جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۸

هفت شغلی که در ایران پُردرآمد است + تصویر

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 552331
حداقل دستمزد کارگران حدود ۹۳۰ هزار تومان است اما داشتن یک شغل پردرآمد مطمئنا خواسته همه افراد جامعه است البته به دست آوردن مشاغل پردرآمد کار چندان راحتی هم نیست.
هفت شغلی که در ایران پُردرآمد است + تصویر
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، حداقل دستمزد کارگران برای سال96 با افزایش 14.5درصدی به رقم 930هزار تومان رسید،این در حالی است که هستند افرادی که در مشاغل مختلف فیش های حقوقی عجیب و غریب دارند. فیش حقوقی که به چشم حداقل بیش از 50 درصد جامعه آشنا نیست.
 
داشتن یک شغل پردرآمد مطمئنا خواسته همه افراد جامعه است اما به دست آوردن مشاغل پردرآمد کار چندان راحتی هم نیست، رسیدن به یک شغل با درآمد بالا نیازمند تلاش زیاد، داشتن تحصیلات در حوزه مورد نظر و مهارت کافی در شغل است.

شرایط خاص اقتصادی و رکود حاکم بر کشور، پیدا کردن شغلی با درآمد مناسب را شبیه عملیات غیرممکن کرده. نرخ بالای بیکاری یکی از معضلات اساسی اقتصادی کشور است و تازه بیش از چهار میلیون دانشجو هم به زودی به این جمع متقاضیان کار اضافه می‌شود.

 در این بین اما شغل‌هایی هم است که درآمدهای بالایی دارند. فیش هایی که مبالغ سنگینی را در خود ثبت کرده اند.  فیش های نهایت دو میلیونی آدم های عادی کجا و حقوق ماهیانه هشتصد میلیون تومان کجا؟حالا پولدارهای ایران چه شغل هایی دارند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بيدادگر
حقوق خدمات آموزش و پرورش از همه بيشتر مي باشد ماهانه10250000ررررررريييال در يافت حقوق
Iran, Islamic Republic of
آخ که چقدر بازیگران مینالن با اون صفرهای درآمدشون البته منم یه عده دیگه رو اضافه میکنم کارگردانها تهیه کننده ها(البته این بیچاره ها زحمتشونم بیشتر از بازیگراست ) سرمربیان فوتبال ثروت قلعه نویی رو تصور کنید پسر ۱۸ سالش نبود پورشه زیرپاش بود و...
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
مدرسان کنکور نه. موسسات کنکور در واقع
Iran, Islamic Republic of
سیاستمداران را ار قلم انداخت ....تا پوشک نوه هاشون راهم توفیش نجومیشون درج کردند...خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
اختلاس از همه بالاتره
پن خوب داشته باش
صفدر حسینی باش
Iran, Islamic Republic of
منظور ژن خوبه لابد
Iran, Islamic Republic of
پس رستوران دارها و فست فودی ها چی ؟
فکر میکنید درآمد های آنها از مثلآ تعمیر کارها کمتر است ؟!
بعضی فست فودی ها و رستوران دارها ماهی صد میلیون را پول نمیدانند !
Iran, Islamic Republic of
رابطه داشتن بجای ضابطه داشتن
پدرسوختگی
ژن خوب داشتن
رانت داشتن
و....
درآمد این ها بیشتر است