در سنگ پراکنی به چهره این شهیدان بزرگوار کند.

این کانال معاند در مطلب خود غوغای شهیدحججی را غوغای آیت الله خامنه ای تفسیر کرده و در مطلبی با این عنوان می نویسد: «غوغای [آیت‌الله] خامنه‌ای چنین سازمان یافت تا شاید مشروعیت ایدئولوژیک برباد رفته حکومت بازسازی شود. مدت‌هاست که کسی ذره‌ای برای ارزش‌های «شهادت‌طلبی» تره‌ای خرد نمی‌کند.»


معاندین بر این نکته که ارزشی مانند شهادت طلبی در جامعه دوباره زنده شود بسیار نگرانند و بیشتر از آن بر رویش جوانان غیوری مانند شهیدحججی.
این کانال خصومت خود را با شهدای مدافعان حرم بازهم عیان کرده و تصریح می کند: «این‌که حججی چه اندازه بر پایه اعتقادات مذهبی خود یا همانند هزار جوان بیکار دیگر برای کسب پول به سپاه پاسداران پیوست و به سوریه اعزام شد، مشخص نیست؟»

این کانال معاند مدافعان حرم را در سطح چند جوان بیکار که برای پول به سوریه رفتند تقلیل می دهد و این جوانان مومن و باخدا را عاشقان پول می نامد ولی برای بیان این ادعا باز هم به تناقض می رسد و می گوید: «تا اینجا می‌دانیم که همسر وی در تلویزیون اعلام کرد که «محسن سر داد تا روسری نرود.» احتمالا اعتقادات مذهبی و وفاداری خانواده کشته‌شدگان به جمهوری اسلامی مانند همیشه یکی از مولفه‌های نمادسازی برای جمهوری اسلامی بوده است.»

آمد نیوز ادامه می دهد: «قاسم سلیمانی طی پیامی به «حلقوم بریده» او سوگند خورد و جنتی او را با کلماتی چون اباعبدالله حسین توصیف کرد. این آغاز ماجرای حججی بود. از آن پس سیل بازی‌های نمایشی به‌راه افتاد. سازماندهی مراسم‌های یادبود، روضه و مداحی، انتشار تمبر و انواع پوستر و نماهنگ، مستندسازی، مسابقات ورزشی و کتاب‌خوانی و تا پیام و توئیت هنرمندان جیره‌خوار و مجیزگو و به شکل منظم و هماهنگی براه افتادند و به ماجرای حججی پر و بال دادند.»

حالا عصبانیت از حماسه و یک دلی مردم ایران به جایی رسیده است که هنرمندان و شخصیت های فرهنگی و هنری قدرشناس مدافعان وطن و حرم هستند، برچسب جیره خواری میخورند!



این کانال بعض خود با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) علنی کرده و از اینکه شهید حججی باعث شکوه مضاعف محرم امسال شد، اینگونه اظهار ناراحتی کرده است: «همه چیز یک کاسه شد، قرار شد حججی صبر کند تا هم رونقی به مراسم سالانه دفاع مقدس بخشد هم عزاداری ایام محرم را پرشور کند.»

عبارات فوق نشان می دهد مشکل معاندین با جمهوری اسلامی نیست و آنان از اینکه مراسم امام حسین(ع) با شکوه برگزارشود نگرانند آنان هم میدانند محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته وکشور را در این 38 سال بیمه کرده است.



معاندین تنها سعی در شبهه پراکنی دارند و نمی گویند که اگر این شهیدان بزرگوار نبودند چه بر سر ایران که ادعای حمایت از او را دارند می آمد و فرزندان این ملت در کدام شهر و کدام جبهه با تکفیری هایی که برای ایران اسلامی دندان تیز کرده بودند، روبرو میشدند.




نگرانی قابل توجه دیگر دشمنان ملت اتحاد تمام نیروهای سیاسی و فرهنگی کشور در ستایش از این شهید بی سر است رادیو فردا در گزارش خود به این نکته از قول خبرگزاری آسوشیتدپرس اشاره کرده و می گوید: «خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارش خود می‌گوید که مرگ محسن حججی به «اتحادی نادر» میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و معتدل‌ها منجر شده است و هنرمندان و بازیگران و ورزشکاران و سیاستمداران در کنار یکدیگر از او به نیکی یاد کرده‌اند.»







مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عصبانیت این عناصر پلید نشانه درماندگی و بر هوا شدن تفکرات و فرضیات باطلشان است . بر اساس محاسبات خودشان بر اساس نشانه هایی که می‌بینند بر اساس مفروضات دنیوی گمان میکنند و چه بسا یقین میکنند که این مردم را شناخته اند و این مردم از آرمانها بریده اند اما وقتی خلافش ثابت شد به استیصال میرسند و اینگونه گزیده میشوند و روزه می‌کشند
باید گفت عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید
من و پدرانم و فزرندام در راه امام حسین(ع) که آزادگی است خواهیم ماند
خیلی های دیگه هم همینطورن
حالا شما عصبانی باشید!!!
درود بر حججی و حججی ها و مرگ برمنافقین و خائنین به این نظام و ایران اسلامی
حمید
Iran, Islamic Republic of
جواب ما به همه بدخواهان ومغرضان آنست که : تاکورشود هرآنکه نتواند دید.
Iran, Islamic Republic of
عصبانيت شيطان
Iran, Islamic Republic of
با سلام
به نظرم هرچه اسم این کانال کم تر اعلام شود یا اعلام نشود بهتر است
حسین
Netherlands
چند ساعت بعد از شام غریبان و همه جوشش احساسات این چند روز به این مطلب برخورد. برخلاف عادت که می نویسم و بعد می اندیشم ، هر چه فکر کردم نشد! فقط تصور کردم که اگر سرم را بریدند که لیاقتش نیست و اگر در چنان لحظاتی چنان برقی از ایمان کامل در چشمان دیده شد (که اینهم آنقدر از من دور است که تصور نتوان کرد) برای من تبریک بفرستید که ""من توانستم"".
با دعا شما شاید منهم لایق لباس شهادت شوم
Iran, Islamic Republic of
ضد انقلاب از غوغای شهید حججی عصبانی باشند و از این عصبانیت بمیرند تا از بوی تعفن افکارشان مردم آسوده شوند
Iran, Islamic Republic of
صم بکم عمی فهم لا یرجعون .این ایه قران جواب منافقین کور دل...قدر زر زرگر شناسد ورنه هردیوانه ای.در سوره مبارکه بقره صفحه دوم سیزده ایه در مورد منافقین است .بخوانید ومنافقین را بیشتر بشناسید.از ایه هفت به بعد.
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
دوازده معصوم از چهارده معصوم ما مظلومانه به شهادت رسیدند و اما سوز و گداز شهادت امام حسین را چه چیزی ماندگار کرد؟ نمایش یزیدیان با سر های بریده و تفاخرشان به ظلم .هزار وچهارصد سال تا الان و از الان تا ظهور این شعله گدازان باقی خواهد ماند . شهید مدافع حرم و مدافع وطن نیز بسیار داریم . این نمایش جور توسط داعشیان یزیدخصال که فقط تکنولوژی و ابزار آن امروزی است ، به حول و اراده الهی تلنگری است به ما خفتگان و بلکه حجتی برای آنانکه عاشورا را یک حقیقت و یا شاید قصه تاریخی می دانستند .کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا یعنی همین.حسین ع و یارانش تکرار می شوند و یزیدیان نیز .عاشورا تکرار می شود حتی در عصر مدرن .ظهور هم به وقوع خواهد پیوست حتی در عصری مدرن تر.
Iran, Islamic Republic of
آمد نيوز از ما عصباني باش و از اين عصبانيت بمير!
عباس خوش عمل کاشانی
United States
این مدعیان بی بصیرت و حتی بیسواد هنوز نمی دانند که سوریه-بی در نظر گرفتن نظام سیاسی حاکم بر آن- خطّ مقدّم جهاد اسلامی(به معنای گسترده اش)علیه استکبارجهانی و صهیونیسم است؟بر این امر حتی دشمنان اسلام هم تأکید دارند.
Iran, Islamic Republic of
داداش خاک شیطان بزرگ بصیرت هم میاره؟؟؟ رفتی آمریکا با پول ما و ایران شعار ه ممیدی ؟
واقعا همه این کارها شعاره و الکی برای خالی کردن جیب ما و خود و بچه هاتون خارج ایران بودند
Iran, Islamic Republic of
این جماعت فرصت کنند، پشت سر خدا هم حرف میزنند