جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
امتیاز سرخپوشان از آقای گل؛

درخواست جالب پرسپولیس از طارمی!

منبع: برنا
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 552320
به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه فیفا اکنون محرومیت 4ماهه مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس از 2 پنجره بعدی نقل و انتقالات را اعلام کرد.
درخواست جالب پرسپولیس از طارمی!
به گزارش جهان نيوز؛ مهدی طارمی سال قبل با پایان قراردادش با پرسپولیس راهی ترکیه شد و با ریزه اسپور به توافقات ابتدایی دست یافت و عکس‌های مربوط به تمرینات با این تیم و حضور در تست پزشکی‌اش نیز در صدر اخبار فوتبال ایران قرار گرفت.
 
البته چندی بعد و به طور ناگهانی بار دیگر به تهران بازگشت و قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. طارمی در پایان این فصل البته در نهایت به عنوان آقای گلی دست یافت. فیفا به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه اکنون محرومیت چهارماهه مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس از دو پنجره بعدی نقل و انتقالات را اعلام کرد.
 
پیش از این خبرهای بسیاری به گوش می‌رسید که مهدی طارمی در نیم فصل دوم به یکی از تیم‌های خارجی می‌پیوندد اما با توجه به این محرویت امکان لژیونر شدن این بازیکن کمرنگ شد. باتوجه به اینکه باشگاه پرسپولیس هم در دو پنجره نقل و انتقالات بسته است نیاز مبرم به تمدید بازیکنان فعلی خود دارد.
 
ظاهرا باشگاه پرسپولیس از طارمی خواسته تا قرارداد خود را تمدید کند که در صورت بسته بودن پنجره نقل و انتقالات با کمبود بازیکن مواجه نشود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *