کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزینه نهایی ریاست جمعیت هلال احمر؛

نسبت فامیلی با رئیس جمهوری ندارم

5 مهر 1396 ساعت 8:52

رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ و گزینه نهایی تصدی ریاست جمعیت هلال احمر، هرگونه نسبت فامیلی با رئیس جمهوری را رد کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، دکتر علی اصغر پیوندی رئیس نظام پزشکی تهران، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و گزینه نخست پیشنهادی به رئیس جمهوری جهت ریاست هلال احمر با صدور بیانیه ای شایعات در خصوص نسبت خویشاوندی با حسن روحانی را رد کرد.

در این بیانیه آمده است: ضمن قدردانی از اعتماد اعضای محترم شورای عالی هلال احمر در انتخاب این جانب به عنوان یکی از گزینه های پیشنهادی به رئیس جمهوری جهت تصدی ریاست جمعیت هلال احمر، به استحضار عموم هم میهنان عزیز می رساند آنچه طی روزهای اخیر در مورد نسبت خویشاوندی این جانب با رئیس جمهوری و تاثیر ان بر فرایند تعیین ریاست جمعیت هلال احمر در رسانه ها و فضای مجازی انتشار یافته بی پایه و اساس است و صحت ندارد.
رابطه خویشاوندی با رئیس جمهوری به جای خود برای بستگان ایشان مایه مباهات است، لکن این جانب صراحتا اعلام می نمایم که هیچ نسبت خویشاوندی نسبی یا سببی با رئیس جمهوری ندارم.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است؛ دولت تدبیر و امید و به خصوص رئیس جمهوری، بدون تردید نشان داده اند که در سپردن مسئولیت ها صرفا بر مبنای موازین قانونی و شایستگی افراد و فارغ از حاشیه پردازی ها و سهم خواهی ها و فشارهای رسانه ای یا وابستگی های خانوادگی تصمیم گیری می نمایند. در دولت یازدهم نیز که این جانب عهده دار ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بودم نسبت به انتشار گمانه زنی های ناصحیح در مورد نسبت خویشاوندی با رئیس جمهوری، واکنش متناسب نشان داده و این موضوع را از مجاری قانونی پیگیری نمودم. اینجانب خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را امانتی بزرگ از سوی خداوند متعال و ملت بزرگ ایران دانسته که همواره به عنوان یک پزشک و معلم به آن افتخار می کنم.

امیدوارم در سایه اخلاق و انصاف و اعتدال و همگرایی و هم افزایی همه فعالان سیاسی و اجتماعی و رسانه ای، روند پرشتاب توسعه و پیشرفت و حل مشکلات کشور را شاهد باشیم.


کد مطلب: 552830

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/552830/نسبت-فامیلی-رئیس-جمهوری-ندارم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com