جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

نصب نمادی از شهدای پلاسکو در بهشت زهرا (س)

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 553288
معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی از نصب نماد شهدای آتش نشان پلاسکو در بهشت زهرا (س) تهران خبرداد.
نصب نمادی از شهدای پلاسکو در بهشت زهرا (س)
به گزارش جهان نيوز، محمد دهمندی گفت: در حال حاضر شاهد نصب سمبلی از آتش نشان‌ها در بزرگراه همت تهران هستیم و در کنار آن مقرر شده نماد حجمی دیگری نیز در قسمت شمالی سازمان آتش نشان‌های نصب شود.
وی افزود: در تلاش هستیم تا مقدمات نصب نمادی از شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در بهشت زهرا (س) را نیز فراهم کنیم.
معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی با اشاره به تلاش آتش نشان‌ها برای نجات جان شهروندان در حوادث اظهارکرد: در حوادث مختلف آتش نشان‌ها تلاش زیادی می‌کنند که از جان و مال شهروندان دفاع کنند و بدون شک تلاش‌های آن‌ها قابل تقدیر است.
دهمندی در رابطه با وعده‌های داده شده به خانواده‌های شهدای حادثه پلاسکو خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکنون شاهد هستیم که به این وعده‌ها عمل شده و خانواده شهدا از این بابت با مشکل مواجه نیستند.
وی با بیان اینکه " بعد از حادثه پلاسکو آتش نشان‌ها در میان مردم دیده شدند" تصریح کرد: بعد از حادثه پلاسکو، شهروندان آتش نشان‌ها را تازه دیدند و با دشورای‌های فعالیت‌های آن‌ها آشنا شدند. در این شرایط رسالت آتش نشان‌ها سنگین‌تر شده است.
معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی با ارائه درخواستی از شهردار تهران گفت: درخواست ما از شهردار تهران این است که نگاه ویژه تری به وضعیت آتش نشان‌ها داشته باشد و برای حل مشکلات این قشر تلاش کند.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *