جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

آمریکا گزینه نظامی را از روی میز برداشت

يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 553622
وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه رئیس جمهور این کشور خط قرمزی درباره کره شمالی ترسیم نکرده گفت آزمایش هسته‌ای جوّی از سوی پیونگ‌یانگ نیز گزینه نظامی درپی نخواهد داشت.
آمریکا گزینه نظامی را از روی میز برداشت
به گزارش جهان نيوز، «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا بامداد یکشنبه گفت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور هیچ خط قرمزی درخصوص کره شمالی ترسیم نکرده است.

تیلرسون که به چین رفته، طی سخنرانی در سفارتخانه آمریکا در پکن، با بیان اینکه از نظر ترامپ هیچ قرمزی در موضوع کره شمالی وجود ندارد، تاکید کرد که آزمایش هسته‌ای جوّی پیونگ‌یانگ نیز باعث استفاده واشنگتن از گزینه نظامی نمی‌شود.
به نوشته وبگاه شبکه «سی‌بی‌اس نیوز» وی همچنین افزود که از نظر آمریکا و چین، تحریم‌ها علیه کره‌شمالی در حال اثر کردن هستند.

وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد در حال حاضر، هدف در قضیه کره شمالی، غیرهسته ای کردن آن است و نه تغییر رژیم و می‌خواهند قدم به قدم با فرایند دیپلماتیک با پیونگ‌یانگ تعامل کنند.
 
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه دولت روحانی و وزیر خارجه اش که دائما اسایه جنگ را در سر ایران می دیدند و با برجام نافرجام چوب دو سر طلا هم شدیم هم فن آوری هسته ای را دادیم و هم تحریم ها ادامه یافت
Iran, Islamic Republic of
کلا آمریکا عربده کشی را خوب بلد است. این وسط آنهایی که میترسند همانهایی هستند که بهای گزافی بابت آن میدهند. در روزگاران قدیم با بهانه سایه های جنگ از همین آقایان خودمان بهای فوق العاده گزافی با نام برجام به عمو سام عربده کش پرداختند. در تاریخ عهدنامه های ننگین ترکمانچای و گلستان ثبت شده بود ، زین پس برجام هم اضافه خواهد شد.

هر چه که بیشتر میگذرد معنای جملاتی ساده مثل "آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند" یا "رابطه با آمریکا برای همیشه باید قطع باشد" برایم بیشتر روشن میشود.
راستی این جملات از چه کسی بود ؟
ای کاش این جملات را نصب العین میکردند. باید دوباره تاریخ را ورق زد و جمله به جمله حضرت امام را دوبار بازخوانی و نصب العین کرد.
Iran, Islamic Republic of
عجب
قابل توجه علم کنند گان رسوایی برجام جنگ کش