شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

هایما اس۵ رونمایی شد

يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 552136
مدیرعامل ایران خودرو خراسان از پیش فروش خودرو هایما اس٥ از ساعت ١١ امروز خبر داد و گفت: این خودرو ٥ در فاصله دی تا اسفند وارد بازار می شود.
هایما اس۵ رونمایی شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از  تسنیم، بیژن زاهدی فر مدیرعامل ایران خودرو خراسان در مراسم معرفی هایما اس ٥اتومات از برنامه ریزی برای تولید سالانه 240 تا 260 دستگاه خودرو در این سایت خبر داد و اظهارداشت:  20 تا٢٥درصد کل شاسی های بازار خودرو ایران در خراسان تولید می شود.

وی افزود: با شروع تولید سوزوکی گرندویتارا در سایت خراسان تولید همه محصولات SUV به صورت انحصاری به این سایت محول شد و پس از عرضه محصول هایما اس7 خودروی جدید اس5 به بازار عرضه خواهد شد.
زاهدی فر همچنین از پیش فروش خودرو هایما اس٥ از ساعت ١١ امروز خبر داد و گفت: خودروی هایما اس٥ در فاصله دی تا اسفند وارد بازار می شود.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان افزود: قطعه سازی خراسان ٢٥ درصد در تامین صنایع داخلی کشور سهم دارد بنابراین تولید خودروهایی که از قطعات تولیدی استان استفاده می کنند منجر به اشتغالزایی و افزایس رونق صنعت قطعه سازی شده است. 

در این مراسم رسولیان معاون استاندار خراسان هم از اختصاص 200 میلیار تومان تسهیلات بانکی برای قطعه سازان خراسانی خبر داد و اظهارداشت: سال گذشته 200 میلیارد تومان به قطعه سازان پرداخت و امسال نیز همین میزان اختصاص خواهد یافت .

 هایما 5S، محصولی است که در سطح جهانی با نام کامپکت کراس اوور شناخته می شود. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. پیشرانه‌ 5S توربو، چهار سیلندر 16 سوپاپ 1.5 لیتری توربوشارژ است که قدرت 161 اسب بخار در دور موتور شش هزار دور بر دقیقه و گشتاور 223 نیوتن‌متر از دور موتور هزار و800 دور بر دقیقه تولید می‌کند که در مقایسه با خودروهای رقیب قابل توجهی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بی ریخت ترین ماشین دنیا هایما
در رنگ و لعاب چون پراید رسوا