شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱۴

مُزدهای‌جنجالی‌بازیگران‌و‌معاش‌مردم!

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 553335
براساس خبرهاي منتشر شده شهاب حسيني براي حضور در سريال شهرزاد ماهي 120 ميليون تومان و ترانه عليدوستي ماهي 90 ميليون تومان دستمزد گرفته اند.
به گزارش جهان نيوز به نقل از فردا نیوز، ميزان دستمزد بازيگران مشهور سينماي ايران هميشه مبهم بوده و هيچ ارگان و رسانه اي رسما مبالغ دستمزد اين بازيگران را اعلام نمي کند.
 
بازيگري از شغل هايي است که مي تواند برخي از افراد را به ثروت هاي کلاني برساند. البته دايره اين اشخاص بسيار اندک است.

از آنجا که اين قشر به شدت مورد توجه مردم هستند ثروت و درآمدشان هم اگر از حدي فراتر رود با واکنش هاي متعددي رو به رو مي شود.

اگر مي خواهيد بدانيد پرحاشيه ترين دستمزدها در مدت اخير مربوط به چه کساني است، با ما همراه شويد.


 
*دستمزد يک ميلياردي محمدرضا گلزار

ماجراي دستمزد 1 ميلياردي محمدرضا گلزار در نوع خودش جالب بود.

منوچهر هادي درباره دستمزد 1 ميليارد توماني اين بازيگر براي حضور در سريال عاشقانه گفته بود که به نظر من اگر آقاي گلزار بابت 5 ماه کار با ما يک ميليارد دريافت کند، لطف بزرگي در حق ما کرده است اما اينطور نيست که دستمزد ماهيانه شان يک ميليارد باشد.

*درآمد 30 ميليون توماني رامبد جوان براي هر اجرا در «خندوانه»

مدتي پيش شايعه شده بود که رامبد جوان براي هر اجرا در مبلغ 30 ميليون تومان مي گيرد.

جوان اين موضوع را تکذيب کرده بود. اما هيچ وقت هم حاضر نشد درآمد واقعي خود از خندوانه لو بدهد.

*دستمزد تعجب برانگيز بازيگران سريال «معماي شاه»

جعفر دهقان درباره دستمزد بازيگران سريال معماي شاه گفته بود:دستمزد بازيگران سريال معماي شاه از ماهي 6 ميليون تومان شروع ميشد تا بازيگري که ماهي 40 ميليون تومان حقوق ميگرفت! حقوق من ماهي 16 ميليون تومان بود.

حالا به نظر شما منافع بازيگران با منافع مردم عادي يکي مي باشد يا انتخاب هايي که بازيگران در زندگي دارند را مردم عادي هم مي توانند انتخاب کنند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بازم که مهران مدیری تو دورهمی و رامبد جوان تو خندوانه می نالیدن از بیمه نبودن بازیگران و وضع معیشتی بازیگران و...سر یه برنامه حقوق چند سال یه آدم عادی و میگیرن زورشون میاد ؟ خب خودشون خودشون و بیمه کنن با اینهمه پول یه دیپلمه مثل رامبد جوان با دو بار طلاق اینهمه میگیره خودش خودش و بیمه کنه بازنشسته مملکت بعد ۳۰ سال کار ماهی ۳۰ میلیون که هیچ ماهی ۲ میلیون نمیگیره حیف بودجه ای که صرف ساخت فیلمها و سریالهایی که در داخل حتی ۵۰ درصد مردم نمی بیننشون میشه خارج بماند
United States
ای کاش حداقل از این درامد باد اورده مالیات گرفته شود...همینطور است درامد سرسام اور فوتبالیستها...اینها جزو عواملی است که موجب دلسردی اهالی دانش و علم میشود.
Iran, Islamic Republic of
حقوق های آنچنانی اینها رو روحانی میده واسه همین هم بود حامی او بودن حقوق اینا از بیت المال خرج میشود
Canada
الان از این موارد ذکر شده در این گزارش حقوق کدوم یکی رو روحانی پرداخت کرده؟ سریال عاشقانه که تهیه کننده خصوصی داشت. خندوانه و معمای شاه هم که عواملش از صدا و سیما حقوق میگیرند.
Iran, Islamic Republic of
نکنه بودجه صدا سیما غیر دولتی و خصوصی بود ما خبر مداشتیم خب صدا سیما هم بودجه اش دولتی دیگه
Iran, Islamic Republic of
خوب بعضی وقت هاهم بیکارند.سرشکن بشه خیلی هم نیست .....البته نسبت به نجومی ها وکارمندان !!
United States
نسبت به نجومی ها بله ...ولی نسبت به کارمندان رو شوخی میکنی یا از حقوق کارمندان (البته با ژنهای معمولی) خبر نداری...
Iran, Islamic Republic of
نسبت به نجومیها هم کم نمیگیرن هر اجرا ۳۰ میلیون بالای ۵۰۰ برنامه اجرا کرد رامبد ببین چقدر شده تو دو ماه محرم صفر هم فیلم سینمایی میسازه بازم برای فیلمهایی با بازده کم کلی میگیره اینا ظرف ۵ سال میتونن بیشتر از درآمد یک عمر یه آدم معمولی که تو کارخونه و شرکت کارمیکنه دریافت کنن چند ساله میتونن بارخودشون و ببندن
Iran, Islamic Republic of
شما ببینید فوتبالیست های نسل گذشته حقوق ها ودستمزد های نسل جدید را که می بینند تعجب می کنند وحسرت که ای کاش تو این دوره بازیکن می شدند...بعضی از هنر پیشه های توانا هم که چیزی گیرشون نیامده عطای بازیگری را به لقایش بخشیدند..کلا الان رد وبدل کردن این دستمزدها دو طرفه ست تو همه رسته ها ....یعنی بعضی ها باهم خیلی رفیقند وبا هم می خورند...وغیر از این محاله !
Iran, Islamic Republic of
منظورم کارمندان بانک مرکزی واون رده بالاها وشرکت نفتی ها (از پشت میز نشین هاییی که کارشون در حد کارمندان معمولی هستند وچند برابر اون ها درآمد دارندووقتی مثلا به فروشگاه های بزرگ می روند با بن وو...چرخ های خریدشون لبریز میشه)ودیپلمات ها که حقوق ثابت + مزایای ویژه +حق ماموریت ها و.... فیلم های قدیمی را ببینید (مال 10 -20 سال پیش خیلی هاشون دیگر بازی نمی کنندوکنار کشیدند.
Iran, Islamic Republic of
برای حلالش حساب باید پس داد وای به حال حرامش
رضا
همه ش تقصیر خود ماست. با بها دادن به این قشر بی مصرف که هیچ خیری برای جامعه ندارند باعث کسب درآمدهای نجئمی اینها میشیم. اونها هم که از خدا خواسته... واقعا تاسف آوره. بود و نبود این آدما هیچ فرقی نداره. برای جامعه آفت دارن ولی برکت نه. باور کنید دوستان
Iran, Islamic Republic of
چقدر مسخره.... فوتبالیست و بازیگر تو تمام دنیا درآمدی بیشتر از بقیه دارند.
طرف شغل پردرآمد انتخاب کرده گناه کرده؟؟؟
امیدوارم 1 بار هم شده نظر مخالف رو انعکاس بدید.
Iran, Islamic Republic of
شما یه دفعه دیگه گزارش و بخون کسی نمیگه چرا درآمد بالایی دارن میگیم بازده به نسبت درآمد پایینه مگه سریال عاشقانه چقدر فروش داره که دستمزد گلزار براش ۱ میلیارد یا ۶۰۰ میلیون باشه دستمزد کارگردانش خدد میدونه چقدر بوده دو تا ۶۰۰ میلیون پرداخت شده باشه بقیه عوامل و لوکیشن و ...به کنار چه توجیهی داره پرداخت همچین دستمزدهایی وقتی فروشش حتی ۱ میلیاردم نبوده ؟!