پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره):

خون شهدا امروز ترامپ را "دیوانه" کرده است

يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 552182
دکتر مخبر گفت: عصبانیتی که ترامپ دارد و عقل آن را ضایع کرده به دلیل آن است که‌ تا کنون امریکا در ایران به اهداف خود نرسیده است و ‌مطمن باشید که وجود شهدا باعث شده که امروز ترامپ دیوانه وار حرف بزند.
خون شهدا امروز ترامپ را "دیوانه" کرده است
به گزارش جهان نيوز، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در اولین یادواره شهدای داروسازی کشور با اشاره به وقایع عاشورا و محرم اظهار داشت: فرهنگ عاشورا ومکتب عاشورا باعث به وجود آمدن انقلاب اسلامی شد و مطمن باشید اگر عاشورا و مکتب عاشورا نبود انقلاب اسلامی‌به وجود نمی‌آمد.دکتر مخبر در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور امریکا گفت: عصبانیتی که ترامپ دارد و عقل آن را ضایع کرده به دلیل آن است که‌ تا کنون امریکا در ایران به اهداف خود نرسیده است و ‌مطمن باشید که وجود شهدا باعث شده که امروز ترامپ دیوانه وار حرف بزند.
وی در ادامه افزود: عراق نماینده شرق بود و عراق برای حمله به ایران حمایت کشورهای بزرگی را داشت اما زمانی که دیدند عراق نمی‌تواند کاری کند خودشان وارد شدند و سکوهای ما را زدند.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: اگر بخوابیم پیشرفت کنیم‌ باید فانوس‌هایی که شهدا برای ما روشن کردند را روشن نگه داریم و پیرو این فانوس‌ها باشیم.
مخبر خاطرنشان کرد: اگر دنیا و آخرت را بخواهیم باید به شهدا اقتدا کنیم.
وی با اشاره به برنامه غرب برای نشان دادن ایران به عنوان حامی تروریست گفت: زمانی‌که غرب وبعضی از کشورهای خاورمیانه به دنبال نشان دادن ایران به عنوان حامی تروریست بود، وجود استقامت و شجاعت شهدایی همچون شهید حججی همه برنامه‌های آن‌ها را بر هم زد.
سید حسن قاضی زاده هاشمی در اولین همایش ملی شهدا و ایثارگران داروسازی کشور اظهار کرد: ادای احترام می‌کنیم به رزمندگان و جانبازان و شهدای گرانقدر و آرزو می‌کنیم بتوانیم هر آنچه از دستمان بر می‌آید در راستای اهداف آنها انجام دهیم.
وی افزود: یاد و خاطره شهدا نباید منحصر به جلساتی شود که سالی یکبار برگزار می کنیم در حالی که شهدا همواره در زندگی ما حضور دارند.
وزیر بهداشت اظهار داشت: خانواده شهدا با خدا معامله کرده اند و پیروز شدند و در عین حال خدا نیز به آنها وعده داده است که شهدا نزد خدا روزی می‌خورند.

هاشمی بیان کرد: امروز روز کارهای بزرگ است و این کارها ارزشش کمتر از کارهایی که رزمندگان در جنگ انجام داده اند، نیست. ما در حوزه داروسازی افراد خدمتگزاری داریم. آنچه من از فرمایشات امام خمینی آموختم این بود که  هرکسی اگر کارش را درست انجام دهد تلکیف از او ساقط است و  اخلاق اسلامی مقدمه ست که برای این ورود به این راه.
وی گفت: نیازی به ریاکاری نیست متاسفانه این روزها نگاه ها مادی شده است به همین سبب است که نفاق بیشتر شده است اما امیدوارم ما برای همیشه بر آن عهد و پیمانی که هستیم بمانیم.
وزیر بهداشت ضمن تشکر از دکتر دیناروند، از مسئولان خواست در این حوزه به دکتر اصغری کمک کنند. 
هاشمی گفت: در این حوزه وسوسه زیاد است و در عین حال فرصت برای فداکاری نیز وجود دارد. می توانید در جهت اقتصاد مقاومتی و خودباوری ملی گام بردارید.
وی افزود: قطعا کسی که از قبل در حوزه دارو بوده است چشم بیناتری نسبت به کسانی دارد که تازه به این حوزه ورود کرده است.
وی در پایان خطاب به افرادی که در حوزه وزارت بهداشت هستند گفت: از شما می‌خواهم که بیشتر به خانواده شهدا ورزمندگان سر بزنید زیرا در این سالهای اخیر خیلی کوتاهی کرده ایم.
دبیر یادواره شهدای داروسازی کشور: سردار نصرالله فتحیان گفت: امروز برای اولین بار بعد از ۳۰ سال یادواره شهدای داروسازی را برگزار می‌کنیم.
سردار فتحیان دبیر اولین یادواره شهدای داروسازی کشور با اشاره به اینکه این یادواره پس از ۳۰ سال برای اولین بار برگزار می‌شود، اظهار داشت: این پرچم زمین گذاشته نمی‌شود و این یادواره هر سال برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: شهدا، همه ما همرزمان دوران دفاع مقدس را دور هم جمع کردند و افتخار ما این است که نوکری شهدا را می‌کنیم.
دبیر اولین یادواره شهدای دارو سازی کشور افزود: جلسات متعددی در سال گذشته برگزار و تصمیمات مختلفی گرفته شد و خوشبختانه با فعال سازی ۱۷ دانشکده داروسازی کشور توانستیم اسناد و مدارک شهدای دارو سازی ۱۰ استان‌کشور را جمع آوری کنیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام‌ معظم رهبری هر کشوری فرهنگی دارد و فرهنگ ما روحیه جهادی ما است که در طول هشت سال جنگ آن را نشان دادیم و امروز باید آن را در جامعه گسترش دهیم.فتحیان در خاتمه گفت: اسامی شهدا را به شرکت خود ببرید و تندیس آنها را بسازید و می‌بینید که چه برکتی دارد.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *