پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

واکنش سیدجلال به بازی نکردن برابر الهلال

چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب: 553011
عدم حضور سیدجلال حسینی در دیدار برابر الهلال عربستان در شرایطی که این بازیکن پیش از این در تمرینات از آمادگی خود خبر داده بود، به حاشیه‌ای تبدیل شده که با واکنش او همراه شد.
واکنش سیدجلال به بازی نکردن برابر الهلال
به گزارش جهان نيوز، سیدجلال حسینی بعد از دیدار برابر سیاه جامگان دچار مصدومیت شد و دیدارهای تیم ملی برابر کره جنوبی و سوریه را نیز به همین دلیل از دست داد. او در بازگشت به اردوی پرسپولیس نیز نتوانست به دلیل مصدومیت در ترکیب تیمش حاضر شود و در نهایت پیش از حضور در امارات خبر از آمادگی او باعث امیدواری در اردوی سرخپوشان شد.

پرسپولیس در این دیدار محمد انصاری و کمال کامیابی نیا را به عنوان نفرات دفاعی تیمش در اختیار نداشت و بازگشت سیدجلال حسینی می‌توانست با توجه به رهبری بالا و تجربه مناسبش در این خط یک پوئن مثبت برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ برابر الهلال عربستان تلقی شود. کاپیتان اول پرسپولیس که نقش پررنگی در آمارهای دفاعی فصل گذشته پرسپولیس داشت در جریان تمرینات این تیم نیز در گفتگو با دوربین باشگاه از آمادگی صد در صدی خود برای حضور در این بازی خبر داد تا همه چیز برای امیدواری بالا در بین هواداران شکل گیرد.
در نهایت اما با اعلام ترکیب سرخپوشان نام او در لیست 11 نفره قرار نداشت و گفته شد هنوز شرایط بازی را به دست نیاورده و به همین دلیل کادرفنی در خصوص او ریسک نکرده است. سیدجلال که باسابقه چند سال بازی مسلما بیش از همه به شرایط بدنی‌اش آگاه است، با توجه به مصدومیتش که طبق ادعای برانکو ایوانکوویچ با پارگی کشاله نیز همراه بود از این بازی محروم ماند.
پرسپولیس اما در دیدار رفت نیمه نهایی برابر الهلال عربستان با ارائه یک عملکرد دور از انتظار خصوصا در فاز دفاعی یک شکست تلخ را تجربه کرد و هرچند با 10 نفره شدن حریف این امیدواری وجود داشت که برای دقایقی او به کار گرفته شود. مساله‌ای که گفته شد با درخواست برانکو نیز همراه بوده؛ اما کاپیتان اول با اعلام شرایط بدنی‌اش ناتوانی خود را از حضور در این بازی اعلام کرده است. گزارشی که در ورزش سه نیز منتشر شد و در نهایت با واکنش سیدجلال حسینی همراه شد. کاپیتان اول پرسپولیس و مدافع ملی‌پوش سرخپوشان در این خصوص می‌گوید: این حرف‌ها چیست. خیلی‌ها بعد از این خبر از من خواستند نسبت به آن واکنش نشان بدهم. در این شرایط حساس چه کسی این حرکت را انجام می‌دهد؟ اصلا چه دلیل دارد که بخواهیم در این شرایط بحرانی تیم را تنها بگذاریم. مصدومیت من کاملا مشخص است و حتی اگر یک دقیقه هم توان بازی داشتم از پرسپولیس دریغ نمی‌کردم. من در بازی تیم ملی هم نتوانستم به میدان بروم و بعد از آن تلاش زیادی داشتم با توجه به شرایط تیم، خودم را به مرز آمادگی برسانم و کادرفنی و پزشکی کاملا در جریان تمرینات و روند مصدومیتم بودند. همان زمان هم گفته بودم که اگر یک دقیقه هم بتوانم به میدان خواهم رفت.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *